Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

konektory sedačky 306????


petr306

Recommended Posts

Dobrý den mám svoji 306 teprve 2 týden(1,8 16 V, rok 2000) ,tak ještě nějak nevím kde co a jak,pro to se chci zeptat na konektory pod sedačkou.Jsou tam 3 konektory:Žlutý konektor(jeden drát zelenožlutý-asi zem),uprostřed Červený(dva oranžové dráty),a Oranžový(dva oranžové dráty).Co je k těmto konektorům připojeno?

Když sem ho kupoval,tak mi bylo řečeno že sou vystřeleny pyropatrony pásu nic víc,no a včera sem jel a zničeho nic se mi rozsvítila kontrolka bočních airbagu(myslel sem že to bude problém konektoru jak ste tady už několikrát řešily),ale k mému zhrození sem zjistil že v červeném konektoru je připojen odpor 3,3ohmu:o:o(není to náhodou konektor pro zapojení bočních airbagů:myslim)

No skoušel sem na sedačce nahmatat airbag,no a v 1/3 spodní části sedačky je nějaká tvrdší část(je to ten airbag:myslim)

Děkuji moc za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam poneti, k cemu je kterej dratek pripojeny, ale pod sedadlem muzou byt dratky akorat pro bocni airbagy, pyropasy a vyhrivani sedacek. nic jineho me nenapada. tady je obrazek dobreho/vystreleneho pyropasu. vede k nemu cerveny (i kdyz muze byt i oranzovy) dratek.

pokud mas prdle pyropasy, tak bych si nechal na diagnostice proverit i funkcnost airbagu. bocni airbagy se pry daji ojebat odporem a pak se tvari jako funkcni. btw: kdyz tu tvrdou cast v sedadle nahmatas a zmacknes, nekrupe nahodou? pokud krupe tak je airbag nejspis kaput.

jinak elektrika je pro me spanelska vesnice, takze co jsem napsal ber s rezervou. good luck and enjoy your car ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2petr306: nerozciluj se, kdyz nedostanes odpoved behem par hodin. zejmena v takovou nechutnou ranni hodinu :)

jestli spechas, pouzij hledani a nebo si zajed do servisu...

do sedacek vedou u 306 tri veci - pyropas, bocni airbag a vyhrivani. ktera barva je ktera si nepamatuju, muzu se o vikendu mrknout.

vzhledem k tomu, ze vystrelily pasy, pocital bych ze budou pryc i pytle ve volantu a spolujezdce.

3.3 ohmu je moc, dava se tak 2.2 - 2.5R. ojebat se tak daji nejen bocni, ale i hlavni pytle a stejne tak pyropas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic proti, ale to by muselo být jo super levné auto, abych jej koupil s tím, že má \"jenom\" vystřelené pyropatrony... A poměrně urychleně bych dal celou tu soustavu pásy - airbagy do pořádku. Ale jak říkám, musel by to být opravdu super kup, a i po té opravě by musela zbýt hodně velká rezerva oproti normální ceně, protože jen tak pro nic za nic ty pásy nevystřelí.

Jinak co kam vede, se pozná dost snadno - podle toho, kde ten který drát končí. Ten odpor bude asi zapojen místo těch patron pásů, ale klidně může být i místo bagů - i předních, nejen bočních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chechet

nemam poneti, k cemu je kterej dratek pripojeny, ale pod sedadlem muzou byt dratky akorat pro bocni airbagy, pyropasy a vyhrivani sedacek. nic jineho me nenapada. tady je obrazek dobreho/vystreleneho pyropasu. vede k nemu cerveny (i kdyz muze byt i oranzovy) dratek.

pokud mas prdle pyropasy, tak bych si nechal na diagnostice proverit i funkcnost airbagu. bocni airbagy se pry daji ojebat odporem a pak se tvari jako funkcni. btw: kdyz tu tvrdou cast v sedadle nahmatas a zmacknes, nekrupe nahodou? pokud krupe tak je airbag nejspis kaput.

