tanagy Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Nevíte někdo jak zařídit, aby se při zapnutí světel nestlumovalo podsvícení disleje středové kapličky(hodiny,teploměr,RDS)? Dohledal jsem,že by pod displejem (7220/7215) měly být tři konektory 6V černý, 18V bílý a 26V žlutý ....který vodič přerušit,aby se to neztlumovalo? (Jde mi o to, že když přes den zapnu světla,tak na kapličce skoro nic nevidím-bo se to ztlumí ) No,koukal sem na to. Je tam jen jeden konektor (viz foto). Ty tři konektory sem našel v blokovým schématu. Podrobnější schéma bohužel nemám (tam by se dalo zjistit, který vodič by bylo dobře přerušit). fotka je na : http://tomas-tnt.webz.cz/Images/P1030768_resiz.jpg [upravil dne 26.7.06 tanagy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 Ahoj, mal som ten isty problem -> cez den zapnute svetla a na displayi neni nic vidiet. Mam bohuzial iba Hodiny, bez teploty a bez RDS. Som vytiahol jeden kablik a hodiny ostali svietit natrvalo. Neviem ktory to bol, ale pozriem to a dam vediet ----------------------------------------------------------- Takze: u mna to bol jeden bledo-modry kablik, najskor som zmeral ze ktory kabel dava stavu ked zapnem svetla a potom som ho odpojil. (mam iba hodinky, bez rds a teplomera, ale princip bude rovnaky) [upravil dne 28.7.06 funtomino] [upravil dne 28.7.06 funtomino] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tkp Odesláno 30. červenec 2006 Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 Vyzkoušel jsem to podle fantomina a je to velice jednoduché a účinné. Dokonce jsem zjistil, že ze čtyř žároviček svítily pouze dvě krajní. Po výměně teď kaplička svítí jak maják . Jak píše fantonimo, byl to světle modrý vodič, hned na kraji. Celkem jednoduše šel z konektoru vytáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 30. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2006 Díky chlapy. Zítra na to kouknu a snad vytáhnu ten správnej kablík. (pravda,že by šlo proměřovat každej zvlášť a vyhodit ten, kerej by po zapnutí světel šel z 12tiV na nulu - ale nějak sem neměl odvahu ))) Ještě to chce asi nějak vypínač popř. ztlumovač, kerý to podsvícení ztlumí v noci. Nepadá mě buď potenciometr, nebo vychytávka - fotoodpor kerej bude podle úrovně světla v kabině ztlumovat osvětlení kapličky...ale s tím by byla trochu práce,že Tak hlásím,že se podařilo..byl to světle modrej kablík na pozici jedna (ten krajní) [upravil dne 2.8.06 tanagy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Tez sem provedl upravu, jak bylo receno nahore. Super, muj prvni zasah do autoelektriky a hned uspesny ALE, nema to nejake opodstatneni, ze se pri zapnuti svetel osviceni kaplicky ztlumi? Co treba hrozba prasknuti zarovky pri dlouhodobem silnem osviceni? ...nedejboze hrozba pozaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Původně zaslal: Zeier Tez sem provedl upravu, jak bylo receno nahore. Super, muj prvni zasah do autoelektriky a hned uspesny ALE, nema to nejake opodstatneni, ze se pri zapnuti svetel osviceni kaplicky ztlumi? Co treba hrozba prasknuti zarovky pri dlouhodobem silnem osviceni? ...nedejboze hrozba pozaru to urcite ne, nemej strach, stmiva se to jen proto, aby te to v noci neoslnovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 muze mi nekdo porzradit, jak se ten display vyndava? nerad bych tam neco ulomil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 kveton: ak ide o 206 tak staci podvihnut plast co je okolo hodiniek a zapinania vystrazneho trojuholnika, treba otocit ruku smerom k oblohe, chytit prstami vnutro plastu a jemne vytrhnut zadnu cast a potom odsunut predok smerom k celnemu sklu a ja som tam mal potom iba dva torxy co drzia hodinky (mam len hodinky) dobra fotka je tuto: http://www.der206.de/Bilder/Anleitung/oberemittelkonsole.JPG [upravil dne 22.8.06 funtomino] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 diky, zkusim to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 4. září 2006 Sdílet Odesláno 4. září 2006 tak uz jsem to rozdelal a slo to celkem lehce, ale nevim proc jsem si myslel, ze se ma vyndat sedivej, takze vysledek se zatim nedostavil, ale snad uz nezapomenu na to, ze je to svetlemodrej na pozici 1 zejtra to hned zkusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 6. září 2006 Sdílet Odesláno 6. září 2006 tak dneska rano jsem odpojil ten dratecek a kaplicka sviti!! Konecne uvidim za jizdy kolik je stupnu a tak. Vsem dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kennax Odesláno 29. září 2006 Sdílet Odesláno 29. září 2006 Tak jsem to taky zkusil. Byl to sice systém \"akční pyrotechnik\" (byly tam dva modré dráty), ale povedlo se napoprvé . Díky za dobrou radu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 1. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2006 přes den je to fajne, ale v noci to chce trochu ztlumit...takže varianta druhá - natáhnout kablíky k nějakému šikovně umístěnému potenciometru a vyřešit tak plynulé regulování jasu středové kapličky...Máte někdo návrh na hodnotu toho potenciometru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 1. říjen 2006 Sdílet Odesláno 1. říjen 2006 a co třeba nic nestříhat a nainstalovat dení svícení. Ve dne nesvítí budíky a display na plno....v noci otočíš levou páčkou a rozsvítíš budíky a display se ztlumí. To je normální aktivace v Peugeotu přes BSI nebo pomocí relátek. Řešení se probírá na foru v Modelech.....406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 2. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Radek V. Jasně, byla to jedna z variant. Ale třeba v peugeotu za to chtěli 1200 (u mého modelu to nešlo přehrát v BSI). V servisu mi řekli, že by to mohlo být kolem 400,- + práce...takže přestřižení kablíku mi přišlo daleko nejlevněji. kdybych měl problém se zapínáním světel, tak do toho asi du, ale svítím pořád a zapímán to automaticky po nastartování auta. Více způsobů vede ke stejnému cíli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 jasně, v pohodě...máš pravdu. Jen jsem napsal svůj názor. Já osobně bych žádné drátky nestříhal a bastlil tím auto..... Asi jsem moc velkej puntíčkář a chci aby bylo vše tak jak má...funkční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 kedze sa uz zacalo povinne svietenie, ja by som to riesil tiez nejakym gombickom, zabudovanym priamo medzi hodinky a trojuholnik. Prevrtat dierku a dat tam malinky mikrospinac, ktorym by sa regulovalo silne a slabe podsvietenie. Pre puntickarov moze byt malinky spinac aj na vrchnej strane nad hodinami. /myslim taky mini dotykovy/ Niesom elektrikar, ale urcite nieco take existuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Všichni máte pravdu. Já to ale beru tak, když si koupím auto kolem dvěstě tisíc, tak nějaké ty čtyři kila mě nevytrhnou;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janis12 Odesláno 21. říjen 2021 Sdílet Odesláno 21. říjen 2021 Zdarec, nevím jestli se dockam odpovědi ale zkusím dratek stačí vytahnout, není tam pripajeny? Nebo se musí rozdelat ta svorkovnice? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. říjen 2021 Sdílet Odesláno 21. říjen 2021 je tam samozřejmě napinovaný v konektoru takže buď rozdělat konektor a vypinovat a nebo střihnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.