Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozdil mezi Mi16 4x4 a SRI 4x4


striker

Recommended Posts

je tam toho víc zkus si přečíst článek na hlavní straně v sekci modely - co se psalo je tam článek o 4x4´

sri se dělali i ve 4x4 rozdíl je v podvozku sri má obyč všechny diferenciály a mezinápravovej a zadní s uzávěrkou ovládanou elektricky.

mi16 má mezinápravovej diferenciál s viskózní spojkou a zadní samosvor torsen takže vlastně aktivní podvozek když to tak vemu

hydraulickou zadní nápravu mají oba je stejná jako u citroenu bx 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, já jsem obyčelnej ropák, ale myslim, že hlavní z rozdílů co se motoru týče bude ve ventilech Míčko jich bude mít 16 a SRičko 8...

ps: aha ... promiň ... kromě motoru --- tak jsem si to přečetl až teď...tak sorry za :xvul

[upravil dne 25/7/2006 Neon]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zivotnost bych videl kolem 300 az 400t , ale nejspise drive odejde rozvodovka tak 200t a potom hardyho spojka na kardanu tak taky 200t , samotny diferencial pokud se o nej stara a meni olej tak vydrzi docela vic nez cele auto , potom zadni elektrina u te hdrauliky rada odchazi . Je to delane formou relatek a kablu s kostrama . Jeste problem byva v hydraulicke brzde obevujici se u verze s ABS jak u SRi tak MI , pokud funkuje je to super ,(nezazil jsem lepsi brzdy , vubec nekopou jak klasicke ABS super nabeh a funkuji i pri otocenem klicku a hlavne vubec nevadnou), jen pokud zacne blbnou pocitac brzd nebo kabelas k hydraulice brzd tak se to strasne spatne hleda (do roku 03).

SRi bylo vevnitr sedadla trochu anatomy a pohodlne se na nich sedelo,vice variant barevneho rozdeleni . Mi melo vice anatomy a byly trochu tvrdsi . Jinak nejake venkovni plasty a hlavne v prevodu 4x4 .

SRi se diky uzaveram vyskrabe vsude je trochu lepe citelne za volantem uz od zacatku kdy zatacis (diferencial umy rychle reagovat ) Mi diky spojce je lepsi na rozjezd a na suchu lepe zataci ale porad me pripada predek nastaveny na vetsi ucinek .(me ale nejvic chybela absence diferencialu )

Co se tyce zadni napravy je MI o neco tvrdsi (vetsi tlak v hydraulicke kouli ) ,ale porad se neda srovnat s zadnou jinou 405 nebo s 406 vsechno ostatni na ceste tak trochu poskakuje .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...