jinak elektrika je pro me spanelska vesnice, takze co jsem napsal ber s rezervou. good luck and enjoy your car ;)

cauvec a na diagnostice se pozna jestli jsou airbagy zapojeny tak aby se tvárili jako funkcí?? dik za obpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: boltn 406

cauvec a na diagnostice se pozna jestli jsou airbagy zapojeny tak aby se tvárili jako funkcí?? dik za obpověď

cece, netusim. nevim co presne diagnostika kontroluje a jak funguje. pokud by kontrolovala ŘJ, tak by snad mela odhalit, ze pytle sli ven. jinak ji ty odpory muzou asi taky obelstit. my guess...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: petr306

Dobrý den mám svoji 306 teprve 2 týden(1,8 16 V, rok 2000) ,tak ještě nějak nevím kde co a jak,pro to se chci zeptat na konektory pod sedačkou.Jsou tam 3 konektory:Žlutý konektor(jeden drát zelenožlutý-asi zem),uprostřed Červený(dva oranžové dráty),a Oranžový(dva oranžové dráty).Co je k těmto konektorům připojeno?

Když sem ho kupoval,tak mi bylo řečeno že sou vystřeleny pyropatrony pásu nic víc,no a včera sem jel a zničeho nic se mi rozsvítila kontrolka bočních airbagu(myslel sem že to bude problém konektoru jak ste tady už několikrát řešily),ale k mému zhrození sem zjistil že v červeném konektoru je připojen odpor 3,3ohmu:o:o(není to náhodou konektor pro zapojení bočních airbagů:myslim)

No skoušel sem na sedačce nahmatat airbag,no a v 1/3 spodní části sedačky je nějaká tvrdší část(je to ten airbag:myslim)

Děkuji moc za pomoc

kamaráde to že to je na patrony ty kablíky pod sedačkou je zcela jasný jenže pokud se tě na přístrojovce rozsvítí airbag a jedno jakej tak je na víc než 70% ošoupané silonové uložení v obvodě volantu /zkráceně řečeno/cca 1800kč + práce.měl jsem to taky když jsem měl 306ku.běžná věc:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chechet

Původně zaslal: boltn 406

cauvec a na diagnostice se pozna jestli jsou airbagy zapojeny tak aby se tvárili jako funkcí?? dik za obpověď

cece, netusim. nevim co presne diagnostika kontroluje a jak funguje. pokud by kontrolovala ŘJ, tak by snad mela odhalit, ze pytle sli ven. jinak ji ty odpory muzou asi taky obelstit. my guess...

diagnostika nepozna ze tam ten airbag neni kdyz je tam odpor obvod to ma a tak si mysli ze tam je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bubakkaja

Původně zaslal: chechet

Původně zaslal: boltn 406

cauvec a na diagnostice se pozna jestli jsou airbagy zapojeny tak aby se tvárili jako funkcí?? dik za obpověď

cece, netusim. nevim co presne diagnostika kontroluje a jak funguje. pokud by kontrolovala ŘJ, tak by snad mela odhalit, ze pytle sli ven. jinak ji ty odpory muzou asi taky obelstit. my guess...

diagnostika nepozna ze tam ten airbag neni kdyz je tam odpor obvod to ma a tak si mysli ze tam je

joo joo souhlas já než jsem objednal ten bazmek tak jsem to taky oblbnul přes pc že mne kontrolka přestala svítít.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 16 let později...

po odpojeni a znovu zapojeni oranz. konektoru (pri vyplem zapalovani) pod sedakem ridice zhasne kontrolka s pisemnym napisem airbag na den dva tri.....

soudim tedy ze je to okruh pyrpatrony?

 

hybani kabelama nema vliv na opetovne rozsviceni, tak dedukuji, je to studenak v patrone? pripadne vlhkost, prip. jsem vycetl pokles napeti? napr. pri dozhavovani a topeni zhavickama? HDi, rok 2000.

 

kontrolka bocniho Airbgagu nesviti vubec - coz samo o sobe take neni spravne a auto nevypada na to, ze vystrelily....

 

odsroubuji sedak, kouknu poradne, pripadne dam jinou patronu s pasem jez mam......driv se nevracel odjistovac pasu - mechanicky, promazanim jo,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...