Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nezhasne motor


argoo

Recommended Posts

Vazene forum, mam problem s P406, 2,0HDI , 2001. Nahodne sa stane, ze nezhasne motor hned po vypnuti klucika, ale az po cca 3 sekundach. Nasledne sa zapise do RJ vstrekovania chyba \"nizky tlak paliva\", rozsvieti sa kontrolka diagn. na palubke a mozem ist na diagnostiku vymazat, inac RJ postupne znizi vykon, odstavi turbo .... Na multif. display vypise \"antipollution fault\", co je samozrejme blbost.

Vymenil som regulator tlaku paliva (ihlovy ventil za vysokotlak. cerpadlom), nepomohlo, potom rele RJ motora, ani to nie.

Robi to nahodne, niekedy tyzden nic, potom 5x za den. Ani orig. diagnostika neukazala ziadnu inu chybu, len tu co som napisal. Poradte, prosim, co este vyskusat? Nesuvisi to s nekorektnym odpajanim jednotl. obvodov od napajania?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že Ti vypíše nízky tlak paliva, podla mňa ukazuje na to, že palivové čerpadlo sa odstavý normálne a vysokotlaké čerpadlo sa neopojí. Podla mňa tam musí byť niečo v obvode vysokotlakého čerpadla, po vypnutí kluča zapalovanie vysokotlaké čerpadlo naďalej dostane prúd. Keď je vysokotlaké čerpadlo napájané cez relátko tak podla mňa s tým musí byť problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cerpadlo v nadrzi je OK, modul rele som dal novy, nepomohlo. Ziadne dalsie relatko na scheme nevidim, mozno este v BSI, ale nemam jeho podrobne zapojenie, ako to komunikuje s RJ vstrekovania.. Skusim pozriet este snimac tlaku paliva, aj ked si myslim, ze to je len dosledok, pricina je inde. Preco ten motor este aj po vypnuti kluca bezi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

argoo

jen pro upřesnění - tankoval jsem různě a po prvním případu, jsem začal tušit že je problém s naftou, tak jsem tankoval vylučně u Makra v Ostravě, další problém jsem měl zhruba v období jak se šířila zpráva o různě pančovaných PHM, tak jsem začal tankovat u shellu, pak jsem koupil naftu pod rukou a problém byl opět tady a tak tankuju výhradně u shellu a je klid - takže bych byl rád kdyby ti to vyšlo - dej vědět jak jsi dopat :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...
Původně zaslal: argoo

Jasne, dam vediet, len co vyprazdnim nadrz (asi dnes), natankujem na shellke a uvidim co sa bude diat.

Podařilo se Ti to vyřešit (bylo to tou naftou)? Zrovna dnes mi to udělalo přesně jak v úvodu popisuješ. Sešli se však dvě okolnosti naráz:

1. Poprvé jsem tam včera nalil naftu koupenou od známého.

2. Jezdím bez zadního dílu výfuku (ve spoji zrezl a upadl. Chystám se na opravu – jinak podle zvuku to ani není poznat).

Spíš bych to podle předchozích reakcí typoval na tu naftu a asi ji zajedu někam zředit něčím kvalitním (mám tam půlku nádrže).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže si odpovím sám. Bylo to tou naftou. Večer diagnostika zhasla a ráno se objevila znovu a navíc ubrala na turbu a vůbec to nejelo. Tak jsem zajel k Shellce, natankoval 40l V-Power Diesel kvůli aditivům a jakmile jsem po 10 minutách jízdy od benzínky vypnul motor otočením klíčkem, tak se vypnul jako když utne. Od té doby se už hlášení ani kontrolka diagnostiky motoru neobjevila.

[upravil dne 15/8/07 Leo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to říkám pořád shell je shell a proto tankuju jen Shell-V Power diesel a je klid :papa

(tichej motor ochotně jdoucí za plynovým pedálem a na nádrži takzvaně "prodělám" zhruba 150-200kč oproti těm levnějším naftám a to fakt přežiju :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 3 měsíce později...

Zdravím, já mám ten samý problém,Ale vymenil jsem naftu,protože to jednou jsem mel od známého asi nějaký hajzl a pak to přestalo dělat,Ted tankuji ruzne u čp a též ten problém akorát že chcípe normálně.Akorát se mi stává že když jedu tak 150Km/h i více třeba 2 minuty tak to skočí do nouzáčku, byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo špatný tlak paliva,A ten borec mi říkal at vyměním vysokotlaké čerpadlo a bude to dobré.Že prý se nejak vydírá a jde z něj nějaký bordel do sítka které se pak zasere.ALe když budu jezdit normálně jako člověk pomale tak mi to neudělá nic-A ještě další Problém: diagnostika ukázala , nízký tlak turba nebo tak nějak, Nevíte co by to zapřičiňovalo? On mi řekl že jde do p.če turbo.Ale nevím nevím teda.Na druhou stranu i já nějak poznávám že to jede hůř a nebo se mi to jen zdá. To turbo by mohlo taky zapřičiňovat Nouzák že? Porraďte prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...