Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

K ČEMU SLOUŽÍ?


bubakkaja

Recommended Posts

Původně zaslal: komisar

Původně zaslal: Ferry

bily konektor je na spinani elektromagneticke spojky kompresoru klimatizace, a ty dva modrej a zelenej ted z hlavy nevim :) zkus zjistit jaky to ma cisla ty draty

nyní u breaku mám jen ten zelený,mám klimu, mohl by někdo vyfotit kde je to čidlo oleje ?

konektor pro cidlo oleje to neni, jelikoz mam tyhle tri taky nezapojeny, ale budiky mi stav oleje ukazujou, umisteni cidla presne nevim

Ja uz jsem kdysi patral po tom, co to je za konektory, ale pamatuju si prave jen ten bilej, ty dva dalsi uz ne, chtelo by to ty cisla dratu a pak by to bylo snazsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se po praci vrhnul do motoru a zjistil jsem ze na ten zelenej konektor vedou draty 414 a 415 coz odpovida dratum k senzoru hladiny oleje

K tomu modremu konektoru jsem sice nezjistil cislo dratu, ale domnivam se - aspon podle schematu, kde jediny modry konektor s jednim dratem je u snimace teploty oleje, ze to bude ono

cili

- bily konektor - spinani kompresoru klimatizace

- modry konektor - snimac teploty oleje pro ukazatel na palubni desce

- zeleny konektor - snimac mnozstvi oleje pro ukazatel na palubni desce ( proto mi, kdyz ho nemam zapojenej a dal jsem si budiky, ktery maji ukazovat mnozstvi oleje, ukazuje rucicka stale stejne :D )

zbyva uz jen zjistit, kam se daji uvedene snimace namontovat, z moji chytre anglicke knihy jsem to nevypatral, ale patrne to bude nekde ze predni strany bloku motoru, popr. nekde na vane ( musi byt ale asi osazena vana hlinikova, jako je u modelu s klimatizaci a ne plechova, jako mam ja u svoji 1.8 16V bez klima ) - kdyz uz jsou tam vyvedeny ty konektory, ze jo :D

[upravil dne 16/8/06 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 2.0 16V benzinu je teplotni cidlo oleje umisteny na vane cca pod filtrem oleje, u 1.8 16V neni cidlo ani u verze s klimatizaci, natoz pak u verze bez klimatizace, cidlo hladiny oleje je ale prekvapive z druhe strany bloku motoru ( u obou motoru ) kousek od priruby prevodovky ( tak neivm jak je to pak ale s tim modrym konektorem vepredu )

vedle filtru je pak tlakovy spinac oleje (zhasina kontrolku mazani na palubce )

[upravil dne 16/8/06 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo mas pravdu, je to tam ;) nicmene, ten kdo to preklada si spletl pojem rear ( vzadu ) a front (vpredu)

V anglickem originalu totiz stoji \" The sensor is located on the rear facing side of the cylinder block at the flywheel end \"

cili volne prelozeno senzor je umisten na zadni strane bloku motoru na strane setrvacniku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...