Jump to content
Sign in to follow this  
flx

krútiaci moment 1,4HDi

Recommended Posts

flx    0

zaregistroval som rozdiel v uvádzaní krútiacich momentov a príslušných otáčok pre motor 1,4HDi v rôznych článkoch a, recenziách a návodoch...:

- bežne sa uvádza 150 Nm pri 1750 ot/min

- v manuále pre motor 8HZ mám 200 Nm pri 2000 ot/min

- v reklamnom letáku zhrabnutom v Peugeot-e je 160/1750,

podľa VIN to vyzerá, že mám motor typ 8HX, to by mohlo znamenať, že je viac typov, alebo nadstavení týchto motorov?

Ak sa v tom niekto vyzná, prosím o info....

Share this post


Link to post
Share on other sites

P 206 1.4 HDi z 4/2005

motor dle vin 8HZ

kod motoru DV4 TD

točivý moment dle prospektu i manualu

160Nm při 1750 ot.

změřen na válc. brzdě, korigován dle DIN 700200, nafta cetan. číslo 50,6 (Čepro), najeto jen 1000km

168 Nm při 2400ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
flx    0

je to akési zmätené a zaklincoval to maník na technickej kontrole, ktorý do protokolu o technickej kontrole napísal typ motora 8HX a do protokolu o emisnej kontrole typ 8HZ (mimochodom ten je uvedený v príručke užívateľa s kr.m. 160/2000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě k tomu měření.

Válcová brzda není tak přesná jako měření na stolici (motor venku) dle normy - což garantuje výrobce. Na válcích se měří zpravidla na předposlední rychlost (4) průběh momentu na poháněných kolech od cca 1000ot. do max.. Potom po vyšlápnutí spojky se nechají otáčky spadnout dolů, měří se všechny odpory od kol ke spojce. Obě měření se sečtou a přepočítají na tlak a teplotu vzduchu dle normy.

Výrobce navíc aby předešel sporům a zahrnul výrobní toleranci udává většinou výkon o cca 10% menší.

K označení naft. motorů u Peugeota.

abych to ještě zamotal, četl jsem na franc. stránkách, že

8HZ je určen do 307 zatímco

8HX do 206, jinak jsou shodné (ale já mám v 206 8HZ???)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mirek2

K označení naft. motorů u Peugeota.

abych to ještě zamotal, četl jsem na franc. stránkách, že

8HZ je určen do 307 zatímco

8HX do 206, jinak jsou shodné (ale já mám v 206 8HZ???)

Můžeš dát prosím odkaz ??? Rád bych na to taky mrknul. Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×