M.a.R.i Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Tak sem chtěl dát noý kotouče a destičky na zadek. Když sem sundal kolo,tak sem se zhrozil, kotouče i destičky co tam jsou maj tloušťku jako nový,akorát,že kotouč je shnilej na padrť a destičky jsou polorozpadlý. Vypadá to jakoby auto od poslední výměny kotoučů a destiček nebrzdilo. Píst brzd se nechce hejbat, trošku sme ho vystříkali, malinko rozhejbali,ale pořád je to bída, levá strana je malinko lepší,ale opravdu jen malinko. Když sem se pokoušel sundat ten držák destiček, co zabraňuje vyndání kotouče,tak za boha nechtěly povolit hvězdičkový šrouby co tam jsou,takže je budu muset asi vyvrtat, jinak nevim. Co s těma pístama vzadu? To už ani nemá cenu kupovat nový... A ještě sem udělal jednu botu, měnil sem olej v převodovce a nalil sem tam skoro 3 litry,ale tady na foru sem se dočet, že tam mají být pouze 2l. Je to velký problém? Nevymačká mi to simerink? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 no tak ty brzdy bych zkusilk vytáhnout ty válce ven, pořádně to vyčistit a vyměnit vevnitř ty těsnící kroužky pak by to mohlo začít chodit..když už to budeš dělat tak bych vyměnil i všechny manžety na brzdách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 s tím olejem si myslím že vymačkat by ho to nemmělo, ale büde se to asi přemazávat těžko říct...asi bych to odlil na ty 2 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 7. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Původně zaslal: Pavel205 no tak ty brzdy bych zkusilk vytáhnout ty válce ven, pořádně to vyčistit a vyměnit vevnitř ty těsnící kroužky pak by to mohlo začít chodit..když už to budeš dělat tak bych vyměnil i všechny manžety na brzdách Tohle sám nezvládnu,takže pudou další penízky do auta. Že sem na ty brzdy vůbec, šahal, auto brzdilo,tak sem to měl nechat bejt. Nevědomost je slaká. Ale co sem slyšel,tak když se ten píst vyndá,tak pak to teče, to vyřeší to nový těsnění??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 já sem ho vytahoval a čistil taky protože to blbě chodilo a 2x se to úplně zaseklo.a když jsem to rozdělal tak sem zjistil že ty kroužky jsou nabobtnalé a pod nima je hromada bordelu..tak sem je vbyměnil a nic neteče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 nejhorší na únik by bylo kdyby byl ten kroužek prasklý nebo kdyby byl moc poškrábaný ten pístek..jinak to téct nemůže kvůli rozebrání a výměně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Původně zaslal: M.a.R.i Původně zaslal: Pavel205 no tak ty brzdy bych zkusilk vytáhnout ty válce ven, pořádně to vyčistit a vyměnit vevnitř ty těsnící kroužky pak by to mohlo začít chodit..když už to budeš dělat tak bych vyměnil i všechny manžety na brzdách Tohle sám nezvládnu,takže pudou další penízky do auta. Že sem na ty brzdy vůbec, šahal, auto brzdilo,tak sem to měl nechat bejt. Nevědomost je slaká. Ale co sem slyšel,tak když se ten píst vyndá,tak pak to teče, to vyřeší to nový těsnění??? hele to v klidku zvládneš ja dělal něco podobnýho na 205 na předku ataky jsem to zmáknul kup nový kotouč a destičky a to prase poředněrozhejbej je dobrý ho vytáhnout ven a vyndat ven trošku osmirglovat a maznout ty pistky v kterejch jezdí cely prase taky rozhejbneš a mázneš tam neni co posr... Tyšroubky odvrtej to jde v klidu ja to dělal taky a to jsem ten kotouč sundaval po roce. Buď rád že se na to juknul kdyby se ti to někde seklo dopadlo by to huř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Je hezký, že mu radíte na základ toho, že jste dělali brzdy na předku, ale ony zadní třmeny jsou přeci jenom trochu něco jiného, mají jaksi navíc ještě mechanismus pro ručku, a s tím taková sranda není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 olej neres kolikrat radi ze dokud netece z nalivaci diry mas dolejvat taky mam misto 2l 3l a je to vklidu u prevodovky cim vic tim lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 8. srpen 2006 Sdílet Odesláno 8. srpen 2006 Původně zaslal: oddie Je hezký, že mu radíte na základ toho, že jste dělali brzdy na předku, ale ony zadní třmeny jsou přeci jenom trochu něco jiného, mají jaksi navíc ještě mechanismus pro ručku, a s tím taková sranda není... Tak to sorry to jsem si neuvědomil já myslel že je to nějaký podobný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 8. srpen 2006 Sdílet Odesláno 8. srpen 2006 jj sorry já sem četl kotouče a to zadek mě nějak uniklo....automaticky jsem bral předek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvb Odesláno 8. srpen 2006 Sdílet Odesláno 8. srpen 2006 Na zadních kotoučových brzdách je právě kvůli tomu mechanismu ruční brzdy při zatlačování pístku potřeba jím otáčet. Na to jsou v pístku zářezy, vzít to násilím znamená zničit ten mechanismus ruční brzdy [upravil dne 8.8.06 jvb] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.