Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

na co zapojit imobilizér?


purkmistr

Recommended Posts

Původně zaslal: purkmistr

tak sem si objednal přez net imobilsér a teď váhám kam ho píchnout. http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=371&cat=521&open=2&z=galerie je to lepsí píchnout na čerpadlo nebo na zap. cívku. nebo máte jinou zkušenost? dík za rady

Nevim, co máš za auto, ale u většiny je zbytečné se pokoušet to někam dávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bedo

ja ho mam tiez .. staci preliezt elektricke schemata a urcite ta napadne nieco na co ho zapojit:) este som si k nemu dorobil servisny vypinac, nech nemusis kazdemu vysvetlovat kam treba prilozit magnet:)

Tvoje auto má imo v klíčku, a to tak, že poměrně dobré. Když si někdo přehodí Imo a když to nepůjde, tak i jednotku,nebo jednotku bez bloku....může ho vypinač řekněme na napájení k jednotce zdržet. Viděl sem, jakym způsobem zkoušeli ukrást moje HDičko :) , takže si dovedu představit, jak moc přemejšlej.

Tvoje auto nemá takovou cenu, aby se vyplatilo nakládat.

Jneže ten vypinač je hovadina nejvyššíjo řádu. Magnet je tam právě proto, aby nebylo vidět nic z venku, ta sis tam mohl dát rovnou jenom vypinač, akorát k tomu máš možná lepší přístup.

Jenže něco ti prozradim, zkus si v noci, když je ticho vzít silnej magnet a přejet si s nim zhruba v místech, kde máš ten vypinač zamontovanej, teda zhruba v místech, kam se dá dobře sahnout, když sedíš u volantu... cvaká co ?

Taky si uvědom, že v každém konkrétním autě je jen pár míst, kam se dá taková věc fysicky dát, že je a) na dosah b) vejde se c) jde nekam připojit

Protože připojit jde sice dlouhym drátem, ale zase musí někudy vést. Tobě to třeba připadá jako děsná věda, ale znám jidi, který konkrétní typ auta znají tak dokonale, že najít a urvat takovou hovadinu by jim netrvalo ani 5 minut.

Na mechanickej Diesel nemá smysl zkoušet dokonce vůbec nic, nikoho to nezdrží a to ani chvilku.

HDi jakkoli se tváří honosně, je to vlastně totéž řízené počítačem.

Co tam můžeš odpojit ? Pokud to někdo bude chtít ukrást, tak to ukradně. Pokud něco odpojíš ,kromě napájení jednotky, tak to na tebe přes OBD napráská a když odpojíš napájení, vsyď si na to, že existuje redukce,kterou píchneš mezi konektor IC a IC .. s 12V modelářskou baterkou a pojede to, ani nevíš jak.

Dělejte veci které mají smysl a nelepte zbytečně krabičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hej alarm je riesenie .. ale jedine co na nom je ucinne je iba ten pager, inak je to rovnaka blbost ako ten obycajny vypinac lebo v konecnom dosledku vzdy iba nieco odpoji a ked to odpoji tak to na neho obd praskne. S poistkou s tebou plne suhlasim ze to je asi jedina 100% ochrana, bohuzial nezabrani odcudzeniu ale iba zmierni nasledky. A myslim ze tak ako zlodeji 100% poznaju dane auto tak poznaju aj priemyselne alarmy. Magnetovy spinac pouzity pre ten imobilizer ma velkost zapalky takze miest na upevnenie je vela, zaroven sa da tiez urobit kombinacia magnetu s nejakym funkcnym spinacom.. avsak musim s tebou suhlasit ze vsetko toto je na ukor pohodlnosti.

Avsak nemyslim si ze P406 je natolko ziadany material, ze by som do neho musel daval magiccar za 10k. Na rozdiel od toho som dal 600 za jednoduchu stavebnicu ktora je mozno blbost a som si isty ze ju mam zapojenu nie uplne podla mojich predstav ale stale je to nieco viac nez nic. A sice spolieham sa na to ze ked to bude kradnut tak so sebou nebude tahat pocitac aby mohol pozistovat co OBD praskne pretoze taka vybava sa nosi pre ine auta.

