Guest Aleku Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Zdravím pežoťáci, prosím o radu, pokud jste se s tím setkali a řešili.....přijdu, nastartuju, nechám volnoběh, a tak na minutu otáčky rychle lítají od 1 000 - 2 500 Kč, nebo jedu z kopce se zařazenou trojkou bez plynu, vyřadim a opět lítají otáčky tak minutu??? Co to chce? Při tom se mi zdá, že při padání otáček od 1200 do těch volnoběžných cca 500 padají otáčky pomalu a tak nějak chrčí motor divně.... Vůbec netuším co si to vzpomělo. Děkuju za rady... že by něco se vstřik. čerpadlem či nějakým čidlem...netuším (jedná se o motor 2.1 TD 12V) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seven-fifty Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 zdarec... Mám tu samou káru a tohle mi taky dělá.... víš co to je? byl jsem s tím v kladně s autorizováném servisu Lucas a ukázalo se, že je to vadný magnet. ventil pro dodávku paliva....sám o sobě stojí 7000,- ale prej se ta oprava muže vyhoupnout i na 25000,- Dobrý ne? Taky nevím, co s tím budu dělat........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Aleku Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Ahoj, no jsem rád, že v tom nejsem sám....teda spíš, že to taky někomu dělá a může mi poreferovat....ale ta cena je fakt hustá! Koukám, že se tomu nevyhnu, ten magnet jsem měnil již na 405 - stál 3 700Kč. Tedy jestli je to ten co je ve střikovacim čerpadle...? Ale každopádně díky moc, že jsi se ozval...písni jak pokračuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Aleku Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Ahoj! Tak dnes jedu do práce, 2km dlouhý kopec, pak 2km dolů a v tom na 3př. st. bez plynu, a najednou cítím jak auto škube, vyřadim a otáčky zase začnou lítat mezi 1 000 - 2000ot/min, lehce jsem se dotknul plynu a otáčky vyletěly až na 4 000:grr sílený, co to umí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 Odpovídám si sám:roker Takže příčina, proč otáčky motoru samovolně vybíhají až ke 4000ot/min. je v čerpadle....jedná se o čidlo otáček rotoru čerpadla.... (čidlo 9 700Kč bez DPH) celkový repas čerpadla cca 25 000Kč s DPH!!! Takže obvolávám vrakoviště.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 To Alek: Odpověď na to jestli je to solenoid /mag. ventil dodávky paliva /,nebo čidlo otáček rotoru čerpadla by ti mela dát diagnostika motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alur Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Tak pozor, pokud vám to taky takhle začne zlobit....může se jednant o teplotní čidlo, které dává info řídící jednotce, z boku motoru nad převodovkou....stačí vyměnit a auto má stálé otáčky...vyzkoušeno...pokud nepomůže, opravdu půjde o opravu čerpadla...ale často stačí toto čidlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nazder Odesláno 13. leden 2007 Sdílet Odesláno 13. leden 2007 ano nové čerpadlo bych koupil a máš po starostech. Dá se sehnat okolo 15 k:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harosh3978 Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Nazdar chlapy, co tady popisujete, tak to samý řešil otec. Má 406 2.0 HDi 66 kW a na volnoběhu měl zvýšený otáčky a občas kolísaly. Byl v prdeli ten regulátor plynu co je na konci plynovýho lanka v motoru. Novej stojí něco kolem 4500,- a nakonec ho sehnal na vrakáči za 1000,-. Vím, že ten problém popisujete u klasickýho diesela, ale třeba někdo něco takovýho řeší i u HDi. Zdar a sílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bóža Odesláno 10. květen 2007 Sdílet Odesláno 10. květen 2007 Zdar, i když je tohle forum starší rád bych taky přispěl a něco se dorvěděl jak vám to dopadlo. Mám ten samej problém jen bych to u meho TD upřesnil, že to dělá poure v době kdy je motor ohřátý tak na 70stupňu( odhad ) studenej ani teplej to nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Původně zaslal: bóža Zdar, i když je tohle forum starší rád bych taky přispěl a něco se dorvěděl jak vám to dopadlo. Mám ten samej problém jen bych to u meho TD upřesnil, že to dělá poure v době kdy je motor ohřátý tak na 70stupňu( odhad ) studenej ani teplej to nedělá. První krok: výměna teplotního čidla ( pro jistotu předem možná diagnostika) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bóža Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Díky za tip zkusim a urcitě dám zprávu jak to dopadlo. Kouknu se tu ještě jestli najdu jak vypadá to čidlol a hlavně jestli stačí jen tip motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Původně zaslal: bóža Díky za tip zkusim a urcitě dám zprávu jak to dopadlo. Kouknu se tu ještě jestli najdu jak vypadá to čidlol a hlavně jestli stačí jen tip motoru Jedná se o čidlo na (pohled proti autu) pravém boku motoru pod hlavou nad převodovkou. Teď nevím jakou má barvu, typ motoru by měl stačit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quiddo1 Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Asi mám blbej dotaz nebo mi to uniklo,které z těch tří je to správné a nebo se musí vyměnit všechny 3,mě taky padají otáčky od 1200 dolu děsně pomalu ale jen někdy a na budíku mám teplotu tak 75°C ,termostat jsem vyměnil,krokáč nechal v servisu vyčistit a stejně to dělá a v zátahu na 5 mi motor mírně pocukává jako bych jel po hrbatý silnici ,ale taky jen někdy?Nevím si s tím rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quiddo1 Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Díky za info. a jaká je asi cena? abych se při placení nezhroutil kdybych chtěl vyměnit všechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bóža Odesláno 11. květen 2007 Sdílet Odesláno 11. květen 2007 Moc díky je to radost s váma dělat, uvidím jakej budu mít uspěch dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 Původně zaslal: komisar to buď rád že mám nějakou tu fotodokumentaci to víš za 3,5 roku se něco nashromáždí. myslíš že by to u mne mělo smysl taky vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 Původně zaslal: komisar nevím nebyl jsi na té diagnostice u toho kluka?? ne, nedostal jsem se k tomu. Nejdřív si na něj musím zjistit telefon a zavolat mu. Jinak ten problém je co auto mám a na diagnostice to neukázalo nic. Na diagnostiku chci kvůli tomu BSI a teploměru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 12. květen 2007 Sdílet Odesláno 12. květen 2007 Původně zaslal: komisar nevím nebyl jsi na té diagnostice u toho kluka?? ty jsi to čidlo už měnil, zjistí diagnostika, že je vadné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bóža Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 S tou diagnostikou jsem na tom stelně a to rději to čidlo vymněním, jen jsem zatím nenašel nějaky číslo toho čidla a kde se to dá objednat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.