phonic Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 Zdravim ludkovia, mam Peugeot 307 2.0 HDI a chcem sa spytat ci mi vie niekto poradit ohladom odozvy na stlacanie plynoveho pedalu. Ono sa mi zda ze ked potlacim plyn tak to reaguje niak spomalene. Proste da sa niak zvysit citlivost plynoveho pedalu? Vopred dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta1 Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 Podle me je to o zvyku, mam z toho stejny pocit, kdyz presednu zpatky z jinyho auta. Slapu na plyn trochu vic nez v jinych autech. Kdyztak si kup novej Focus ST, tam se to da nastavit primo z kabiny ve trech stupnich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berger Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 No, nepoznam HDIcka, ale celkovo maju preplnovane diesle pomalsiu odozvu. Je to sposobene tym, ze tah motora (ten povestny \"kopanec\") je sposobeny oneskorenym nabehom turba. Turbo je totiz pohanane vyfukovymi plynmi a teda ked pridas, najprv sa musi naakumulovat dostatocny tlak vo vyfukovom potrubi, ktory poriadne roztoci turbo a az potom ides. Tolko strucne vysvetlenie. PS: sportove preplnovane specialy maju nieco ako zasobniky stlaceneho vzduchu, ktore vzdy pri stlaceni plynu okamzite dodavaju potrebny tlak turbu a teda to casove oneskorenie medzi stacenim plynu a nabehom turba sa minimalizuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VenaS Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 U svého auta žádnou prodlevu nepozoruji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phonic Odesláno 15. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 Rozmyslal som ci to nemoze byt sposobene niak vôlou lanka, ale moc sa do toho nevyznam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 Je to tým, že 2,0 HDi má elektronický plyn. Preto je tam tá dlhšia odozva. Na 1,6 HDi táto odozva nieje, je podstatne rýchlejšie. Nadstaviť sa to asi nedá, ale skús sa spýtať v nejakom dobrom p-servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phonic Odesláno 15. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 No takze niak mi to dnes vecer nedalo a zacal som sa v tom hrabat. Zistil som ze je to lanko vazne uvolnene a je tam na to take udelatko, aby sa to dalo dosponovat. Teraz to uz ide uplne v pohode a svizne. Dakujem vsetkym za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabzab Odesláno 15. srpen 2006 Sdílet Odesláno 15. srpen 2006 jak to že máš lanko u 307miček to bývá řízeno elektronicky? [upravil dne 15.8.06 zabzab] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phonic Odesláno 16. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 no ja neviem. ked som otvoril kapotu tak je tam kruh na ktory je pripevnene lanko a to bolo uvolnene dosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berger Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 nuz co uz ked uz tak uz, dal by som ruku do ohna, ze v 307 ziadne plynove lanko nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phonic Odesláno 16. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 pojdem to cvaknut cez obed a hodim foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 V prvních 307 to bylo skutečně přes lanko, ale jen pod kapotu, kde byla taková nějaká skříňka s potenciometrem, či co. Až na novějších je to přímo v pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Také mám lanko /r.v. 01/. Ovládání mi naopak připadne velice citlivé, že mám obavu, aby ručička otáčkoměru se neohnula. A v tom je můj problém a zároveň dotaz. Někdy si připadám, že dělám autoškolu.Když se rozjíždím a nepřidám dost plynu tak má snahu chcípnout, v dobrém případě poskočit. Na straně druhé, když přidám více tak prohrábnou kola. No popojíždění v koloně, tak to je zážitek... Proto se vás chci zeptat, kdo máte tento slabší motor, jestli je to normální nebo já mám něco špatného. Dělá to na benzin i na LPG.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berger Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Ja mam tiez 1.4 benzin a je pravda, ze ten motor sa rad \"zahryzne\" - je to taka drava selmicka . Na poposuvanie v kolonach je treba fakt cit. Ale tento problem urcite nemas od 3 stupna, tam ta dravost 1.4 konci Pouzivaj viac citu na spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.