mmpc Odesláno 19. srpen 2006 Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 Zdravim vsetkych, mam Ulysse a mam problem, nejde mi vypnut kurenie, stale ide do kabiny horuci vzduch /teraz v lete/, vobec nereaguje potenciometer na klimatizacii, ten co je na studeny a teply vzduch. Co s tym moze byt? poradte. [upravil dne 24.9.06 mmpc] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 19. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 Alebo ako mozem aspon zatial vypnut to kurenie, nejaka klapka pri motore alebo co? poradte:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 19. srpen 2006 Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 asi by to chtelo napsat, nejake podrobnosti k tomu autu, aspon rocnik, motor a zda mas klimu a jakou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 19. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 Mam prezlecenenu 806- Fiat Ulysse , 2.0 ie super, benzin , 1995, manualna klima, a nefunguje mi regulacia tepleho a studeneho vzduchu, . Stale ide len, horuci vzduch. Klima zapne normalne aj vetraky. Co s tym moze byt? Nemate niekto schemu klimatizacie? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 19. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 a motor je RFU 89kW:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis Odesláno 20. srpen 2006 Sdílet Odesláno 20. srpen 2006 Ahoj.Každá rada drahá,ale zkus prozatím něčím ucpat vstupní otvory (molitan nebo hadry)pro nasávání vzduchu,ty pod předním oknem.Ber to jenom jako nouzovku!!!Já musel investovat 8K do té destičky,protože mě zase nešlo zatopit.Nemusí to být ta destička,může to být i \"černá krabička\"ovládání motorku,motorek.......přeji Ti,aby to radši byla jen nějaká drobná blbost.P806 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 20. srpen 2006 Sdílet Odesláno 20. srpen 2006 Tak to mas stejny auto jako ja a asi i Kubis. Co bych zkusil na tvem miste: Rozmontuj cernou cast palubovky na stredove konzoli kolem radici paky. Zacni popelnikem, potom manzeta kolem paky (hlavici nemusis sundavat) a nakonec dil s tlacitky a posuvniky. Posuvniky i tlacitka jdou sundat tahem nahoru. Jde to cele pomerne dobre, ale chte to trpelivost, abys nic neulomil. Pod tim najdes plosnak s posuvnymi potenciometry a nekolika integraci. Zkus zkontrolovat patenciometr reulace topeni (promerit), zkontroluj konektory na dexce pripadne vizualne poskozenou soucastku. Ta deska zrejme dost trpi, protoze treba u mne tam byly vsechny zarovky podsviceni OK a taky dam byl docela bordel, vetne nejakyho mrtvyho hmyzu. Asi to tam pada skrze gumicky kolem tech posuvnejch ovladacu. Dalsi moznosti je asi vadne servo u klapky, ale to nevim, kde presne je. Zkusim si poslechnout, zda to dela nejaky zvuk. Mozna, ze ti to bude vedet Kubis lepe... Tak hodne stesi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 21. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 NEMATE NIEKTO SHEMU ZAPOJENIA TEJ KLIMATIZACIE? Ja to uz nemozem vydrzat v tom horku, a este aj kurenie naplno. Musim mat stale otvorene okna. Nepoznate niekto este nejaky sposob ako to otvorit , ten studeny vzduch nejako rucne, alebo kde je ten servo motorcek. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 24. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2006 Původně zaslal: raa Tak to mas stejny auto jako ja a asi i Kubis. Co bych zkusil na tvem miste: Rozmontuj cernou cast palubovky na stredove konzoli kolem radici paky. Zacni popelnikem, potom manzeta kolem paky (hlavici nemusis sundavat) a nakonec dil s tlacitky a posuvniky. Posuvniky i tlacitka jdou sundat tahem nahoru. Jde to cele pomerne dobre, ale chte to trpelivost, abys nic neulomil. Pod tim najdes plosnak s posuvnymi potenciometry a nekolika integraci. Zkus zkontrolovat patenciometr reulace topeni (promerit), zkontroluj konektory na dexce pripadne vizualne poskozenou soucastku. Ta deska zrejme dost trpi, protoze treba u mne tam byly vsechny zarovky podsviceni OK a taky dam byl docela bordel, vetne nejakyho mrtvyho hmyzu. Asi to tam pada skrze gumicky kolem tech posuvnejch ovladacu. Dalsi moznosti je asi vadne servo u klapky, ale to nevim, kde presne je. Zkusim si poslechnout, zda to dela nejaky zvuk. Mozna, ze ti to bude vedet Kubis lepe... Tak hodne stesi ja si myslim , ze to bude asi ten motorček klapky, dosticku som vycistil, ovladanie vetraku ide, len ta klapka na teplo/chlad nie. Ma to vydávat