flx Odesláno 28. červenec 2006 Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 zaregistroval som rozdiel v uvádzaní krútiacich momentov a príslušných otáčok pre motor 1,4HDi v rôznych článkoch a, recenziách a návodoch...: - bežne sa uvádza 150 Nm pri 1750 ot/min - v manuále pre motor 8HZ mám 200 Nm pri 2000 ot/min - v reklamnom letáku zhrabnutom v Peugeot-e je 160/1750, podľa VIN to vyzerá, že mám motor typ 8HX, to by mohlo znamenať, že je viac typov, alebo nadstavení týchto motorov? Ak sa v tom niekto vyzná, prosím o info.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4F Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 160Nm je u 307 tusim diky mezichladici stlaceneho vzduchu 181Nm je po chipu http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-s/peugeot-206-14hdi-68ps-150nm.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 ten typ co píšeš je ale 1,4HDi 16V s mezichladičem stlačeného vzduchu a má 90koní, leč se moc do peugeotů nemontoval ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek2 Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 P 206 1.4 HDi z 4/2005 motor dle vin 8HZ kod motoru DV4 TD točivý moment dle prospektu i manualu 160Nm při 1750 ot. změřen na válc. brzdě, korigován dle DIN 700200, nafta cetan. číslo 50,6 (Čepro), najeto jen 1000km 168 Nm při 2400ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 Tak su z toho jelen, já mám toto : 206 SW 1.4 HDi 6/2005 motor 8HX kod motoru DV4 TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flx Odesláno 2. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 je to akési zmätené a zaklincoval to maník na technickej kontrole, ktorý do protokolu o technickej kontrole napísal typ motora 8HX a do protokolu o emisnej kontrole typ 8HZ (mimochodom ten je uvedený v príručke užívateľa s kr.m. 160/2000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flx Odesláno 2. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 a podľa príspevku od Mirek2 je to asi jedno, keď sa to dá zmerať ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek2 Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Ještě k tomu měření. Válcová brzda není tak přesná jako měření na stolici (motor venku) dle normy - což garantuje výrobce. Na válcích se měří zpravidla na předposlední rychlost (4) průběh momentu na poháněných kolech od cca 1000ot. do max.. Potom po vyšlápnutí spojky se nechají otáčky spadnout dolů, měří se všechny odpory od kol ke spojce. Obě měření se sečtou a přepočítají na tlak a teplotu vzduchu dle normy. Výrobce navíc aby předešel sporům a zahrnul výrobní toleranci udává většinou výkon o cca 10% menší. K označení naft. motorů u Peugeota. abych to ještě zamotal, četl jsem na franc. stránkách, že 8HZ je určen do 307 zatímco 8HX do 206, jinak jsou shodné (ale já mám v 206 8HZ???) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Původně zaslal: Mirek2 K označení naft. motorů u Peugeota. abych to ještě zamotal, četl jsem na franc. stránkách, že 8HZ je určen do 307 zatímco 8HX do 206, jinak jsou shodné (ale já mám v 206 8HZ???) Můžeš dát prosím odkaz ??? Rád bych na to taky mrknul. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.