Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor 1,6 a 1,9 z 205/309/405 gti se 16V hlavou z mička


michal 206

Recommended Posts

nazdarek kutilove, nezkoušeli jste někdy ve volné chvíli podobný tuning? honba za koniky je věčná a tímto by se dalo ledacos vyřešit. pasuje to? jaké jsou problémy?

jo a ještě jedna věc - blok motoru - da se poznat z označení motoru zda se jedná o blok z hliníku či litinu? a jaké jste viděli gtička a mička? vždy jen hliník či litina? díky za názory a za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: michal 206

nazdarek kutilove, nezkoušeli jste někdy ve volné chvíli podobný tuning? honba za koniky je věčná a tímto by se dalo ledacos vyřešit. pasuje to? jaké jsou problémy?

jo a ještě jedna věc - blok motoru - da se poznat z označení motoru zda se jedná o blok z hliníku či litinu? a jaké jste viděli gtička a mička? vždy jen hliník či litina? díky za názory a za info.

Chlapče, co tě vede k názoru, že když máš jinej typ bloku a ještě na omiventil, můžeš tam dát V16 hlavu ? Tohle není lego víš...:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pisty jdou vymenit, vrtani je stejny. Pruser je jen to poskladat tak aby to chodilo jak ma. klika+ojnice z 1.6 a pisty z Micka, hlava by mohla sedet. Je to otazka a nejlip se to pozna podle srovnani tesneni. Mam ale tuseni, ze tam nesedej mazaci kanaly :myslim No a to nemluvim o vyvazeni tech pistu a jak si sednou na ojete valce (nedej boze s ojetejma krouzkama.

No pak jen takova drobnost, jako razvodak - bude treba o neco kratsi, ale vzhledem k tomu, ze se delji 1.6ky 16V ted, tak by nemusel byt takovy problem - asi bych se tim novym 16V nechal trosku inspirovat.

Kazdopadne to bude megabastl jestli to postavite :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: voštík

pisty jdou vymenit, vrtani je stejny. Pruser je jen to poskladat tak aby to chodilo jak ma. klika+ojnice z 1.6 a pisty z Micka, hlava by mohla sedet. Je to otazka a nejlip se to pozna podle srovnani tesneni. Mam ale tuseni, ze tam nesedej mazaci kanaly :myslim No a to nemluvim o vyvazeni tech pistu a jak si sednou na ojete valce (nedej boze s ojetejma krouzkama.

No pak jen takova drobnost, jako razvodak - bude treba o neco kratsi, ale vzhledem k tomu, ze se delji 1.6ky 16V ted, tak by nemusel byt takovy problem - asi bych se tim novym 16V nechal trosku inspirovat.

Kazdopadne to bude megabastl jestli to postavite :D

Mi má dvojité písty chlazené rozstřikem oleje ne ?

Kdyby to náhodou v čiré fantazii šlo, tak by z původního motoru zbyl akorát hodně upravenej blok... ani řídící jednotka by nezůstala.. nějak mi uniká smysl té operace... co tobě ? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: voštík

no me v podstate taky, protoze kdyz si vemu, ze ty micka se daji sehnat uz za 3-5 tacu..... tak kdo by se s tim delal, ze jo :-)

vtip je v tom, ze to neni na auto na silnici, takze legalnost, ridici jednotka a tak dal je nesmyslna

jde o to postavit motor do 1600 (dle pravidel souteze) s nejakou rozumnou hlavou, ktera pomuze vykonove a nebude prilis tezka a to micko je zrejme idealni. bloky 1,6 gti, 1,9 gti a mi jsou hodne podobne, tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...