Pajsn Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 Ahoj poraťe prosím někdo mám peugeot 205 1,8D motor měl nejeto 200000. A strašně baštil olej. Tak jsme mu udělali repasi výměna pístních kroužků, simeringy kliky a vačky seřídily ventyly dali nový ojniční ložiska. A ted na něm mám najeto 1900 a dolejval jsem skoro tři čtvrtě litru je to normal? Chytá výborně jede super malinko se zvedla spotřeba. Ale ten olej mi vrtá hlavou nikde neteče a na emisích to bylo v pohodě. Please poraďte:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kremenak Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 Normální to není. Dělali jste výbrus a dávali nové písty? Úhlovali jste ojnice? Jaké jsou tam kroužky? Originál Peugeot? Dávali jste nová vodítka ventilů do hlavy? To vše může mít vliv na spotřebu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 no v manualu pisou ze muze zrat az 1 litr na 1000 km a je to vporadku takze bych pockal az si to sedne ale litr na dva tisice mi neprijde moc mne zere stejne taky tak litr na 2tkm ikdyz je fakt ze jezdim na praseciny jako je repka apodobne [upravil dne 20.7.2006 BobyD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 21. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Původně zaslal: kremenak Normální to není. Dělali jste výbrus a dávali nové písty? Úhlovali jste ojnice? Jaké jsou tam kroužky? Originál Peugeot? Dávali jste nová vodítka ventilů do hlavy? To vše může mít vliv na spotřebu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 21. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Původně zaslal: Pajsn Původně zaslal: kremenak Normální to není. Dělali jste výbrus a dávali nové písty? Úhlovali jste ojnice? Jaké jsou tam kroužky? Originál Peugeot? Dávali jste nová vodítka ventilů do hlavy? To vše může mít vliv na spotřebu oleje. Kroužky jsou AC nějaký ty tvrdší výbrus jsme nedlali to je strašná pálka jsou nový simeringy ložiska valce vypadaly v pohode ty tv rdší kroužky se říká že by si měly udělat cestu a než se to usadí tak to prej trochu oleje žere ale nevim jak dlouho by si to mělo sedat. Motor běží poměrně dost tiše a když mu přidám tak se pomalu nehne je z toho tichý vozítko.Jak poznám ty vodítka jestli jsou v čudu? Dá se to vyměnit aniž bych sundaval hlavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 ja bych 0,5l na 1000km u tohodle motoru vubec neresil. Me to prijde normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Původně zaslal: Pajsn Původně zaslal: Pajsn Původně zaslal: kremenak Normální to není. Dělali jste výbrus a dávali nové písty? Úhlovali jste ojnice? Jaké jsou tam kroužky? Originál Peugeot? Dávali jste nová vodítka ventilů do hlavy? To vše může mít vliv na spotřebu oleje. Kroužky jsou AC nějaký ty tvrdší výbrus jsme nedlali to je strašná pálka jsou nový simeringy ložiska valce vypadaly v pohode ty tv rdší kroužky se říká že by si měly udělat cestu a než se to usadí tak to prej trochu oleje žere ale nevim jak dlouho by si to mělo sedat. Motor běží poměrně dost tiše a když mu přidám tak se pomalu nehne je z toho tichý vozítko.Jak poznám ty vodítka jestli jsou v čudu? Dá se to vyměnit aniž bych sundaval hlavu? Už několika zdrojů jsem se dozvěděl, že pouze výměna rkoužků nic neřeší. Pokud dojde k opotřebení pístů a stěn válce, tak to nové kroužky pouze na kratší čas namaskují...:-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fana Odesláno 22. červenec 2006 Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 A gufera na ventilech si daval nový ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kremenak Odesláno 22. červenec 2006 Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 Když jsi dal nové kroužky do šišatých válců, tak se nediv, že to žere olej. Bude to žrát olej víc, než se starými kroužky. Trochu se to možná zlepší, až si sednou stíráky, ale žádná sláva to nebude. Že jde motor potichu, to žádná výhra není, naopak, je to známka, že to má malou kompresi. Teplé to startuje dobře? Měl jsi se vykašlat na ty nové šály a měl jsi to dát radši vybrousit a nové písty. Jestli to má 200 tisíc, tak by ten spodek bez problémů vydržel. Takhle jak jsi to udělal je to škoda peněz a práce. Spotřeba šla nahoru, protože podfukují kroužky, které nesedí do vyběhaných válců, má to malou kompresi a proto to jde potichu, takže jsi tomu víc ublížil, než pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 24. