Berkoff Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Mam problem asi s alternatorem, na 405 1,9 benzin, kdyz otocim klickem, ze budu startovat, nerosviti se mi kontrolka dobijeni, coz by mela, pak kdyz nastartuju, sviti jen tak lehce, a dle pridani plynu pohasina, ale na baterce je stale stejne voltu, kolem 12, takze si myslim ze nedobiji. nemate nekdo nekde v polici alternator na moji pegynku? jsem kousek od hradce kralove, mohu dojet kolem a kolem 100 km, tj i praha. pls HELP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 11. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 nebo by to mohlo byt necim takovymdle: http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?SRC=100&RowID=511121&PID=1223446&Note=kód%20motoru:%20XU9JAZ,%20omezení%20výrobce:%20Bosch,%20pro%20OE%20cislo:%200%20120%20488%20129,%20pro%20OE%20cislo:%200%20120%20489%20259 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 pravdepodobne je to regulator mne sa stalo to iste pisal som to tu na fore v modeloch 605 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jlital Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Čau to jse mi stalo den před dovolenou! Já jsem musel vyměnit alternátor (mněl jsem MITSUBISHI- u tohoto odchází reg. diody) a ty jsou dražší něž starší alternátor. Pokud ti můžu poradit nech si vyměnit alternátor a je ihned po problému. stálo mně to i s prací 3000.-kč (nebo uhlíky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 11. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 jediny co nechapu, proc kontrolka dobijeni obcas pri vypnutem motoru a zapnutem zapalovani sviti, po dalsim nastartovat / vypnout nesviti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jlital Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 bylo mi vysvětleno že u typu MITSUBISHI je to normální. Já jsem to spozoroval náhodou. Při jízdě kontrolka skoro zhasínala,ale pak se to začínalo stupnovat. Proto jsem si to nechal ihned vyměnit, a dnes mám klid. Nejsem elktrikář ale asi to dobíjení je pouze chvilkové a spíše to nebude dobíjet vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 hmm to vypadá na to rele co je na altíku.sem to taky na mém bývalém P405 1.9 4x4 měnil.zajeď k elektrikářoj ať ti ho proměří(altík) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 19. srpen 2006 Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 Původně zaslal: Berkoff nebo by to mohlo byt necim takovymdle: http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?SRC=100&RowID=511121&PID=1223446&Note=kód%20motoru:%20XU9JAZ,%20omezení%20výrobce:%20Bosch,%20pro%20OE%20cislo:%200%20120%20488%20129,%20pro%20OE%20cislo:%200%20120%20489%20259 :D to bude ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvb Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Původně zaslal: Berkoff jediny co nechapu, proc kontrolka dobijeni obcas pri vypnutem motoru a zapnutem zapalovani sviti, po dalsim nastartovat / vypnout nesviti. Chová-li se to takto, jsou to uhlíky na regulátoru nebo prošoupané kroužky na rotoru. Obojí se dá koupit samostatně a není to problem vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Regulator, dokonce se obcas stane ze i kdyz vypnes klicky zustane kontolka svitit jelikoz tam jde skrz napeti z baterky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.