pepee Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot) po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu ) znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 treba se ridi pravidlem ze muzstvo ktere vyhrava nevymenuji tim chci rict proc vyrabet nove bloky kdyz 20 let stare 205ky jeste dodnes jezdi a nektere dokonce dobre [upravil dne 15.8.06 bubakkaja] [upravil dne 15.8.06 bubakkaja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 tyhle motory ve sve dobe byly spickou a do dnes jsou 1.1cky ve sve tride hodne dobre... spotreba a vykon je perfektni vlastne 1.0 az 1.4 je poread stejnej blok jen jine vrtani apod... si vem ze felicie mela 1.3jku ktera ma pocatky nekdy v 60tych letech minuleho stoleti ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Je to tak. Rikal mi to jeden starsi mechanik v servisu. Pry sou to vychytane motory - Prumerny vykon, prumerna spotreba - dobra spolehlivost a zivotnost. Kdyz neco funguje,tak proc to menit. Meni se pouze elektronika, sani (nejaky to turbo,intercooler,atd..),vyfuky, ventily (8V/16V)...popr puvodne japonsky VVti - promenlivy casovani ventilu a variabilni sani. V benzinovych motorech se toho vlastne moc nestalo - porad je to to samy - obvzlaste v evrope Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Původně zaslal: pepee kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot) po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu ) znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! Pokud si myslíš, že 205 je veterán, tak Alenka v říši divů rozhodně jsi :D Legenda 205 je prostě 205 a tyhle motory se začínaly vozit právě v ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Původně zaslal: Vertex Původně zaslal: pepee kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot) po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu ) znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! Pokud si myslíš, že 205 je veterán, tak Alenka v říši divů rozhodně jsi :D Legenda 205 je prostě 205 a tyhle motory se začínaly vozit právě v ní tak tak 205ka je nejlepsi auto ktere jsem kdy mel stacilo tam lit naftu a jelo to porad prodaval jsem ji kdyz mela najeto 580000 ted uz ma kolem 630000 koupil to znamy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Měl jsi naftovou, jo? No tátovo naftová 1,9 je na 312 tisících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 jo naftovou ale dneska uz tvrdim ze nafta patri do kamen;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazman Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Jenom otázka na okraj jsi fak spokojen nej z 1.1, je fak t že jsem jel v 1.1 Yarisu a v 1.1 Peugeotu a pežit jede líp. Ale 1.1 bych si nekoupil vždiť to nejede a to jsem jezdil s novejma. Původně zaslal: pepee kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot) po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu ) znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Yaris 1.1 ma horsi motor jak peugeot 1.1? Sak do toho japonci natlacili VVTi,ne? To je benzin novejsi generace,ne? A proc volit 1.1i v benzinu? Nizke porizovaci naklady, nizka pojistka ...a tim to asi tak konci. Moc to nejede a spotreba taky neni buhvijak dobra. Pokud budu chtit usporny auto, tak mam volbu mezi maloobemovym benzinem a nebo naftou. Pritom ty 1.4HDi cka jezdi za 4 litry nafty a jede to lip nez 1.1i v benzinu - ale porizovaci cena je jinde a povinny ruceni je taky vyssi. Takze klasicky zaver - kdo hodne jezdi, vyplati se mu nafta btw. co rikate novym maloobemovym naftam ...treba 1.5dCi v Renaultu Megane (pry to bude mit 75kW ) a spotreba tezce pod pet litru ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaHab Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Původně zaslal: tanagy btw. co rikate novym maloobemovym naftam ...treba 1.5dCi v Renaultu Megane (pry to bude mit 75kW ) a spotreba tezce pod pet litru ) Tomu bych moc nevěřil, těch 75 kW z 1,5 se dle mého mínění dostane jenom docela bruntálním přetlakováním a bál bych se životnosti a pro auto velikosti Meganu to bude myslím docela nedostačující výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 to: LaHab No,starší verze týhle 1,5dci nafty (rok 2003) má 60kW a ta novější (tuším že 2005) má kolem 74kW. Pudu se v tom projet, protože uvažuju o rodinném ropákovi a meganeII se mi docela zamlouvá. K 1,4HDi je to docela vydařená alternativa...více na http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3244 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 2. září 2006 Sdílet Odesláno 2. září 2006 no konkretne 1.9DCi se celkem sraly do palivove soustavy se dostavaly kovove castecky z pridirajiciho se cerpadla a pak to slo cele do kytek...(zkusenost cloveka co delal servis u renaultu) na 1.5DCi nerikal nic, tech 75kw (100koni )je vcelku ok... 1.4HDi se 16V hlavou a intercoolerem ma 90koni a 220nm , takze tady bych problem nehledal... jedine co me stve je ze 16V 1.4HDi se skoro nemontovalo, mel na to vyhradni pravo Citroen ale i tak je jich na cestach strasne malo ... mam 1.4HDi 8V v 206sw a 150kmh se da na dalnici udrzet uplne v pohode... pocitam ze se 16V by to v pohode jelo 170 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara51 Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 Původně zaslal: Tazman Jenom otázka na okraj jsi fak spokojen nej z 1.1, je fak t že jsem jel v 1.1 Yarisu a v 1.1 Peugeotu a pežit jede líp. Ale 1.1 bych si nekoupil vždiť to nejede a to jsem jezdil s novejma. [upravil dne 10/9/2006 Jara51] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara51 Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 No já mám P206 1,1 a byl jsem s ním CHorvatsku, můžu Tě ujistit, že při dnešních cenách pokut, a max povolených rychlostech, mě naprosto stačí jak jezdí sem to nějak zvoslil, toto patří k předchozí citaci [upravil dne 10/9/2006 Jara51] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 Jara50 - a jel si v něčem silnějšim? Denně jezdim do práce 60km a snažim se jezdit \"na spotřebu\". Ale jednou za čas mě chytne rapl a vyjedu si za město na krásnej kus asfaltu a dám tomu pěkně pohulit - prostě radost z jízdy. A kvůli těmhle momentům si myslím, že stojí za to mít něco silnějšího než 1.1i. Ha,ha... s tou svojí 1.4i sem to moc nevytrhl,ale aspoň to řve a na tu trojku to ještě táhne )))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.