Brandy Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Ahoj, zdravim vsechny. Uvazuju o koupi Peugeota 406 s benzinovou 1,8 asi tak z roku 97 (plus, minus). Predne by me zajimalo, jak na tom je tohle auto s korozi v tomhle veku. Ma to pozinkovanou karoserii? Dalsi vec je, jestli neni na takhle relativne tezky auto 1,8 malo. Nejsem zadnej zavodnik, ale neco zase moc linyho bych taky nechtel. No a samozrejme na co si specialne u Peugeota dat pri koupi nejvetsi pozor. Predem diky moc za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Nerezne, nerezne a nerezne. Kamarád se mi snažil na deset let starý 406 najít rez a hrozně se divil, že nic nenašel Jestli by jsi měl zájem, tak prodávám 406-ku 1.9TD z roku 1996 za 100.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 23. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Původně zaslal: Ajdamek Nerezne, nerezne a nerezne. Kamarád se mi snažil na deset let starý 406 najít rez a hrozně se divil, že nic nenašel Jestli by jsi měl zájem, tak prodávám 406-ku 1.9TD z roku 1996 za 100.000 Dik, ale ja bych radsi tu 1,8 benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Tak když chceš benzína, tak si kup dvoulitra, vyšší výbava a vyšší výkon za stejnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Mám 1.8 16V 96 už 4 roky a jsem spokojen. Občas rád jezdím rychleji (žádnej závod) a mě ten motor vyhovuje. Někdo může říct že to je slabota, podle mne možná tak pro break, ale sedan je v pohodě (samozřejmě 16V, 8V už nic moc). Když bude v LPG je to lepší, ale pokud není nádrž na LPG místo rezervy tak si nějaký to místo v kufru sežere. Auto absolutně bez koroze. Možná trochu na podvozku, ale nic hroznýho. Jediný čím všechny 406ky trpí je podvozek. Tyčky stabilizátoru apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 23. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Takze nerezne a spolehlivost dobra. To jsem chtel slyset. A jakou ma ta 1,8 spotrebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Ahoj, přesně jak píšou. Nerezne je pohodlné a ve vnitř prostorné. Jediný nešvar je zadní náprava. Stab. tyčky a silenbloky. Mám ho rok a jediný co jsem měnil je tohle. Mám 2.1 TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 23. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Původně zaslal: Jaris Ahoj, přesně jak píšou. Nerezne je pohodlné a ve vnitř prostorné. Jediný nešvar je zadní náprava. Stab. tyčky a silenbloky. Mám ho rok a jediný co jsem měnil je tohle. Mám 2.1 TD. Kolik to tak vydrzi najet kilometru nez je to potreba vymenit (jezdim celkem dost po rozbitych prazskych ulicich)? A kolik stoji ty tycky a silenbloky? Zvladnu to pripadne vymenit sam nebo je na to potreba nejaky specialni naradi nebo pripravek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 24. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Původně zaslal: Brandy Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky. Jooo moje olej žrala… cca 0,15 l na 1000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DD Odesláno 24. srpen 2006 Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Mel jsem 3 roky tenhle motor v sedanu (r.v. 96) a vrele doporucim. Olej moc nezere (asi pul litru na 10 tkm), akorat se asi 2x menily tycky stabilizatoru a silentbloky. Jinak vubec nic . Nerezne . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 24. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2006 Bezva, bezva, tak by me jeste zajimalo, jestli se mam bat koupit auto napr. s vic nez 150 tis. najetych km. A dalsi vec je klimatizace. Radsi s ni nebo bez? Nejsou s ni jen problemy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Pozor na to aby nebylo bourane protoze potom uz rezne:(Jinak je to super auti.Akorat ta zadni naprava:nevim.Tak hodne zdaru pri koupi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 25. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Původně zaslal: Zipík Pozor na to aby nebylo bourane protoze potom uz rezne:(Jinak je to super auti.Akorat ta zadni naprava:nevim.Tak hodne zdaru pri koupi:) Diky. A na kolik teda zhruba vyjde ta oprava zadni napravy? Zvladnu to sam nebo se s tim musi do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simas Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 tycky jsem si menil sam, je na to potreba myslim 16 klic a nejake imbusaky nebo hvezdicky. mam doma ´jamu´ takze jsem si pod to v klidu vlezl. melo by to jit po sundani kola i bez jamy-jen je to otrava-je tam malo mista. Cena na celou napravu je cca 2000-2500kc. Jsou tam dve svisle a dve vodorovne. silembloky jsem jeste nemenil ale silemblok stoji max 800-nevim ktery se meni, je jich tam vic a tento je nejdrazsi. Kdyztak se na nahradni dily mrkni sam treba zde: http://obchod.autokelly.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Původně zaslal: Brandy Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky. Na tachac se ani nedivej, tam se nastavi cokoli. Ten motor 1,8 muze klidne vydrzet az 400 t, pokud ho radne osetroval (olej, rozvodak). Ale pocitej s tim, ze je to loterie. Na otazku jestli tamten kus zere olej, zna odpoved jen prodavajici:aut. [upravil dne 25.8.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 25. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Původně zaslal: P607Olda Ale pocitej s tim, ze je to loterie. Na otazku jestli tamten kus zere olej, zna odpoved jen prodavajici:aut. [upravil dne 25.8.2006 P607Olda] Toho jsem se bal. Ale s tim nic nenadelam, proste kupuju starsi auto. Prave proto me zajimalo, jestli tyhle motory maji sklon k vetsi spotrebe oleje. A co jinak ta klimatizace? Je to u Peugeota poruchovy (uniky media apod.)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Mě to oleje \"nežere\", klima chladí, nesmrdí už min 2 roky. Zas to má jiný muchy. Momentálně opět bojuju s volnoběhem... ale to je prostě diagnoza... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 25. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 S volnobehem jsou u Peugeotu problemy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Pri koupi 1 rok v pohode a ted mi taky zacal zlobit:(Ale pry staci jen neco vycistit a melo by to byt v pohode.Tak jsem taky zvedav jestli to pomuze.dyz je motor teply tak je vse ale ok;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.