nejaký zvuk? A ked zapnem vnutornu cirkkulaciu vzduchu, tak niekedy ide, a niekedy nejde /viac nejde ako ide/. Tieto servo motorceky je pocut. dik za rady, a kolko to stoji ta dosticka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 zkusim se na to podivat - mozna budu resit podobny problem, zda se mi, ze se mne v aute zcela neprepne klapka a stale to mirne pritapi... Jeztli ti toho nefunguje vic, tak by to mozna mohl byt i nejaky studenak nebo ukostreni... Zkusim nekde sehant to schema. BTW vim o jednom Ulysse na vrakovisti, ktery ma asi vetsinu topeni - ale nepoznam, zda mel klimu nebo ne - palubka a interier je totalne rozebrany a predek auta chybi... Kdyz to vyfotim , dokaze to nekdo poznat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 24. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2006 pre raa: To by bolo super ta schema. ja to tiez nemozem zohnat. keby som aspon vedel , kde mozu byt tie motoreky klapky. Nahodou nemas znak na prednu masku Fiat ? ////. Nikde ho nemozem zohnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 Ahoj.Mě stála ta destička 8 000.-.Nefungovalo ovládání klapky pro teplo-chladno.Teď když posunu páčku,tak je ještě chvíli slyšet,jak jede motorek.Zjistil jsem i kde je tišťák přepálený (tedy odkud už to nevede dál),ale bez schématu jsem byl v koncích.Jelikož jsem tehdy neměl ani to správné nářadí,dal jsem to spolu s jinými vadami do Autosvoboda-koncesionář a pustil to z hlavy.Spravili to perfektně.Při koupi vozu jsem počítal ještě s dalšími investicemi,a tak bylo z čeho to doplatit.P806 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 26. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2006 takze sa to musi dat aj opravit da desticka, nie? ved tam je par odporov a integrace, skusim to dat niekomu premeret, mozno tam bude iba studeny spoj. a ty mas tu schemu? velmi by mi pomohla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 Ahoj.Tak na té moji je SMD montáž,to se s notnou dávkou trpezlivosti dá zvládnout proměřit.Ale tišťák je vícevrstvý,tak mi nepomohlo ani pečlivé oškrábání barvy a prosvěcování.Schéma nemám,jinak by to byla brnkačka.A vyndávat ten dobrý kus z auta a znovu proměřovat - se přiznám nechci znovu podstoupit.P806 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: mmpc takze sa to musi dat aj opravit da desticka, nie? ved tam je par odporov a integrace, skusim to dat niekomu premeret, mozno tam bude iba studeny spoj. a ty mas tu schemu? velmi by mi pomohla. pokud ti to nejak pomuze, tak v mem aute to vypada takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: mmpc pre raa: To by bolo super ta schema. ja to tiez nemozem zohnat. keby som aspon vedel , kde mozu byt tie motoreky klapky. Nahodou nemas znak na prednu masku Fiat ? ////. Nikde ho nemozem zohnat tady mas par fotek toho Ulysse, snad tam najdes to, co potrebujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 dalsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 a jeste jeden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 Tak ja mam presne to iste ovladanie klimy. Lebo P806 a evasion maju inak zapinanie klimy a cirkulacie. Ja mam to iste co ty. A na tych obrazkoch, ktore mozu byt tie motoceky? Podla mna ten cierny, co ide k to mu ten zvazok kablov, ale nie som si isty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sonny Odesláno 24. červen 2007 Sdílet Odesláno 24. červen 2007 Ahoj,Citroen Evasion 2.0CT mám taky problém s větráním a to takovej, že se vůbec nezapne větrák, nezávisle na klimě...ta dle kontrolky funguje. Prostě ten poťák nic nedělá a tím pádem ani nic ostatního. V těch vedrech bych se rád ochladil a navíc i když to nefouká tak z toho za jízdy jde teplej vzduch, nevím jestli to má něco společnýho ještě s poťákem od teploty nebo ne. Měl jsem to teď už rozdělaný ve stavu jak je na tý první fotce, všude binec, nicméne se nám nepodařilo vyndat bez dalšího rozdělání palubky tu konzoli na které jsou ovládací prvky větrání a navíc jsme se toho trochu báli. Některý věci jsou v tom aute vážně šílený. Má teda cenu to vyndat, oddělat ten tišťák co je shora přístupněj 4ma hvězdičkama nebo dotoho radši nerejpat? Dokonce se mi zdálo, že cca před pár měsíci se mi při maximální hodnotě větrání zpomalila tato maximálka. Prostě to od tý doby foukalo trochu míň... Díky za všechny poznatky a rady. Rád bych to co nejdřív vyřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.