Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Maximálka 2,0 HDi 80 kW Break


Medvěd

Recommended Posts

Včera jsem se kolem půlnoci vracel po D 11 do prahy a nedařilo se mi auto rozjet na víc než 170 km/h - je to v normě??? (D 11 je do v podstatě celá do mírného kopečka - ale opravdu mírného - jindy nějak vzhledem k boďáku nemám odvahu maximálku pokoušet)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim ja tam mam sice cip a maximalka je 215 ale 170 je asi opravdu malo.Tezko rict kazde auto se chova jinak.Treba to chce obcas protahnout a dat mu co proto;)Zalezi taky jak s tim predchozi majitel jezdil.Jestli ho setril tak se asi neni cemu divit.Motor potrebuje pruznou jizdu jinak je lenoch:D

[upravil dne 2.8.06 Zipík]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, já teda nemám takové \"ropadělo\", jako ty, ale myslím, že na 80kw v naftě, i když je to kombi je 170 jako maxka celkem málo:myslim (to vyždímu i já z ropise - pravda z kopečka). Ale z vlastní zkušenosti vim, že je hodně znát, jakou vezmeš naftu... když vemu nějakou šmuckanaftu, tak 150 a víc mě nepustí, naopak V-power diesel s motorem dělá divy ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

připadá mi to opravdu málo..zkusil bych to ale ještě na jiným úseku..co mám zkušenost z Rovera, tak na některých úsecích dálnice to prostě ne a ne se pořádně rozjet, ikdyž se to jeví jako hezká rovinka a pak zas je úsek, co se jeví jako mírně do kopce a auto tam přitom letí, až člověk nechápe..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 307 2.0 HDi, 79kW a je pravda, ze do tych 170 to zrychluje dost pruzne. Za hranicu 170 to uz chce viac namahy a casu. Maximalne som isiel 180 a islo to velmi pekne a svizne, bez vibracii alebo neprijemneho hluku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera v noci trošku zariskoval body a zkusil to.

Cesta do mírného kopečka a jel jsem tachometrových 180... Myslím že na rovince bych z toho dostal ještě víc, otáčky jsem měl cca 3500 - 3750.

Jinak velmi kultivovaný a klidný chod motoru, žádný řev, žádné vibrace. Kdybych nesledoval tachometr a občas neminul auto, tak bych tvrdil, že jedu 130, prostě to nebylo poznat.

Subjektivně myslím, že motor ještě nebyl na vrcholu výkonu (žádné uvadání, nebo podivné chování). Možná je tam nějaký omezovač (něco jako když prudce sešlápnete v HDi plyn - auto sice vyrazí, ale zrychluje konstatně - sorry blbě se to popisuje, ale myslím, že majitelé to znají).

[upravil dne 10/8/2006 Gotrek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lampa

a neni vam toho motoru aspon trochu lito ? 4 tisice je podle me na hdi docela moc, ne ? (ja vim cervene zacina nejakych 5000, ale i tak...)

Už se to tady probíralo, HDi motory snesou vyšší otáčky, aniž by to bylo na úkor životnosti. Nemyslím tím pořád, ale krátkodobě to motoru spíše prospívá, než škodí. Takže klidně i 4500, jednorázově při řazení nebo při zkoušení maximálky a nic nepokazíš. Já mám sice 2,2 HDi, tam můžu bez škody řadit i když jsem pod 5tis, a pořád to nevadne (pokles je slabě nad 5tis). U 80kW motoru můžeš točit taky výše a rozhodně 170 není moc, spíše málo, občas jí řídím a chce to vytočit výše, m.j. protáhneš i saze z výfuku ven).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...