Smutnak Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 občas se mi u studeného motoru spustí ventilátor chlazení, někdy na pomalou rychlost, někdy na rychlou, při tomto se začne blikat cen. kontrolka STOP, při přehřátem motoru,( pojíždění ve městě za horka) je vše v pořádku, sahary spínájí jak mají, bez blikání STOPKY, nemá s tím někdo ňákou skušenost??? Třeba týden to takto zlobí a potom je i půl roku klid, ještě jeden dotaz, rozsvítí se po zapnutí klíčku do druhé polohy kontrolka STOP?? díky za rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 22. červenec 2006 Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 STOPKA+mazání +dobíjení+ruč.brz.+kontr. ABS a motoru,jestli myslíš tohle.Co se týče sahary projdi si dráty,jestli nejsou někde prodřené draty nebo uvolněný kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smutnak Odesláno 22. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 Díky za odpověď, přesně tohle jsem myslel, mě se ta STOP kontrolka při zapnutí zapalování nerozsvěcuje, jinak jsem dnes prošel vedení, snad jsem na to přišel, silně zaokxidované kontakty na řídící jednotce klima+chlazení, po vyčištění a krátké zkuš. jízdě je zatím vše v pořádku, tak uvidím. Jinak zapojení STOP kontrolky marně hledám v elektr. schematu, mám knihu JAK NA TO, bohužel na 306ku s klima jsou jen odkazy na servis, popis žádný. Ještě jednou děkuji, S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgrno Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 mal som podobnu skusenost. pocas jazdy sa mi rozsvietila STOPka. tak som zastavil, zhasol motor, znovu nastartoval a prestalo to. zaujimave ze takto sa mi to stavalo len cca mesiac a pol. kym som sa odhodlal k tomu ze s tym nieco spravim prestalo to same. uz je rok pokoj. hmmm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Proky Odesláno 13. srpen 2006 Sdílet Odesláno 13. srpen 2006 Já mám jiný problém mě se vrtule netočí vůbec ani při 100°C. Čim by to mohlo být nevíte??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snowboy Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 to Proky : pokud mas v poradku kabely a pojistky, muze to byt cidlo ktery spina saharu. Hmm, a nebo vetrak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandman Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Nazdárek pánové,mě se zase u naší P206 stalo,že z ničeho nic se mi po otočení klíčku do polohy kdy naběhnou kontrolky rozjede sahara a běží pořád.... měl někdo podobný problém,nebo nevíte čím to může být?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 to mě ventylátor spouští při 105-110°C a provozní teplotu mám mezi 70-80°C je to normální takovej strašnej výkyv teploty?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 koukam sama abnormalita u jednotlivých kusů,elektronika je prevít,dokáže nás hodně potrapit,čím je ji míň tím lépe,ja jsem měl u každého auta co jsem vlastnil,předělané ovladaní ventylátorů na manuální ovládaní a tak jsem si to udělál i teď a mám klid,taky jsem měl problém že mi blblo čidlo snímaní teploty a teplota mi vyskčila na 100-vku,když jsem někde délé postával v koloně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 26. srpen 2006 Sdílet Odesláno 26. srpen 2006 takže si myslíš že je špatný čidlo na ventilátory?nebo čím by to mohlo bejt:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. srpen 2006 Sdílet Odesláno 26. srpen 2006 Medion: Je to různé. Teď jsme nechali proměřit 406, 1,8, r.v. 95, protože se mi zdálo, že teplota je moc vysoká. Dopadlo to takto: termostat otevírá kolem 90 st., spínač spíná první stupeň při 96 a vypíná při 89, druhý stupeň spíná při 103 a vypíná při 95. Takže při normální jízdě teploměr drží na 90, při stání v koloně vyběhne na 100. Nicméně voda nevaří a auto má nízkou spotřebu (teď jsme u jiné 406 2,0 vyzkoušeli, že vyšší teplota má dobrý vliv na spotřebu i živost motoru). Teplotu bys měl měřit nějakým měřidlem, teploměr na palubce může mírně kecat. Na měření je bezva bezdotyková infrapistole. Tak si z toho něco vyber. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 28. srpen 2006 Sdílet Odesláno 28. srpen 2006 taky zajedu ke známímu do servisu aby se mi na to mrknul a proměřil taploty.jenže mě termostat otvírá při 83°C a ventilátory spouštěj při 105°C a ten rozdíl teplot se mě moc nelíbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.