Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

MOTOR 1,1i ...zajimavost


pepee

Recommended Posts

kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary :o a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot)

po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu :roker)

znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle motory ve sve dobe byly spickou a do dnes jsou 1.1cky ve sve tride hodne dobre... spotreba a vykon je perfektni

vlastne 1.0 az 1.4 je poread stejnej blok jen jine vrtani apod...

si vem ze felicie mela 1.3jku ktera ma pocatky nekdy v 60tych letech minuleho stoleti ...:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak.

Rikal mi to jeden starsi mechanik v servisu. Pry sou to vychytane motory - Prumerny vykon, prumerna spotreba - dobra spolehlivost a zivotnost. Kdyz neco funguje,tak proc to menit. Meni se pouze elektronika, sani (nejaky to turbo,intercooler,atd..),vyfuky, ventily (8V/16V)...popr puvodne japonsky VVti - promenlivy casovani ventilu a variabilni sani.

V benzinovych motorech se toho vlastne moc nestalo - porad je to to samy - obvzlaste v evrope

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pepee

kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary :o a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot)

po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu :roker)

znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! :papa

Pokud si myslíš, že 205 je veterán, tak Alenka v říši divů rozhodně jsi :D:D

Legenda 205 je prostě 205 a tyhle motory se začínaly vozit právě v ní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vertex

Původně zaslal: pepee

kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary :o a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot)

po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu :roker)

znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! :papa

Pokud si myslíš, že 205 je veterán, tak Alenka v říši divů rozhodně jsi :D:D

Legenda 205 je prostě 205 a tyhle motory se začínaly vozit právě v ní

tak tak 205ka je nejlepsi auto ktere jsem kdy mel stacilo tam lit naftu a jelo to porad prodaval jsem ji kdyz mela najeto 580000 ted uz ma kolem 630000 koupil to znamy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom otázka na okraj jsi fak spokojen nej z 1.1, je fak t že jsem jel v 1.1 Yarisu a v 1.1 Peugeotu a pežit jede líp. Ale 1.1 bych si nekoupil vždiť to nejede a to jsem jezdil s novejma.

Původně zaslal: pepee

kdyz tak se prokousavam automobilovymi recenzemi a inzeraty, se sokem zjistuju, ze \"muj\" motor 1,1i je konstrucne necelych 20! let stary :o a daval se do veterana 205! (je jasne, ze motory nejsou absolutne totozne-nejsem idiot)

po dalsim zjistovani jsem cetl uzivatelskou recenzi na P407 3,0 s BVA, kde pan majitel dospel ke stejnemu zjisteni, jako ja se svym motorem (ktery ma ovsem 3x nizsi kubaturu :roker)

znate toto pocinani PSA? nebo jsem sam, kdo si pripada jako alenka v risi divu?! :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yaris 1.1 ma horsi motor jak peugeot 1.1? Sak do toho japonci natlacili VVTi,ne? To je benzin novejsi generace,ne?

A proc volit 1.1i v benzinu? Nizke porizovaci naklady, nizka pojistka ...a tim to asi tak konci. Moc to nejede a spotreba taky neni buhvijak dobra.

Pokud budu chtit usporny auto, tak mam volbu mezi maloobemovym benzinem a nebo naftou. Pritom ty 1.4HDi cka jezdi za 4 litry nafty a jede to lip nez 1.1i v benzinu - ale porizovaci cena je jinde a povinny ruceni je taky vyssi.

Takze klasicky zaver - kdo hodne jezdi, vyplati se mu nafta

btw. co rikate novym maloobemovym naftam ...treba 1.5dCi v Renaultu Megane (pry to bude mit 75kW :o) a spotreba tezce pod pet litru )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tanagy

btw. co rikate novym maloobemovym naftam ...treba 1.5dCi v Renaultu Megane (pry to bude mit 75kW :o) a spotreba tezce pod pet litru )

Tomu bych moc nevěřil, těch 75 kW z 1,5 se dle mého mínění dostane jenom docela bruntálním přetlakováním a bál bych se životnosti a pro auto velikosti Meganu to bude myslím docela nedostačující výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no konkretne 1.9DCi se celkem sraly do palivove soustavy se dostavaly kovove castecky z pridirajiciho se cerpadla a pak to slo cele do kytek...(zkusenost cloveka co delal servis u renaultu)

na 1.5DCi nerikal nic, tech 75kw (100koni )je vcelku ok... 1.4HDi se 16V hlavou a intercoolerem ma 90koni a 220nm , takze tady bych problem nehledal...

jedine co me stve je ze 16V 1.4HDi se skoro nemontovalo, mel na to vyhradni pravo Citroen ale i tak je jich na cestach strasne malo ...

mam 1.4HDi 8V v 206sw a 150kmh se da na dalnici udrzet uplne v pohode... pocitam ze se 16V by to v pohode jelo 170 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jara50 - a jel si v něčem silnějšim?

Denně jezdim do práce 60km a snažim se jezdit \"na spotřebu\".

Ale jednou za čas mě chytne rapl a vyjedu si za město na krásnej kus asfaltu a dám tomu pěkně pohulit - prostě radost z jízdy. A kvůli těmhle momentům si myslím, že stojí za to mít něco silnějšího než 1.1i. Ha,ha... s tou svojí 1.4i sem to moc nevytrhl,ale aspoň to řve a na tu trojku to ještě táhne :o))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...