Louda Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Tak mi začaly mlátit ve předu. Nevíte někdo orientační cenu? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 450/kus na 1.8i 16V rok 96 [upravil dne 5.8.06 Fx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATaMAT Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 autokelly je drahý já je kupoval za 460 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Vymena je opravdu easy, jen si kupte tycky, ktere maji na tom zavitu, konci zavitu, jisteni, bud pomoci zvezdicky nebo imbusu, nebo kdyz se vam to zacne protacet a neni jak to podrzet, je to na votpal:) Radsi priplatte a dil vydrzi a je lepsi montaz. Plati na predni i zadni tycky stabilizatoru tak s chuti do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ZILA Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 origo peugeot 1450 kus :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: jack Vymena je opravdu easy, jen si kupte tycky, ktere maji na tom zavitu, konci zavitu, jisteni, bud pomoci zvezdicky nebo imbusu, nebo kdyz se vam to zacne protacet a neni jak to podrzet, je to na votpal:) Radsi priplatte a dil vydrzi a je lepsi montaz. Plati na predni i zadni tycky stabilizatoru tak s chuti do toho Muzes tam met klidne hvezdicku nebo imbus a i tak se to muze strhnout! Nedavno jak jsem tycky menil, tak se mi ten imbus strhnul a protacel. Nic nepomohlo az flexa. Takze bych poradil, nepoustej se do toho pokud na to nemas dostatek naradi. A pokud jde o znacku, tak hlavne nekupuj tycky zn. Starline. Jsou to shity. [upravil dne 5.8.2006 Tornado] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rOMIK306xrd Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: jack Vymena je opravdu easy, jen si kupte tycky, ktere maji na tom zavitu, konci zavitu, jisteni, bud pomoci zvezdicky nebo imbusu, nebo kdyz se vam to zacne protacet a neni jak to podrzet, je to na votpal:) Radsi priplatte a dil vydrzi a je lepsi montaz. Plati na predni i zadni tycky stabilizatoru tak s chuti do toho To je taky na prd. Já tam měl (a znovu mám) ty s imbusema a stejně jsem na to musel jít s rozbruškou (spodní šroub) a hasákem (horní šroub). Ono ten nátěr na těch tyčkách nemá moc velkou trvanlivost a ty tyčky začnou časem korodovat. No, a při demontáži, když se začne ten šroub protáčet, tam s velkou nadějí strčíte imbus a ejhle, ono se to protáčí vesele i nadále a místo původní dírky pro imbus se v tom objeví obyčejná válcovitá díra. Na tohle platí jenom hrubá síla a původní snaha konstruktérů pomoci při demontáži se bohužel projevuje jako naprosto zbytečná. [upravil dne 5/8/06 rOMIK306xrd] [upravil dne 5/8/06 rOMIK306xrd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Odesláno 6. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2006 Původně zaslal: rOMIK306xrd Původně zaslal: jack Vymena je opravdu easy, jen si kupte tycky, ktere maji na tom zavitu, konci zavitu, jisteni, bud pomoci zvezdicky nebo imbusu, nebo kdyz se vam to zacne protacet a neni jak to podrzet, je to na votpal:) Radsi priplatte a dil vydrzi a je lepsi montaz. Plati na predni i zadni tycky stabilizatoru tak s chuti do toho To je taky na prd. Já tam měl (a znovu mám) ty s imbusema a stejně jsem na to musel jít s rozbruškou (spodní šroub) a hasákem (horní šroub). Ono ten nátěr na těch tyčkách nemá moc velkou trvanlivost a ty tyčky začnou časem korodovat. No, a při demontáži, když se začne ten šroub protáčet, tam s velkou nadějí strčíte imbus a ejhle, ono se to protáčí vesele i nadále a místo původní dírky pro imbus se v tom objeví obyčejná válcovitá díra. Na tohle platí jenom hrubá síla a původní snaha konstruktérů pomoci při demontáži se bohužel projevuje jako naprosto zbytečná. [upravil dne 5/8/06 rOMIK306xrd] [upravil dne 5/8/06 rOMIK306xrd] Díky. už jsem to jednou dělal, teda kámoš a je to fakt ****. Když to nejde silou, půjde to ještě větší silou:D. Fakt nejlepší je na to vzít flexu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 6. srpen 2006 Sdílet Odesláno 6. srpen 2006 Ja to menil ,jedna sla v pohode druha trochu silou ale nakonec taky , cena se slevou v benexu 680 obe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 6. srpen 2006 Sdílet Odesláno 6. srpen 2006 Nemyslel jsem na demontaz starych tycek, ale montaz novych, kdy se pri dotahovani obcas stane, ze se to v kloubu zacne protacet, a kdyz to neni jak podrzet docela vopruz, to stahovat svorkama. Pri demontazi je dobre to zalejt den predem konkorem, ci povolrezem, ci jinym pak to jde o 30% lepe povolit:) rvat to zarezle je jasna smrt a pomoct muze jen flexa:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 6. srpen 2006 Sdílet Odesláno 6. srpen 2006 Původně zaslal: komisar pokud nemáš flefu tak pilka na železo,už jsem to tak dělal.:grrale flefa je rychlejší jen nepřeříznout tlumič Tos delal pilkou i ten vrchni sroub? Ja to pilkou zkousel, ale teda velice spatnej pristup, tak jsem toho hned nechal a vzal