argoo Odesláno 14. srpen 2006 Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 Vazene forum, mam problem s P406, 2,0HDI , 2001. Nahodne sa stane, ze nezhasne motor hned po vypnuti klucika, ale az po cca 3 sekundach. Nasledne sa zapise do RJ vstrekovania chyba \"nizky tlak paliva\", rozsvieti sa kontrolka diagn. na palubke a mozem ist na diagnostiku vymazat, inac RJ postupne znizi vykon, odstavi turbo .... Na multif. display vypise \"antipollution fault\", co je samozrejme blbost. Vymenil som regulator tlaku paliva (ihlovy ventil za vysokotlak. cerpadlom), nepomohlo, potom rele RJ motora, ani to nie. Robi to nahodne, niekedy tyzden nic, potom 5x za den. Ani orig. diagnostika neukazala ziadnu inu chybu, len tu co som napisal. Poradte, prosim, co este vyskusat? Nesuvisi to s nekorektnym odpajanim jednotl. obvodov od napajania? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. srpen 2006 Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 Jen myšlenka, byla tu zmiňována trable s podávacím čerpadlem v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ftibor Odesláno 14. srpen 2006 Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 To, že Ti vypíše nízky tlak paliva, podla mňa ukazuje na to, že palivové čerpadlo sa odstavý normálne a vysokotlaké čerpadlo sa neopojí. Podla mňa tam musí byť niečo v obvode vysokotlakého čerpadla, po vypnutí kluča zapalovanie vysokotlaké čerpadlo naďalej dostane prúd. Keď je vysokotlaké čerpadlo napájané cez relátko tak podla mňa s tým musí byť problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 14. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 Cerpadlo v nadrzi je OK, modul rele som dal novy, nepomohlo. Ziadne dalsie relatko na scheme nevidim, mozno este v BSI, ale nemam jeho podrobne zapojenie, ako to komunikuje s RJ vstrekovania.. Skusim pozriet este snimac tlaku paliva, aj ked si myslim, ze to je len dosledok, pricina je inde. Preco ten motor este aj po vypnuti kluca bezi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 14. srpen 2006 Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 raz sa mi presne toto ako to opisujes stalo na mojej 406 2.1TD ked mi dosla nafta a potom som dolial nastartoval a chcel vypnut ale afto islo este tak 3s...ale od vtedy zatial uz nie a tiez ma vobec nenapada cim by to mohlo byt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 14. srpen 2006 Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 argoo kde tankuješ naftu? měl jsem to samé , změnil jsem pumpu a je klid - teda doufám že už nadlouho nejlíp napořád:roker [upravil dne 14/8/06 vendym] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 14. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 To bude asi trefa!!!!!!! Dik za napad, som si isty, ze prvykrat sa to stalo dva dni po zmene nafty. Skusim sa vratit k povodnej pumpe a vyskusam, ci sa to este prejavi. Vdaka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendym Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 argoo jen pro upřesnění - tankoval jsem různě a po prvním případu, jsem začal tušit že je problém s naftou, tak jsem tankoval vylučně u Makra v Ostravě, další problém jsem měl zhruba v období jak se šířila zpráva o různě pančovaných PHM, tak jsem začal tankovat u shellu, pak jsem koupil naftu pod rukou a problém byl opět tady a tak tankuju výhradně u shellu a je klid - takže bych byl rád kdyby ti to vyšlo - dej vědět jak jsi dopat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 17. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Jasne, dam vediet, len co vyprazdnim nadrz (asi dnes), natankujem na shellke a uvidim co sa bude diat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Původně zaslal: argoo Jasne, dam vediet, len co vyprazdnim nadrz (asi dnes), natankujem na shellke a uvidim co sa bude diat. Podařilo se Ti to vyřešit (bylo to tou naftou)? Zrovna dnes mi to udělalo přesně jak v úvodu popisuješ. Sešli se však dvě okolnosti naráz: 1. Poprvé jsem tam včera nalil naftu koupenou od známého. 2. Jezdím bez zadního dílu výfuku (ve spoji zrezl a upadl. Chystám se na opravu – jinak podle zvuku to ani není poznat). Spíš bych to podle předchozích reakcí typoval na tu naftu a asi ji zajedu někam zředit něčím kvalitním (mám tam půlku nádrže). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 15. srpen 2007 Sdílet Odesláno 15. srpen 2007 Takže si odpovím sám. Bylo to tou naftou. Večer diagnostika zhasla a ráno se objevila znovu a navíc ubrala na turbu a vůbec to nejelo. Tak jsem zajel k Shellce, natankoval 40l V-Power Diesel kvůli aditivům a jakmile jsem po 10 minutách jízdy od benzínky vypnul motor otočením klíčkem, tak se vypnul jako když utne. Od té doby se už hlášení ani kontrolka diagnostiky motoru neobjevila. [upravil dne 15/8/07 Leo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 15. srpen 2007 Sdílet Odesláno 15. srpen 2007 to říkám pořád shell je shell a proto tankuju jen Shell-V Power diesel a je klid (tichej motor ochotně jdoucí za plynovým pedálem a na nádrži takzvaně "prodělám" zhruba 150-200kč oproti těm levnějším naftám a to fakt přežiju ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 no to potom mate blbych kamaratov a znamych. Ja jezdim uz pol roka na naftu od kamosa, a startuje, slape, a zhasina, jak sa patri. Takze naozaj neni znamy jako znamy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golfiss Odesláno 26. únor 2008 Sdílet Odesláno 26. únor 2008 Zdravím, já mám ten samý problém,Ale vymenil jsem naftu,protože to jednou jsem mel od známého asi nějaký hajzl a pak to přestalo dělat,Ted tankuji ruzne u čp a též ten problém akorát že chcípe normálně.Akorát se mi stává že když jedu tak 150Km/h i více třeba 2 minuty tak to skočí do nouzáčku, byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo špatný tlak paliva,A ten borec mi říkal at vyměním vysokotlaké čerpadlo a bude to dobré.Že prý se nejak vydírá a jde z něj nějaký bordel do sítka které se pak zasere.ALe když budu jezdit normálně jako člověk pomale tak mi to neudělá nic-A ještě další Problém: diagnostika ukázala , nízký tlak turba nebo tak nějak, Nevíte co by to zapřičiňovalo? On mi řekl že jde do p.če turbo.Ale nevím nevím teda.Na druhou stranu i já nějak poznávám že to jede hůř a nebo se mi to jen zdá. To turbo by mohlo taky zapřičiňovat Nouzák že? Porraďte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.