Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

brzdový systém


Smeták

Recommended Posts

Zdravím všechny!!!:papa

Současné době řeším problém s brzdami.Přibržďují mi současně pravé přední a levé zadní kolo-zadní o dost víc.Po všemožných procedůrách vyčištění,odvzdušňování a podobně jsme dospěli k názoru,že by to mohl být regulátorem brzdového tlaku!Jde o to,že při sešlápnutí pedálu zůstanou brzdy viset-natlakované.Jaký tam může nastat problém,když se ten regulátor rozebere a vyčistí?Nechce se mi platit za nový 2500!Dík za reakce!:super

PS:Hledal jsem v diskuzi,ale nikde jsem k tomuto nic nenašel!

[upravil dne 24/7/2006 Smeták]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti po sešlápnutí zůstanou viset brzdy, tak máš zhruba 99% šanci, že to NENÍ regulátorem brzdového tlaku - který notabene ovlivňuje jen zadní brzdy, když už. Pokud ti zůstává viset současně PP a LZ, tak je buď v háji hlavní brzdvý válec (neb jsou obě dvě na stejném okruhu), a nebo máš u obou dvou v pr... hadice (jsou uvnitř nabobtnalé). Případně obě varianty najednou.

P.S. a v diskuzi už to bylo několikrát, ty visící brzdy kvůli hadicím ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem odborník a ptám se podle toho,co mi řekne mechanik!!:myslim....Chceš tím teda říct,že ten ventil funguje furt,ať je jakkoliv tuhý?Znamená to ,že se nezavře tak,aby to nemakalo vůbec?....Tedy vůbec žádný vliv?....Nevrací se jen ten zadek...

[upravil dne 24/7/2006 Smeták]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ventil omezuje - škrtí. Tudíž, pokud je zatuhlý v té otevřené poloze, tak zadek brzdí stále naplno, pokud je zatuhlý v odlehčené poloze, zadek nebrzdí skoro vůbec. Ale to co pustí tam, pustí taky zpátky. Takže spíš ta hadice, ta když uvnitř nabobtná, tak se chová jakozpětný ventil - pustí jen tam a zpátky ne. ostatně, u takhle starého auta je stejně lepší ty hadice vyměnit už jenom preventivně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hadice jsme udělali,ale výsledek je jen o něco lepší.Pořád to dělá paseku!Obě hadice jsou nové a i ta krátká spojovací trubka-na zadku.Na předním taky nová hadice.Všechny třmeny na autě mají nové těsnění!Tak nevím,může tam byt ještě nějaký špek??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Smeták

Hadice jsme udělali,ale výsledek je jen o něco lepší.Pořád to dělá paseku!Obě hadice jsou nové a i ta krátká spojovací trubka-na zadku.Na předním taky nová hadice.Všechny třmeny na autě mají nové těsnění!Tak nevím,může tam byt ještě nějaký špek??

no tak pak to bude v tom hlavnim válci...asi se přidírá a zůstává to viset tam..mě sělala bordel 205 ale tam to bylo nečistotama ve třmenu.když jsem ho rozebrakl a vyčistil tak je klid .ale tak jestli to dělá ta kombinace co tobě tak to bude spíš ten válec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak holt zkus rozebrat i ten zátěžák - když se sundá ta zarezlá páka s pružinou, jdou ty ventilky pod tím normálně vyšroubovat, jsou tuším na 12 nebo 13 klíč. Akorát opatrně s nimi, pokud se poškodí, začnou téct. Jinak může v tom být i mechanický špek - třmen se může křížit.

Vzadu máš co, kotouče nebo bubny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ajaj, to bude asi mechanický problém. No zjistíš to snadno: zvedni to, párkrát prošlápni brzdu a zkus jak volně se dá otočit kolem (rukou). Pak povol odvzdušňovák, a zkus, jestli se to zlepší. Pokud je to rapidně lepší po povolení odvzdušňováku, zůstává ti v systému tlak, pokud je to stejné, je to mechanický problém - něco s přidírá nebo kříží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Ajaj, to bude asi mechanický problém. No zjistíš to snadno: zvedni to, párkrát prošlápni brzdu a zkus jak volně se dá ........

Dneska bude druhý kompletní třmen,tak se uvidí!:rokerJeště detail.Jak přesně postupovat při odvzdušnění?V tom manuálu,co jsem si stáhl z PC je ten postup popsán dost zajímavě a mechanik mi říkal,ať se radši poptám jak to přesně je...Má to i ABS...:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní třmeny bude asi pro odvzdušnění odmontovat a otočit nahoru.

Postup pro ABS v benzínu by měl být na hlavní straně, s tím ti neporadím.

205 GTI s kotouči vzadu by mělo mít omezovače jen průtokové - ne zátěžové - na každé trubce vzadu u nádrže, je to takový váleček. Ale asi nemusí být u všech, nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Smeták

Původně zaslal: oddie

Zadní třmeny bude asi pro odvzdušnění odmontovat a otočit nahoru.

Tomu kapku nerozumím?!?!?:myslim Můžeš to rozvést?

to znamená že brzdový třmen když to budeš odvzdušnovat musíš odmontovat a otočit ho obráceně než je na kole-odvz. šroubem bude dolů.a přitom bacha at neukroutíš hadici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...