flexu. Tou flexou to chce opatrne... A jak jsem dal novou tycku, tak jsem ten zavit zapaplal vazelinou, ale to sem si asi moc na demontaz do budoucna moc nepomohl. [upravil dne 6.8.2006 Tornado] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 6. srpen 2006 Sdílet Odesláno 6. srpen 2006 Pánové takový hrubý násilí. Měnil jsem zadní. Byla tam hvězdička na závitu. Stačí den či dva dopředu prostříknout brzdovkou a pak olejem a uvidíte jak to krásně jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Dave: jde to krásně, pokud nejsou původní z výroby. Když jsem dělal čepy, tak jeden byl evidentně měněný a na druhý jsem musel 6x nahřívat těhlici autogenem. Bohužel není vše ideální. Ovšem pak když jsem se vším rozhýbaným dělal geometrii, tak mechanici nechápali, jak to na 11letém škopku jde tak snadno. Mít laser geo doma, udělám si to sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rOMIK306xrd Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Původně zaslal: Tornado Původně zaslal: komisar pokud nemáš flefu tak pilka na železo,už jsem to tak dělal.:grrale flefa je rychlejší jen nepřeříznout tlumič Tos delal pilkou i ten vrchni sroub? Ja to pilkou zkousel, ale teda velice spatnej pristup, tak jsem toho hned nechal a vzal flexu. Tou flexou to chce opatrne... A jak jsem dal novou tycku, tak jsem ten zavit zapaplal vazelinou, ale to sem si asi moc na demontaz do budoucna moc nepomohl. [upravil dne 6.8.2006 Tornado] Ty si vraždil i ten horní šroub flexou? Tak to jsi odvážný; já si na to netroufl a radši jsem vzal hasák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Původně zaslal: rOMIK306xrd Původně zaslal: Tornado Původně zaslal: komisar pokud nemáš flefu tak pilka na železo,už jsem to tak dělal.:grrale flefa je rychlejší jen nepřeříznout tlumič Tos delal pilkou i ten vrchni sroub? Ja to pilkou zkousel, ale teda velice spatnej pristup, tak jsem toho hned nechal a vzal flexu. Tou flexou to chce opatrne... A jak jsem dal novou tycku, tak jsem ten zavit zapaplal vazelinou, ale to sem si asi moc na demontaz do budoucna moc nepomohl. [upravil dne 6.8.2006 Tornado] Ty si vraždil i ten horní šroub flexou? Tak to jsi odvážný; já si na to netroufl a radši jsem vzal hasák. Nevim jak u 306, ale u 406 je u toho sroubu docela dost mista na flexu. Jen jsem mel strach aby mi flexa nesjela na tlumic, coz se taky stalo a 2x jsem o nej trochu brnknul vedle toho uchyceni tycky. Ale vse je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rOMIK306xrd Odesláno 8. srpen 2006 Sdílet Odesláno 8. srpen 2006 Původně zaslal: Tornado Původně zaslal: rOMIK306xrd Původně zaslal: Tornado Původně zaslal: komisar pokud nemáš flefu tak pilka na železo,už jsem to tak dělal.:grrale flefa je rychlejší jen nepřeříznout tlumič Tos delal pilkou i ten vrchni sroub? Ja to pilkou zkousel, ale teda velice spatnej pristup, tak jsem toho hned nechal a vzal flexu. Tou flexou to chce opatrne... A jak jsem dal novou tycku, tak jsem ten zavit zapaplal vazelinou, ale to sem si asi moc na demontaz do budoucna moc nepomohl. [upravil dne 6.8.2006 Tornado] Ty si vraždil i ten horní šroub flexou? Tak to jsi odvážný; já si na to netroufl a radši jsem vzal hasák. Nevim jak u 306, ale u 406 je u toho sroubu docela dost mista na flexu. Jen jsem mel strach aby mi flexa nesjela na tlumic, coz se taky stalo a 2x jsem o nej trochu brnknul vedle toho uchyceni tycky. Ale vse je OK. No u 306 jsem neměl šanci se k tomu hornímu dostat ani zaspod (z jámy) s úplně malou flexičkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 12. srpen 2006 Sdílet Odesláno 12. srpen 2006 a menili ste uz dakto zadne ticky stabilizacne na 406? zevraj to nie je take lahke ako predne pretoze sa s nimi steluje geometria, a este cenu niekto poznate priblizne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 12. srpen 2006 Sdílet Odesláno 12. srpen 2006 dik kuknem ale sa mi zda ze zadne prave stabilizacne tyce sem tam buchaju....ale zatial to neni az tak na vymenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 12. srpen 2006 Sdílet Odesláno 12. srpen 2006 Původně zaslal: kuboSE a menili ste uz dakto zadne ticky stabilizacne na 406? zevraj to nie je take lahke ako predne pretoze sa s nimi steluje geometria, a este cenu niekto poznate priblizne? Zadni tycky stabilizatoru jsem si nechal menit. Ale tema se rozhodne geometrie nenastavuje. V zadu mas totiz jeste jedny tycky a to tycky sbihavosti (odborneji podle knizky Jak na to? \"Vodici rameno zaveseni zadni napravy\"). Tema se prave steluje geometrie (sbihavost). Tady mas jeste obrazky tech tycek: Tycka stabilizatoru: Tycka sbihavosti: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 12. srpen 2006 Sdílet Odesláno 12. srpen 2006 Máte někdo zkušenosti se značkou SASIC měli by to být španělé a dodává je třeba BENEX. Koupil jsem teď od nich vodicí táhla zadních kol a spodní uložení náboje zadního ramene. Tak jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.