BobyD Odesláno 9. srpen 2006 Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 http://www.novinky.cz/auto/novy-cesky-automobil-kaipan-14-predstaven_92669_rvb94.html akorat pul mega za motor z favorita to je docela ulet:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 9. srpen 2006 Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 Bejt milionář a nemít roupama co dělat, tak do toho jdu:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 9. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 jojo ale jak rikam ten motor je fakt divocina jinak karka je to moc pekna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 9. srpen 2006 Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 Tak do toho fakt nejdu, když už, tak retro Peugeot cabriolety mají větší šmrnc.... 203,403,304,404,504.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pechy Odesláno 9. srpen 2006 Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 Původně zaslal: Ota Tak do toho fakt nejdu, když už, tak retro Peugeot cabriolety mají větší šmrnc.... 203,403,304,404,504.... Via Colombo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 9. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2006 no jo to sem si ani nevsim ze ta rachotina kterou jezdi colombo je pezo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 hele, koukam na to, ono se to \"posadi\" na papiry z favorita, viz. http://auto.idnes.cz/nove-ceske-auto-roadster-za-160-tisic-s-dusi-favorita-fxp-/ak_aktual.asp?c=A060809_160512_ak_aktual_fdv co to posadit treba na 205 GTi? nezkusil by nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 10. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 no myslim ze motor by byl podstatne lepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Ten starej co vypadal jako Lotus se mě teda líbil víc,tenhle má takovej divnej předek a blatníky:( nevím jestli tady to je taky,nečet sem to,ale ten starej jde koupit jako stavebnice a postavit si to doma a měl i uplně jinej motor:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Už sem si to přečet,ale ten motor teda na sporták a ta maximálka:roll ale zas za ty prachy co se to dá pořídit a postavit si to doma:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 No tady jde o to aby to bylo co nejlevnější proto motor z favorita a když se trochu poladí tak to taky nebude špatný svezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Přesně tak, s tím favoritem se dá udělat hodně. co jsem se o to zajímal, když jsem ho měl v Rapidu, tak to byly zázraky. Kždopádně na převodovku z Favorita není problém 1,6 felicia a nebo přes jinou přírubu třebas 1,8 Octavia. A auto 700kg těžký..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Původně zaslal: Hadra Přesně tak, s tím favoritem se dá udělat hodně. co jsem se o to zajímal, když jsem ho měl v Rapidu, tak to byly zázraky. Kždopádně na převodovku z Favorita není problém 1,6 felicia a nebo přes jinou přírubu třebas 1,8 Octavia. A auto 700kg těžký..... právě že na favorit převodovku už problém 1,6ka z feliny je.Ale to by sis stejně moc nepomoh,je to těžkej motor a snad ještě starší než to fáčko:roll ale fáčko se upravit dá a to dost:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 To je docela zajímavý, hlavně s tím, že to papírově je fakt přestavěnej Favorit, ty předešlý modely byly jako idv stavba... S favoritím motorem se dá dělat dost, viz. www.motor-excel.cz, to jsou staré dobře osvědčené úpravy, a na tohle těch cca 68 kW víc než stačí. Holt, je to víc lidovka než ta předchozí stavebnice, jsem zvědavej, jestli po tom bude větší poptávka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Vyšší poptávka? Kór, když to má motor z fáva - myslim, že nebude... I když se s ním dají dělat psí kusy a bude docela v pohodě sehnat náhradní díly, myslím, že jen samotný fakt, že to, co stálo skoro půl míle je motorově favorit lidi dost odradí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Uplně se mě nák vnukla myšlenka uvažovat o tý stavebnici:mad: za ty prachy:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Původně zaslal: Neon Vyšší poptávka? Kór, když to má motor z fáva - myslim, že nebude... I když se s ním dají dělat psí kusy a bude docela v pohodě sehnat náhradní díly, myslím, že jen samotný fakt, že to, co stálo skoro půl míle je motorově favorit lidi dost odradí... Já bych řekl, že naopak spíš bude, neb je to o hodně snáz dostupnější než ony předchozí verze, jak dílama, tak pracností (resp. nároky na technickou zdatnost), tak papírově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Jako stavebnice by to bylo super. Všechno si osahat a kdyžtak doupravovat i s motorem. Pokud je někdo movitější, tak jsem četl i o úpravách motoru s přidáním turba do 1,6 a psali, že není problém ho dát i do 1,3. Papírově Favorit, ale už tak minimálně o 90 kW. Snad tu úpravu někde najdu na netu a dám sem odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Měl jsem dřív když mě bylo 15 bugynu co se s níma normálně jezdí autokros.A co si ted vzpomínám tak tam taky byl motor favorit.Bylo tam snad změněný jen časování a upravený kanály,bylo to poměrně lehký a jelo to taky uplně neskutečně.Tak ona maximálka třeba bude jen těch 140,což je kolikrát na naše silnice moc,ale bude to mít jiný převody a jiný zrychlení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Ony jako stavebnice byly už ty předchozí verze, jenže ta první byla pro motor ze Sierry, která tehdy byla docela ještě brko, takže nebyl úplně snadno řešitelný, a ta druhá pro motor 1,8T od VW, který taky není žádná trivka. Kdežto tohle je fakt jednoduché, jak verze s karbem tak i vstřikovaná, díly na repasi motoru za hubičku, úpravy velmi snadno dostupné a bohatě zdokumentované. A že to bude mít třeba \"jenom\" 68kW na tuhle váhu? O to tady vůbec nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.