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Původně zaslal: kremenak Když jsi dal nové kroužky do šišatých válců, tak se nediv, že to žere olej. Bude to žrát olej víc, než se starými kroužky. Trochu se to možná zlepší, až si sednou stíráky, ale žádná sláva to nebude. Že jde motor potichu, to žádná výhra není, naopak, je to známka, že to má malou kompresi. Teplé to startuje dobře? Měl jsi se vykašlat na ty nové šály a měl jsi to dát radši vybrousit a nové písty. Jestli to má 200 tisíc, tak by ten spodek bez problémů vydržel. Takhle jak jsi to udělal je to škoda peněz a práce. Spotřeba šla nahoru, protože podfukují kroužky, které nesedí do vyběhaných válců, má to malou kompresi a proto to jde potichu, takže jsi tomu víc ublížil, než pomohl. On to dělal více méně známej a ten tyhle motory dělá už leta. A kdybych dělal výbrus tka to můžu rovnou koupit jiný auto. Předtím ten motor nechyt jinak než že jsem ho musel celej ohřát pak dlouho nic a nakonec blafnul spotřeba oleje byla litr na pětset půl litru na dvatisíce je sakra rozdíl. a s tím že motor když jde potichu má malou kompresi. Když máš vyběhaný písty nebo kroužky válce jsou vylítaný nepravidelně néé všechny stejně díky tomu se motor klepe. Ten můj vybroval tak až vrzala přístrojovka:D Ted mu dáš plný točky a motor zařve, ale nemlátí sebou. Pravda je že jsem měl vyměnit ty vodítka ventilů to si myslim, že bude jádro problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 26. červenec 2006 Sdílet Odesláno 26. červenec 2006 Původně zaslal: Pajsn Ahoj poraťe prosím někdo mám peugeot 205 1,8D motor měl nejeto 200000. A strašně baštil olej. Tak jsme mu udělali repasi výměna pístních kroužků, simeringy kliky a vačky seřídily ventyly dali nový ojniční ložiska. A ted na něm mám najeto 1900 a dolejval jsem skoro tři čtvrtě litru je to normal? Chytá výborně jede super malinko se zvedla spotřeba. Ale ten olej mi vrtá hlavou nikde neteče a na emisích to bylo v pohodě. Please poraďte:myslim Zdravím. Peugeota zrovna nemam, ale s GO motoru jsem si taky své užil. Problém může být i v hlavě motoru. Ne jenom ve válcích. Ovalita může být klidně v pořádku. Může se stát, že hlava už dobře netěsní na bloku motoru a je potřeba tyto strany zbrousit. Každopádně je to i v tomto případě nákladná věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. červenec 2006 Sdílet Odesláno 26. červenec 2006 No. Tak za prvé, aby ten motor vypadal, tak jak jsi jej popsal, tak by těch 200tis km musel mít najeto apoň 5x. Měl jsem těhle motorů celou řadu, měly najeto od 200 do 400tis km a všechny se vešly do 1 litru na 10tis km - tzn. jen výměny oleje bez dolévání. Za druhé, není mi jasné, jak někdo může mít sundanou hlavu, seřídit na ní ventily a nevyměnit gufera těch ventilů. To jako ta hlava nebyla a srovnání, nebo co? Pokud byla, tak přeci ventily musely být venku - a pokud ne, tak dávat na diesel neorovnanou hlavu je dost prasečina - ale každý svého štěstí... Za třetí, ty tvrdší kroužky a to \"se říká že by si měly udělat cestu\" je dobrej blábol - jo, udělají si \"cestu\", vydřou výbrus stokrát rychleji než kroužky co tam patří a pak je motor leda na vyhození. A šišatému výbrusu to stejně nepomůže. Suma sumárum? Škoda práce a vyhozené peníze - kór když je to 1,8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 26. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2006 Původně zaslal: oddie No. Tak za prvé, aby ten motor vypadal, tak jak jsi jej popsal, tak by těch 200tis km musel mít najeto apoň 5x. Měl jsem těhle motorů celou řadu, měly najeto od 200 do 400tis km a všechny se vešly do 1 litru na 10tis km - tzn. jen výměny oleje bez dolévání. Za druhé, není mi jasné, jak někdo může mít sundanou hlavu, seřídit na ní ventily a nevyměnit gufera těch ventilů. To jako ta hlava nebyla a srovnání, nebo co? Pokud byla, tak přeci ventily musely být venku - a pokud ne, tak dávat na diesel neorovnanou hlavu je dost prasečina - ale každý svého štěstí... Se nerozčiluj:nevim Každopádně to olej žere odost míň než předtim co dělal s tou hlavou přesně nevím. žádný zázraky asi neee každopádně dal 2 roky záruku. Jede to v pohodě a předtim nechyt ani náhodou. Takže svuj účel to splnilo jak dlouho to se uvidí. Dám vědět až mě někde nechá čemuž moc nevěřim. Jinak překroužkování se dělá docela často a úspěšně to u těch starejch vehiklů fachá. Já to dělal po tom co to dělal kamik a fachá mu to už rok.Tak tomu docela věřím sehnat jinej slušnej motor je pomalu zázrak. Za třetí, ty tvrdší kroužky a to \"se říká že by si měly udělat cestu\" je dobrej blábol - jo, udělají si \"cestu\", vydřou výbrus stokrát rychleji než kroužky co tam patří a pak je motor leda na vyhození. A šišatému výbrusu to stejně nepomůže. Suma sumárum? Škoda práce a vyhozené peníze - kór když je to 1,8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.