Zas na druhu stranu viem ze ked budem mat druhe auto tak zabezpecenie vyriesim inak pretoze neustale prikladanie magnetu omrzi :) mozno to bude prave magiccar ... avsak na uplne ine auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bedo

hej alarm je riesenie .. ale jedine co na nom je ucinne je iba ten pager, inak je to rovnaka blbost ako ten obycajny vypinac lebo v konecnom dosledku vzdy iba nieco odpoji a ked to odpoji tak to na neho obd praskne. S poistkou s tebou plne suhlasim ze to je asi jedina 100% ochrana, bohuzial nezabrani odcudzeniu ale iba zmierni nasledky. A myslim ze tak ako zlodeji 100% poznaju dane auto tak poznaju aj priemyselne alarmy. Magnetovy spinac pouzity pre ten imobilizer ma velkost zapalky takze miest na upevnenie je vela, zaroven sa da tiez urobit kombinacia magnetu s nejakym funkcnym spinacom.. avsak musim s tebou suhlasit ze vsetko toto je na ukor pohodlnosti.

Avsak nemyslim si ze P406 je natolko ziadany material, ze by som do neho musel daval magiccar za 10k. Na rozdiel od toho som dal 600 za jednoduchu stavebnicu ktora je mozno blbost a som si isty ze ju mam zapojenu nie uplne podla mojich predstav ale stale je to nieco viac nez nic. A sice spolieham sa na to ze ked to bude kradnut tak so sebou nebude tahat pocitac aby mohol pozistovat co OBD praskne pretoze taka vybava sa nosi pre ine auta.

Zas na druhu stranu viem ze ked budem mat druhe auto tak zabezpecenie vyriesim inak pretoze neustale prikladanie magnetu omrzi :) mozno to bude prave magiccar ... avsak na uplne ine auto

Jenže zloděj nebude hledat vypinač chápeš? Najde samotnou jednotku ima a co je kde přerušené.

Zámek řezení je dobrá věc, ovšem ne u aut, kde je přístupné táhlo řezení z motoru. Otevře kapotu vyhákne táhlo, nacvakne 2, nebo 3 a jede.

Sice jde vyšlápnout spojka a odtáhnout ho na laně, ale to je poněkud nápadné.

Nevím , jak moc jsou pravdivá videa, kde defendlock otevřou pomocí podobného klíče za několik sekund a vím, že jednotlivá zamykání se od sebe liší v konstrukci zámku, jenže když pojišťovna dává slevu cca 3procenta na mechanické zabezpečení, nebo kolik to teď je, tak můžu hádat, že riziko odcizení se ve skutečnosti sníží tak o 10procent a to je sakra málo.

Magiccar a podobné alarmy jsou jediné, co ti může, když sladce spinkáš zařvat, že ti kradou auto a pak s tím můžeš jít něco dělat. Na to je dobrý zámek řazení, nebo podobná blbina, protože je to zdrží, než tam dojdeš řádně vyzbrojen.

Auta houkající na celé sídliště jsou nejen obtěžující, ale už se ani nikdo nepodívá, natož, aby to vzbudilo tebe.

Dvoucestný alarm se dá v zimě použít na dálkový start,aby se motor prohřál, v létě na klimu, po dojezdu dochladí turbo, může hlídat otevřená okna, posvítíš si na cestu a pak teprve zhasneš... a nemusí nutně stát 10.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moderní alarmy s dálkovým startem mají tzv Bypas Immobiliseru, což je na první pohled hrozná hovadina, protože v autě máte někde zamontovanou skříňku s originálním klíčkem, jenže už na druhý pohled zjistíte, že.

1... paranoik si nechá na klíčku upilovat zuby, což je hrozná kravina, protože spínačka se dá zlomit

2...ano, sice tam někde je kód k immobiliseru, jenže by kvůli tomu někdo musel rozebrat kus auta, což nějakou dobu trvá

3... než by to někdo rozebíral, raději si připojí svůj počítač bez imma a bude to řešit někde v klidu, takže ať tam je, proč ne.

4... musí se komplet přepojit drády, protože nový alarm má vlastni immo.

mimochodem, už přesně vim, proč se jim nepovedlo ukrást mojí 306, teda kromě toho, že to byli amatéři.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...