Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Biely dim pri visiej rychlosti


Durexpepo

Recommended Posts

Já bych tipnul na netěsné pístní kroužky nebo prdlé těsnění pod hlavou, eventuálně hlava - nic moc vyhlídky.

Zajeď někam do servisu, pokud mou doměnku potvrdí, začal bych demontáží hlavy (těsnění půjde do kopru, po demontáži bych hlavu nechal zrentgenovat kvůli případným prasklinám - v případě prasklin lze i zavařit).

Pokud by to byly kroužky, tak bych zauvažoval, zda na tom autě nějak lpíš (oprava nebude nikterak levná - možná bych se pokusil sehnat jiný motor, může to vyjít levněji než stávající opravovat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak zkontrolovat vodu a jestli se ztrácí tak máš tak 2-3 měsíce, možná i míň a pak minimálně vým. těsnění jak říkal Medvěd.

Pak jít ale k opravdu kvalitnímu borcovi, aby Tě neškolili z výměnou těsnění tak jako mě. Až jsem narazil na opraváře u Prahy, který fakt věděli. A byl pokoj s těsněním... Je taky potřeba nechat stáhnout hlavu na magnetce- ne potřeba ale velmi nutné... Tak sleduj vodu a pak uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Durexpepo

mna to tiez napadlo ale motor bezi v poriadku . Pri normalnej jazde ani nezadymi ale zvlasne je mi to ze ked chodim normalne tak oleja je stale dost ale ako idem rychlejsie ze začne dymit tak olej co bol pred jazdov v polovici medzi riskami je na minime

..... Ještě sem tam koukni na víčko od oleje, jestli bude mít bílý povlak tak to bihužel žere vodu a taky bývá n případ kdy je natlakovaný, nezvykle moc, chladící systém .... To je pak potřeba s tím něco rachle dělat páč ti může začít dělat i jiné neplechy, pumpa která teče, prasklej chladič. atd... nechci strašit, jen píšu něco ze zkušenosti..... a taky přeju, aby to bylo jinak a byla to nějaká drobná blbost....:papa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voda sa nestraca . Vcera som menil olej a olej bol pekny .ani netlakuje system .Inak ten dim je len asi sekundu aj ked idem stale takov velkov rychlostov to len zadimy a zase ide normalne nie ze by dimilo stale pri tej rychlosti. Mam kamarada co robil v servise v Peugeote a ten vravel ze to moze byt ta hadica co ide z bloku do sacieho potrubia na vypari z kluky .ze ak nemam original hadicu z dakym sitkom alebo cim ze na tom sitku sa pary a olej co natiahne zachity a zas stecie naspet.ja nan tam dake vodarenske hadice tak ci to nemoze robyt to UVAHA-Velka rychlost olej nasaje do sania zo ssania do valca a potom ten bieli dim lebo fakt uz potom netusim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele jestli ti to dýmý až v určité rychlosti tzn. od 120 nahoru nebude rozhodně problém v kroužkách a podle mýho ani v hlavě. Osobně si myslím že je problém v mazací soustavě . Kruha by ti braly olej pořát, hlava , když by měla být prasklá , tlakovala by vodu ale olej by to rozhodně nebralo ! A tobě to jde do spalovacího prostoru ale jen když to vytočíš , tzn že někde ti valí tlakem olej přímo do hadice odvětrání par z motoru... Jedeš pomalu =malej tlak ryche=velkej tlak

a tlačí to přímo do sání . Po tomhle bych šel jako první než rozebírat motor a na nic nepřijít...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...