peto1234 Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Jo tedle motor pokud se má hýbat tak se musí točit přes 4000. Ale pak začíná narůstat spotřeba. Není problém ve 140 do kopce podřadit na 4 a jak se začne rozjíždět. ;-) Ve městě si vezme snad každej motor. Ale když seš mimo obec a jezdíš do 120 tak je spotřeba v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto1234 Odesláno 29. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Původně zaslal: Dave_k Jo tedle motor pokud se má hýbat tak se musí točit přes 4000. Ale pak začíná narůstat spotřeba. Není problém ve 140 do kopce podřadit na 4 a jak se začne rozjíždět. ;-) Ve městě si vezme snad každej motor. Ale když seš mimo obec a jezdíš do 120 tak je spotřeba v pohodě. da se s tim neco udelat? chip tuning nebo neco jineho protoze ta spotreba me stve a ta mrtvola v nizsich otackach jakbysmet jinak super auto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boltn 406 Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Původně zaslal: peto1234 mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc? mám stejný auto ve městě papinká uplně stejně, ale s rozjezdama nemám žádný problémy, šlape jak hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Jakou teplotu motoru ti ukazuje? Na teplotě záleží živost i spotřeba, nejlépe asi 90 st.C. [upravil dne 29.7.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boltn 406 Odesláno 30. červenec 2006 Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 Původně zaslal: P607Olda Jakou teplotu motoru ti ukazuje? Na teplotě záleží živost i spotřeba, nejlépe asi 90 st.C. [upravil dne 29.7.2006 P607Olda] to asi bude pravda teplotu mam ve městě něco málo nad 90 a auto jezdí bez problému [upravil dne 30/7/06 boltn 406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. červenec 2006 Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 Koupili jsme 406 2,0 kombi, teplota 65 st.C. Spotřeba 8,5 (na stejných cestách, kde dříve 406 1,8 sedan měla kolem 6). Dali jsme jiný termostat, teplota 75, spotřeba 7,5. Dali jsme jiný termostat (prý pro severské země???), teplota 90 st jako přibitá, spotřeba 6,5 až 7. Také akcelerace se zlepšila, předtím to nechtělo předjíždět, teď jede normálně. Na diagnostice to žádné chyby nehlásilo. [upravil dne 30.7.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto1234 Odesláno 30. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 Původně zaslal: P607Olda Koupili jsme 406 2,0 kombi, teplota 65 st.C. Spotřeba 8,5 (na stejných cestách, kde dříve 406 1,8 sedan měla kolem 6). Dali jsme jiný termostat, teplota 75, spotřeba 7,5. Dali jsme jiný termostat (prý pro severské země???), teplota 90 st jako přibitá, spotřeba 6,5 až 7. Také akcelerace se zlepšila, předtím to nechtělo předjíždět, teď jede normálně. Na diagnostice to žádné chyby nehlásilo. [upravil dne 30.7.2006 P607Olda] teplotu drzi na 85-90 st.c prumerna spotreba 8.5 mesto 10-11 mozna by to chtelo novy vzduchovy filtr! no a nenapsal jsi kolik ventilu mela ta 1.8 8v pry mene zerou! ale proc potom delaji 16v?i kdyz maj o neco vetsi vykon ,ale v jakych otackach! [upravil dne 30.7.06 peto1234] [upravil dne 30.7.06 peto1234] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 30. červenec 2006 Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 no tedka jsem se vratil z takovej rychlopoznavacky slovenska byl jsem az v cervenym klastoru na vorech docela jsem to mistama hnal ale plynule a nedusil a spotreba nadherna mezi 6-7 litry najel jsem za 3dny 1100km ale jasny ze to presne nespocitam ale urco 6-7 kde se dalo jel jsem 110-130km/h motor 1.8 16v 81kw [upravil dne 30.7.06 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wein Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: peto1234 mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc? mám stejnej problém.. a řešení neznám.. mám obavu že je lambda nebo katík v riti:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: wein Původně zaslal: peto1234 mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc? mám stejnej problém.. a řešení neznám.. mám obavu že je lambda nebo katík v riti:bojim No 1.8 16V má psanou spotřebu město 12 l, tak nevim co je na 10-11l moc, já jezdim po městě skoro pořád a spotřebu mám 10l +-, akorát to dušení je divny, i když teda 2ka je dost líná v nízkejch točkách, ale ve 30km/h to by mělo byt v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 VYMĚŇ FITLRY HLAVNĚ VZDUCHOVÝ A SVÍČKY NEŠETŘI NA KVALITĚ A TEN TERMOSTAT JE TAKY DŮLEŽITÝ A MUSÍ TO JÍT NÍŽE . MÁM STEJNÝ MOTOR VE STEJNÉM AUTĚ A DÁLKY JEZDÍM 6-7 VE MĚSTĚ ( MALÉM ) 8-9 A S TÍM JSEM SPOKEJENÝ . DAJA 535 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Tak jsem to schvalně dneska pozoroval, do 3000 ot/min je to takovy nic moc a jak to překročí 3000 ot/min tak to pak ožije, potom začíná teprve ta správná sranda:D, jo a tech 30 na dvojku? od cca 20 se to v pohodě sbírá takže tam asi opravdu u tebe nehraje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 cus mam 1,8 16V 306 pezouta,81KW asi takhle proste tyhle auta tahnout krasne od 3000k a vice otacek, i kdyz s tim nevim co presne myslis ze ti to netahne, jestli myslis ze kdyz to na 2jku seslapnes pri 2000k otackach na podlahu a nejede tak to uz trochu zavani ale nehrotil bych to kvuly vaze vozidla ja kdyz to okotlim na 2000k otackach tak vyletim ale od 3000k to zacne tahat poradne, jinak opravdu vymen vzduchovy filtr, rovnou vem i olej a olejovy filtr a jeste zkuz palivoi kdyz sme u toho kamosovi to nejelo vymenil palivak a bylo to ok, kdyz uz budes menit cxhce to vsechno a poradne i ty svicky je dobra investice ja kupoval jednu sportovni za 650KC a nemuzu si stezovat je to i znat a i min to podle me zere [upravil dne 28.11.06 Jogin] [upravil dne 28.11.06 Jogin] [upravil dne 28.11.06 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.