tiigr Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 U 406 hdi mám už vyměněný termostat, ale stejně se teplota nevyšplhý výš, než na 80. Stalo se to někomu? [upravil dne 24.8.06 tiigr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 A neukazuje Ti špatně čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Čidlo neukazuje. Jestli ti to na palubce ukazovalo i víc stupňů před výměnou, tak by měl bejt ukazatel v pohodě. Ale to, že to ukazuje za běžnýho provozu 80°C bych neviděl, jako nějakej defekt... Zkus hotrošku trápit v koloně bez jízdy a myslím, že se ti to vyšplhá. Jinak těch 80° může bejt klíďo i tim, že předtim jsi měl termostat v pytli a nespínaly ti sahary, jak měly. Ale jak píšu: \"Neviděl bych v tom problém!!\" Horší by bylo, kdyby ti po výměně stoupala teplota přes stovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiigr Odesláno 24. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 no jo, ale provozní teplota je přece 90 a kolona je kolona, ale když jedu zlehounka 100km/h tak je teplota třeba 75 a to se mi zda už blbý a v zimě ještě blbější asi zkusím to čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 já mám u P306 provozní teplotu taky 80°C a origi termostat má otvírat při 83°C tak jestli nemáš něco podobnýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 taky se mi zdá že to je docela málo,že by mělo bejt 90°C a ventilátor mi spouští při 105°C.takže ten motor má šílený výkyvy teploty(když se pohybuje mezi 75°-105°) a to asi neni dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Mne na HDi tiez teplota nelezie cez 80°C. A uz tu bolo dost otazok ohladom teploty HDi a vsetci to tak maju. Takze to mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 hmm snad to je OK .známej má 406 1.8 benzin a ten má provozní teplotu normálně 90°C,tak nevim no.ale moje 306 topí až moc a hned po párset metrech takže to bude asi dobrý.čau:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiigr Odesláno 24. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Původně zaslal: DanculD Mne na HDi tiez teplota nelezie cez 80°C. A uz tu bolo dost otazok ohladom teploty HDi a vsetci to tak maju. Takze to mas jen zbytečná výměna termostatu:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 ono totiz ty budiky ukazuji taky tak +-15°C, mel jsem v aute uz asi ctvery ruzny na otestovani a kazdy ukazovaly jinak, od cca 85 az do 100, takze vubec to neres, nektery auta nemaj teplomer na palubce vubec ( a nemusi to byt kdejaka orezavatka, napriklad DDho Ford Focus RS teplomer na palubce nema ) a jezdi v pohode taky, od presne regulace teploty motoru mas termostat a ventilatory, udaje na budiku jsou pouze informativni a proste je na sdruzenem ukazateli pouze o budik navic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 prevadzkova teplota pri TD a HDI je podla servisneho programu 80C a termostat sa otvara na cca 82-83C takze vsetko mas OK, inac tiez som to prednedavnom riesil takze nemaj boba vsetko je ok a dokonca co som pocul ze je lepsie ked ma motor nizsiu prevadzkovu teplotu ako keby sa mal prehrievat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Já u svého mám 90 nebo kousek pod 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 u meho benzinu 2.0 T je teplota pořád pod 80 C (ani letošní extrémní teploty u moře nešly přes 90 C). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 U mé staré 405 1.9 TD jsem taky nešel přes 85 celsiů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Ad to HDI - zkus to někdy prohnat pod plným plynem, jestli se ta teplota zvedne. Jinak 80° je normál, pro tyhle diesely, a pokud pojedeš s hodně lehkou nohou, klidně se může za chladnějšího počasí stát, že se nedostane ani na těch 80. Takové TDIčko se v zimě a s puštěným topením dá srazit s hodně lehkou nohou až na 50... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiigr Odesláno 25. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Původně zaslal: oddie Ad to HDI - zkus to někdy prohnat pod plným plynem, jestli se ta teplota zvedne. Jinak 80° je normál, pro tyhle diesely, a pokud pojedeš s hodně lehkou nohou, klidně se může za chladnějšího počasí stát, že se nedostane ani na těch 80. Takové TDIčko se v zimě a s puštěným topením dá srazit s hodně lehkou nohou až na 50... Taková teplota přece není normální, to by přece měl podržet termostat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scholtz Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Pokiaľ ja dobre viem tak dieselové motory su efektivnejšie ako benzínové motory a preto produkuje menej tepla a teda sa aj menej hrejú. Ad tiigr: termostat to nepodrží - keď to teplo tam nie je tak nemá čo podržať - to by motor musel mať nejaké nazávislé kurenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Původně zaslal: tiigr Původně zaslal: oddie Ad to HDI - zkus to někdy prohnat pod plným plynem, jestli se ta teplota zvedne. Jinak 80° je normál, pro tyhle diesely, a pokud pojedeš s hodně lehkou nohou, klidně se může za chladnějšího počasí stát, že se nedostane ani na těch 80. Takové TDIčko se v zimě a s puštěným topením dá srazit s hodně lehkou nohou až na 50... Taková teplota přece není normální, to by přece měl podržet termostat, ne? A jak by ho asi tak mohl podržet termostat, když ten motor ani tolik odpadního tepla nevyprodukuje? Termostat se úplně zavře, do velkého okruhu nejde nic, ale přesto motor při nepatrném zatížení vyprodukuje tak málo odpadního tepla, že se stačí ochladit okolním vzduchem, plus topením v interiéru. V -20° takhle s lehoučkou nohou srazím na 60 i komůrkového atmosféráka, natož to TDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.