Dušan Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 máte někdo zkušenosti s firmama na repase,nevim jestli je na malou generálku nebo velkou.Ještě nekouří ale tlačí volej až do air boxu a moc netáhne.Pora?e,já sehnal kontakt jen do St.Boleslavy fa.Berounský... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 Valášek, firma Special turbo (tuším www.specialturbo.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 Dušane ty máš T16 nebo máš ropáka? Jsem línej se podívat. Co jsi vyváděl, že Peugeotka takhle pochroumal??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krysta Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 na 405tkach odchazi turbo tak po 200 tisicich. Urcite existuji i vyjimky ale s timhle ma zkusenost uz nekolik mojich znamejch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 Pokud není poškozen rotor turbíny, tak se mění jen ložiska, tesnící vycpávky a rotor se dinamicky dovažuje. Tím se rozumí \"malá generálka\". Pokaď si měl smůlu a máš na?aflý lopatky sekundární tubíny (stačí nějakej větší předmět - matička atd), tak je to průser. Asi by si to poznal, páč je pak tubína slyšet a jde do háje velmi rychle. Pak se mění i celej rotor a někdy i skříň, což je velká generálka, ale vzhledem k tomu, že se mění prakticky celé turbo, tak slovo generálka není úplně přesné. Trochu oleje je v přetlakovém potrubí za turbínou vždycky, ale neměl by i při netěsnících ložiskách znát znatelný úbytek výkonu. Spíš je nebezpečí, že se olej začne spalovat a motor se přetočí. Pokud ti výrazně klesl výkon, tak asi někde nebude těsnit přetlakové potrubí, nebo se nedovírá přetlakový ventil na turbu. Eště k tý opravě. Malá generálka příjde na nějakých 8-10 papírů. Je to ničemná cena, ale holt to chce spešl vybavení a to se musí zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 jojoooo, ale stranky maji teda paradni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruza Odesláno 19. květen 2003 Sdílet Odesláno 19. květen 2003 Krysta> Takze kdyz mam najeto 19000 a najednou mi to kouri jak blazen (a jen ve vysich otackach kdy by melo de facto zabirat turbo), tak to muze byt prave turbem? Ma v tuhle chvili smysl delat nejakou komplexni prohlidku turba? Nicmene vykon se zda byt stale celkem dobry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 20. květen 2003 Sdílet Odesláno 20. květen 2003 To Ruza: Turbem jako takovým to nebude. Nechat seřídit čerpadlo. U turbodiselů je na čerpadle přetlakový přesuvník, který podle tlaku umožňuje čerpadlu dávat více nafty. Tedy - pokud na turbu není dostatečný tlak (cca do 1900rpm.) - čerpadlo se chová stejně jako u atmosferického motoru. Po dosažení plnícího tlaku a razantním přidání plynu čerpadlo umožní vstříknutí většího množství nafty. Zde záleží na přesném nastavení právě tohoto množství a správné funkci přetlakového regulátoru. Čili seřídit. Pokud by to kouřilo díky průsakům oleje, tak už bude turbína total troska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruza Odesláno 20. květen 2003 Sdílet Odesláno 20. květen 2003 To Hics: A na kolik asi takova sranda prijde... Už mi to \"seřizovali\" nezávisle dva \"supermechanici\" a je to spíš čim dal horší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 21. květen 2003 Sdílet Odesláno 21. květen 2003 Za prvé bych zjistil jestli je v cajku čerpadlo. Tzn. ložiska, těsnení, vysokotlaká část atd. Měl sem na to supermachra - starej dědek, ale fakt fachmam. Bohužel už nefunguje. Pokud je čerpadlo O.K. , tak seřízení se musí NUTNĚ dělat na stolici a stojí to tak kolem 1500,- max. K tomu cena za montáž a demontáž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 23. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2003 čau,dík za kontakt na specialturbo,já ropáka nemam,je bráchy,já mam mentálně nepojízdnou Mi16.Byl sem mimo a nemoch sem na chat drív.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 23. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2003 jakej máte názor na kupování starších turb třeba z annonce kolem 5t? je to velká sázka do loterie???? nejlepší by ho asi bylo vyndat z pojízdnýho auta (né čornout :op) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. květen 2003 Sdílet Odesláno 23. květen 2003 Názor? No... já teď třeba jedno starší turbo mám. Je z 1,9TD r.v.95, u kterého prdla hlava (zřejmě, prostě tlakuje vodní okruh, to je na 90% hlava...), opravovat to nebudu, je to na díly... Turbo je ovšem věc, kterou nelze předvést v chodu - takže je to prostě dost sázka. Jeden můj kamarád/kolega, co dělal bawory 524TD, dával jedině starší turba, a nikdy neměl problém. Jiní zas dávají zásadně repasovat - tak si vyber. Každopádně, je to o penězích - repase prostě bude stát víc jak dvojnásobek staršího turba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 23. květen 2003 Sdílet Odesláno 23. květen 2003 Souhlasím s Oddiem. Moje filozofie je taková, že repase se vyplatí u nového motoru. Pokud už má něco nalítáno, tak raději výměna. Pokud se totiž posere turbo, tak to nemívá destruktivní účinky na motor a jestli trochu propouští olej, tak se holt doleje. Nemělo by to dělak víc jak dva litry mezi výměnama. Zjisti si třeba, kolik spotřebuje oleje taková diselová/turbodiselová sierra a přestaneš to řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 24. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2003 2:oddie: nevim ale turbo z 1,9 asi nepude na 1,8 myslim že jedno je KKK a druhý GARET.Jestly je v cajku a jde to zaměnit můžeme se domluvit :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. květen 2003 Sdílet Odesláno 25. květen 2003 To Dušan: Turbína je na 100% stejná. Nerozhoduje zda je od Garettu, nebo KKK. Montážní úchyty a všechno potrubí je stejný. A to platí i mezi motorama 1,8 / 1,9. Žádnej rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 25. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2003 dobrá správa,dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.