Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ČIDLO TLAKU?


MaxMI16

Recommended Posts

Ahoj vsem.Pri vymene oleje sem narazil na nezapojene cidlo.Myslim si ze to asi bude vystup na rucickovej budik tlaku oleje.zkousel jsem k nemu pripojit budik EQUS ale funkce nebyla spravna.Po zapnuti klicku sel budik na doraz a po nastartovani padnul na 3 bary.Pri pridavani plynu se jen lehce chvel-motor byl studenej.Chci se zeptat zda ma dedukce je spravna a pokud ano jakej budik s tim bude spolupracovat.Napadlo me rozkuchat pristrojovku z 205GTI ale nez neco takovyho udelam chci mit jistotu ze to bude funkcni.Za vsechny nazory dik.Abych nezapomel je to na motoru 405MI16 :)

post-0-14109594760095_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry za :xvul,ale mám podobný problém. mám na přístrojovce kontrolku tlak/teplota oleje. Odjakživa nefungovala, ale když sem měnil olej, tak sem si všimnul,že na vaně je nějaký čidlo,ale nezapojený. Takže to nějakej antitalent vypojil,ale nikde sem nenašel volnej konektor, kde hledat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ladis.Covece ale MI16 teda aspon ta moje nema v pristrojovce (starej model 91) rucickovej ukazatel tlaku.205tka GTI ho ma takze sem premejslel vykuchat to z ni a dat do skodovackyho kulatyho obalu a umistit do zorneho pole.Pokud ale existuje pristrojovka na starej model uz s tim budikem tak ho zacnu schanet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for maxMI16: Je to cidlo tllaku oleje, presne jak radi Ladis, primo na budik a ukazuje to bez problemu na budiku z 205GTi dokonce i spravne, ale melo by to funkovvat na jakymkoliv tlakomernym budiku z auta. Jedina 405ka , ktera ma i tlak oleje je T16 :D :D :D.

Jinak uz jen pro poradek, to zapojeny cidlo vedle toho je na kontrolku mazani - ta co po startu zhasne :)

Pak jeste tam nekdo psal, ze na vane bnasel cidlo - je to na teplotu a vetsinou byva nezapojeny - netreba hledat zadnou zradu. BTW: Casto se stava, ze se ten kablik upece, prootze jde od vyfuku moc tepla, pak se da krasne nalamat, jako spejle :)

A pro porwadek podruhe: cidlo hladiny oleje je zezadu bloku, pobliz priruby prevodovky, zhruba v polovine vysky bloku bez hlavy. staci zapojit libovolny vyvod na budik a funguje.

pro poradek zatreti: na 405 ty olejove budiky fungujou tak nejak divne (az nelogicky): pred nastartovanim ukazuje budik teploty oleje prave hladinu oleje a po nastartovani uz jeji teplotu, proto ta rucicka lita jak pominuta. Nehlede nan to, ze u nekterych je ten budik jen jednoucelovej smejd a ukazuje jen hladinu oleje - podle me zbytecnost, protoze jinak lezi nan nule, ale pro konstruktery polidajici zabi stehynka a laynze to byla asi maximalne dulezita velicina :)

Toz tak... ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

No tak cidlo hladiny sem nasel, snazil se ho demontovat, ale jak je priliz dlouhe, tak sem nenasel misto kudy ho vytahnout, tak sem ho aspon ocistil kam sem se dostal a prostrikal kontoxem konektor a zasrouboval z5.Kontrolka porad sviti, otazkou je zda se nemusi jet na diagnostiku na smazani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...