Smeták Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Zdravím všechny!!! Současné době řeším problém s brzdami.Přibržďují mi současně pravé přední a levé zadní kolo-zadní o dost víc.Po všemožných procedůrách vyčištění,odvzdušňování a podobně jsme dospěli k názoru,že by to mohl být regulátorem brzdového tlaku!Jde o to,že při sešlápnutí pedálu zůstanou brzdy viset-natlakované.Jaký tam může nastat problém,když se ten regulátor rozebere a vyčistí?Nechce se mi platit za nový 2500!Dík za reakce! PS:Hledal jsem v diskuzi,ale nikde jsem k tomuto nic nenašel! [upravil dne 24/7/2006 Smeták] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Pokud ti po sešlápnutí zůstanou viset brzdy, tak máš zhruba 99% šanci, že to NENÍ regulátorem brzdového tlaku - který notabene ovlivňuje jen zadní brzdy, když už. Pokud ti zůstává viset současně PP a LZ, tak je buď v háji hlavní brzdvý válec (neb jsou obě dvě na stejném okruhu), a nebo máš u obou dvou v pr... hadice (jsou uvnitř nabobtnalé). Případně obě varianty najednou. P.S. a v diskuzi už to bylo několikrát, ty visící brzdy kvůli hadicím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 24. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Mluvil jsem ještě s technikem a bylo mi řečeno,že je ten regulátor zatuhlý.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 No a co? To není žádné překvapení, zatuhlý je u většiny těhle aut. Podle toho, kde je zatuhlý, to brzdí buď málo nebo moc, ale nemá to šanci nějak ovlivňovat přední brzdu (a ani držet stále tlak v zadní, je to jen škrtící ventil). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 24. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Nejsem odborník a ptám se podle toho,co mi řekne mechanik!!....Chceš tím teda říct,že ten ventil funguje furt,ať je jakkoliv tuhý?Znamená to ,že se nezavře tak,aby to nemakalo vůbec?....Tedy vůbec žádný vliv?....Nevrací se jen ten zadek... [upravil dne 24/7/2006 Smeták] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Ten ventil omezuje - škrtí. Tudíž, pokud je zatuhlý v té otevřené poloze, tak zadek brzdí stále naplno, pokud je zatuhlý v odlehčené poloze, zadek nebrzdí skoro vůbec. Ale to co pustí tam, pustí taky zpátky. Takže spíš ta hadice, ta když uvnitř nabobtná, tak se chová jakozpětný ventil - pustí jen tam a zpátky ne. ostatně, u takhle starého auta je stejně lepší ty hadice vyměnit už jenom preventivně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 24. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Ok!Teď je mi to jasnější!Uděláme hadice a pak se uvidí,co dál!Zatím dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Moc neděkuj, stejně nakonec budeš asi muset řešit i ten regulátor, pokud to nezatuhlo v nějaké kompromisní poloze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 24. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 To je jasné,nicméně nemám čas na to odstavit auto na dva dny do servisu.s tím regulátorem by stejně bylo potřeba vyměnit trubky atd atd!...Zatím jen potřebuju rychlé řešení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 28. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 Hadice jsme udělali,ale výsledek je jen o něco lepší.Pořád to dělá paseku!Obě hadice jsou nové a i ta krátká spojovací trubka-na zadku.Na předním taky nová hadice.Všechny třmeny na autě mají nové těsnění!Tak nevím,může tam byt ještě nějaký špek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Původně zaslal: Smeták Hadice jsme udělali,ale výsledek je jen o něco lepší.Pořád to dělá paseku!Obě hadice jsou nové a i ta krátká spojovací trubka-na zadku.Na předním taky nová hadice.Všechny třmeny na autě mají nové těsnění!Tak nevím,může tam byt ještě nějaký špek?? no tak pak to bude v tom hlavnim válci...asi se přidírá a zůstává to viset tam..mě sělala bordel 205 ale tam to bylo nečistotama ve třmenu.když jsem ho rozebrakl a vyčistil tak je klid .ale tak jestli to dělá ta kombinace co tobě tak to bude spíš ten válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Tak holt zkus rozebrat i ten zátěžák - když se sundá ta zarezlá páka s pružinou, jdou ty ventilky pod tím normálně vyšroubovat, jsou tuším na 12 nebo 13 klíč. Akorát opatrně s nimi, pokud se poškodí, začnou téct. Jinak může v tom být i mechanický špek - třmen se může křížit. Vzadu máš co, kotouče nebo bubny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 1. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 Vzadu jsou kotouče!Možná to bude i ten třmen,protože jsou desky sjeté šikmo,což je divné.Někdo s tím musel jezdit chvilku bez desek a asi to teď chodí blbě!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 Ajaj, to bude asi mechanický problém. No zjistíš to snadno: zvedni to, párkrát prošlápni brzdu a zkus jak volně se dá otočit kolem (rukou). Pak povol odvzdušňovák, a zkus, jestli se to zlepší. Pokud je to rapidně lepší po povolení odvzdušňováku, zůstává ti v systému tlak, pokud je to stejné, je to mechanický problém - něco s přidírá nebo kříží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 1. srpen 2006 Sdílet Odesláno 1. srpen 2006 Jen tak pro informaci,je ten regulátor brzdného tlaku i v 205 GTI?Párkrát už sem pod tím ležel a nic sem neviděl,jak to asi vypadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 2. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Původně zaslal: oddie Ajaj, to bude asi mechanický problém. No zjistíš to snadno: zvedni to, párkrát prošlápni brzdu a zkus jak volně se dá ........ Dneska bude druhý kompletní třmen,tak se uvidí!:rokerJeště detail.Jak přesně postupovat při odvzdušnění?V tom manuálu,co jsem si stáhl z PC je ten postup popsán dost zajímavě a mechanik mi říkal,ať se radši poptám jak to přesně je...Má to i ABS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Zadní třmeny bude asi pro odvzdušnění odmontovat a otočit nahoru. Postup pro ABS v benzínu by měl být na hlavní straně, s tím ti neporadím. 205 GTI s kotouči vzadu by mělo mít omezovače jen průtokové - ne zátěžové - na každé trubce vzadu u nádrže, je to takový váleček. Ale asi nemusí být u všech, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Původně zaslal: oddie 205 GTI s kotouči vzadu by mělo mít omezovače jen průtokové - ne zátěžové - na každé trubce vzadu u nádrže, je to takový váleček. Ale asi nemusí být u všech, nevím. Tak to jsem tam viděl,teď už aspoň vím,co to je.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 3. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Původně zaslal: oddie Zadní třmeny bude asi pro odvzdušnění odmontovat a otočit nahoru. Tomu kapku nerozumím?!?!? Můžeš to rozvést? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Původně zaslal: Smeták Původně zaslal: oddie Zadní třmeny bude asi pro odvzdušnění odmontovat a otočit nahoru. Tomu kapku nerozumím?!?!? Můžeš to rozvést? to znamená že brzdový třmen když to budeš odvzdušnovat musíš odmontovat a otočit ho obráceně než je na kole-odvz. šroubem bude dolů.a přitom bacha at neukroutíš hadici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.