Fusion Odesláno 19. červenec 2006 Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 Před chvílou sem najel na rampy abych se podíval na utažení lanka k ruční brzdě. To sem snad aji vyřešil ale k mýmu překvapení, když sem sjížděl z rampy a trochu přitlačil brzdu, slyšel sem jenom PŠŠŠŠ a povolila brzda. Vylezl sem ven a viděl jak kape z trubky co vede u zadních dveří. Ještě sem se na to pořádně nedíval tak nevím jestli je to už zkrodovaný nebo co. Ale díky bohu se to nestalo za jízdy. Takže dotaz: měnil ste někdo vedení brzdové kapaliny (tu trubku) a budu muset ji měnit celou nebo co s tím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 Tak co sem tak pročítal, je to běžná věc u 205/309, teď se do historie zapsala aji 605. Chtěl bych tímto varovat všechny 605káře ať se podívají pod levý zadní dveře (za řidičem), za prahem je takovej jakoby pás železa 3x20cm. Drží se tam bahno a všechno tak ty trubky zrazaví. Kdo tam ten krytek máte, aspoň si to pročistěte, nejlépe ho hoďte do pr... Dá se nějak opravit jenom těch 30cm trubky? Nehce se mě natahovat 5m nad nádrží a nevím kde všude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 19. červenec 2006 Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 Tak to bylo fakt štěstí, že se ti to nestalo na silnici, to by bylo hodně nepříjemný. Já si trubky na 205 radši vyměnil všechny i když ty starý ještě až tak špatný nebyly (ale okolo nádrže se, jak je známo, sypaly dost), teď mam jistotu, že to zas nějakej ten pátek vydrží. Ale asi bych tu trubku bejt tebou vyměnil celou, lepit to po 30 cm se moc nevyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 Kdyby tam nebla ta blbá nádrž tak proti tomu nic nemám. Nějak to musím vymyslet. Ale tohle franitíci fakt nedomysleli. Podle mě je tam ten kryt jen proto aby atentátníci k tomu měli blbej přístup protože všude jinde to je odkrytý. Nikdy sem si toho bohužel nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 19. červenec 2006 Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 vyrobi ti trubky na miru i stema spuntama na konci asi za 200 kc metr je fakt ze je to litr za trubku ale mas klid navic je delaj s takovym plastovim obalem takze nereznou bej tebou kdyz uz to budes mit dole udelej obe pac jestli tahle jedna je derava tak po zime budes mit i tu druhou v pytli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2006 Původně zaslal: BobyD vyrobi ti trubky na miru i stema spuntama na konci asi za 200 kc metr je fakt ze je to litr za trubku ale mas klid navic je delaj s takovym plastovim obalem takze nereznou bej tebou kdyz uz to budes mit dole udelej obe pac jestli tahle jedna je derava tak po zime budes mit i tu druhou v pytli Jojo, obě už sou zrezlý takže když už tak udělám obě. A to mám jako vykuchnout od posilovače až dozadu a donýst jim to? Nikde to nemá spoje alespoň co sem se díval. Problém je totíž v tom, že si nedovedu představit jak to tam budu proplítat. Kdybych ty trubky na pár místech přecvakl tak by jim to nemělo vadit když bude poznat jak to bylo ne? Ani si nedokázu představit v čem to povezu abych to nějak nedolámal. Mám k dispozici 306 a to je půlka 605 [upravil dne 19/7/2006 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 fusion: ja som meniel trubky este na 405ke. stalo sa mi to iste ako tebe , nastastie nie na ceste trubky kludne mozes rozrezat, max. tam kde to robia ich poukladas na zem ako boli. a nove trubky su krasne ohybne a mal som ich stocene tak, aby mi vliezli do auta pri preprave. len ich treba jemne a s citom tvarovat. nie je s nimi ziaden problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 To je divný, že by ty trubky byly v celku, když dokonce na 205 jsou půlený těsně předtím než po podvozku vlezou do motorovýho prostoru. A 405 je má taky půlený ne? Že by jediná 605 neměla, to je divný. Ale musím říct, že když jsem je měnil já, tak vyndavat (povyndat) díky tomu nádrž mi přišlo uhozený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 26. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2006 Tak pro záznam: Trubky dělají v Autosylu (vedle Hyundai v židenicích). Opravdu to jde odpojit \"pod nohama\" a vede to dozadu do zátěžáku. Celkem je to 3,5. jedna trubka takže 7m. Platil sem 450kč - cca 50kč x 7m + 25kč koncovka x4. Supr kauf, v Peugeotu to stejný stojí 2000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: Vopičí To je divný, že by ty trubky byly v celku, když dokonce na 205 jsou půlený těsně předtím než po podvozku vlezou do motorovýho prostoru. A 405 je má taky půlený ne? Že by jediná 605 neměla, to je divný. Ale musím říct, že když jsem je měnil já, tak vyndavat (povyndat) díky tomu nádrž mi přišlo uhozený. Mě vede taky trubka od brzdového válce k zátěžovému regulátoru v celku... Ale jen jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.