Přejít na obsah
lastivkaa

Pomoc - zblazdnila sa palubovka a co ja viem este

Recommended Posts

Cauko prosim o rady skor ako dostanem infarkt

pokusim popisat co sa mi stalo:

Takze v tychto horucich dnoch stojim v zapche asi 10 minut mam zapnute svetla ako stale radio a ventilator kurenie-chladenia na 100% no a teraz sa to zacina

pohnem sa konecne na semafore vyhodim smerovku a prestane ist radio otackomer padne na nulu vypnem ventilator vsetko naskoci tak pre znemu vypnem stretavacie svetla a zapnem ventilator aj radio a pre istotu aj smerovky a vsetko fachci.

Tak si vravim kaslem na to idem na pumpu kupim si chladene pivko a idem domov prekopat el.schema.

Vratim sa do auta idem otocik klucikom otackometer vyletel padol a starter spravil cvak cvak tak som pripojil merak na baterku 11,5 V orocim klucom pri startovani cvak cvak 3 V

tak som zavolal svokra nech ma odtiahne hovorim si skusim ho nastartovat na roztah naskocil okamzite isiel som domov .

Je rano nastartoval bez problemov vsimnem si ze svieti kontrolka dobijania pridam na 1500 otacok zhasne aj palivomer ukazuje ale iba kilometer potom lahol a zacal svietit ale lahol uplne ako bez prudu nesiem manzelku do prace a teplota teda budik si skace raz 90 110 a potom naspat otacky sa samovolne zdvihli o 200 tak som nejako dosiel len neviem co to ma znanenat

Dakujem za kazdu radu hlavne sa bojim aby som nepokafral do motora tie samovolne otacky ma znepokojuju

Sri 2.0 1991:(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Podobná věc se nám stala u 405 i 406, začaly lítat a problikávat budíky, všechno se zbláznilo, baterka ukazovala při změření 11 V. Při nastartování byl slyšet takovej trochu skřípavej zvuk. Byla to utržená řemenice dole na klikovce která je složená z více dílů a má pryžový uložení a vtom se to utrhlo, takže se sice točila ale klouzala se a alternátor nedobíjel pořádně. Zkus se podívat.:papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zkus změřit přímo alternátor,jestli jde,možná už má špatnej kolektor a pak to nedobíjí,mě taky svítilo dobíjení a když jsem přidal plyn,zhaslo to,ale po čase to svítilo pořád a byl v háji kolektor v altíku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud altik nebude dobijet vubec, tak to ale neznamena, ze ti bude delat elektrika cirkus. Tohle musi byt nekde v prechodovem odporu v ukostreni nebo nekde...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: rimmer

Pokud altik nebude dobijet vubec, tak to ale neznamena, ze ti bude delat elektrika cirkus. ...

No dělat to může. Před nedávnem jsem to řešil taky, problém byl v utržené řemenici na motoru (jako zmiňuje Freedy) a když jsem jel, taky jsem měl na přístrojovce \"diskotéku\". Něco se rozsvítilo, něco padlo na nulu, běžel ventilátor topení, ač vypnut a pod. Jediné co reagovalo asi správně byl ABS, když se rozsvítil, že je mimo. Je totiž zapojen tak, že při poklesu napětí pod určitou hranici ho ŘJ odpojí. Oni při nízkém napětí umí ani né tak elektrické, jako spíš elektronické obvody totálně zblbnout a bludné proudy dělají divy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×