Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205GTi sériový výfuk - pokles výkonu,nárust teploty


ajsik

Recommended Posts

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajsik

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Hm ale REMUS dělá jen konce a ještě je to tuzingová firma.

Aby si pak nebyl zklamanej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: ajsik

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Hm ale REMUS dělá jen konce a ještě je to tuzingová firma.

Aby si pak nebyl zklamanej.

Jak to že je to zas tuzingová firma:)?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: ajsik

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Hm ale REMUS dělá jen konce a ještě je to tuzingová firma.

Aby si pak nebyl zklamanej.

měl jsem ho tam i předtím a nemůžu srovnávat ale jelo to dobře. Supersprint by taky nebyl od věci uvidím co koupím ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no stabilita je spičková, ale příčné spáry díky krátkému rozvoru ho dost rozhazují, takže je to trochu na českých cestách adrenalin, ale když je vcelku pěkný úsek s dobrým povrchem tak nádhera...

ale mám komplet nový podvozek, čepy , kára nebyla nikdy bourána a geometrie je aboslutně beze skvrnky...technik tomu nechtěl věřit že to u tak starého auta ještě neviděl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajsik

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: ajsik

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Hm ale REMUS dělá jen konce a ještě je to tuzingová firma.

Aby si pak nebyl zklamanej.

měl jsem ho tam i předtím a nemůžu srovnávat ale jelo to dobře. Supersprint by taky nebyl od věci uvidím co koupím ...

A Máš tam Lambdu, nebo máš mapu, co jede bez ní ? :D

Protože podle toho dáš sport. kat a rezonátor, nebo jen rezonátor. Potom, když dáš dozadu průchozí, třeba i nerez za pár korun, tak to sice pojede , ale bude to dělat kravá. Nebo tam dáš pořádnej nerezovaj tlumič schválenej pro provoz a pak to pojede o něco míň, ale utlumí to i ten rezonátor (skoro).

Samozřejmě záleží na korunkách :) nejdražší budou svody a koncovej tlumič.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: ajsik

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: ajsik

KOupil jsem druhovýrobu výfuku na mou 205GTi, v domnění že konečně budu jezdit s tichým ale výkoným autem :super...

jenže sem netušil že bude mít takové restrikce, mám tam gutmann vačku a mapu a motor se dusí nedostanu z toho více jak 200kmh (předtím klidně 220kmh). A co víc stoupla provozní teplota z 85-90 na 95 při jízdě kolem 50kmh ...

bohužel musím jít zase do Remusu ikdyž stojí balík, tímto nabízím zcela nový výfuk (2dny starý) na 205GTi 1,9 rok 90 a výš (už na objímku) s krásnou nerez koncovkou remus za 1700kč (poslat poštou není problém...poštovné hradím já)

Hm ale REMUS dělá jen konce a ještě je to tuzingová firma.

Aby si pak nebyl zklamanej.

měl jsem ho tam i předtím a nemůžu srovnávat ale jelo to dobře. Supersprint by taky nebyl od věci uvidím co koupím ...

A Máš tam Lambdu, nebo máš mapu, co jede bez ní ? :D

Protože podle toho dáš sport. kat a rezonátor, nebo jen rezonátor. Potom, když dáš dozadu průchozí, třeba i nerez za pár korun, tak to sice pojede , ale bude to dělat kravá. Nebo tam dáš pořádnej nerezovaj tlumič schválenej pro provoz a pak to pojede o něco míň, ale utlumí to i ten rezonátor (skoro).

Samozřejmě záleží na korunkách :) nejdražší budou svody a koncovej tlumič.

U Motronicu nejde lambdu vyřadit, takže jedu s Lambdou...S méně kvalitním benzínem to občas hodilo dočasnou chybu směsi ale teď už no problém...

Svody jsou už v sérii na maximu, akorát pro race setupy se dělají větší průměry potrubí...

teď mám KAT pryč, originál střed (rezonátor) a originál koncák, zvuk je nádherný a dělá ho vlastně jen motor takový syrový. Ale samozřejmě je to celé přiškrcené, takže origo koncák musí jít pryč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...