Harry Odesláno 11. květen 2003 Sdílet Odesláno 11. květen 2003 Kluci a holky poraďte na co si dát majzla při koupi 406.Který motor bych měl schánět (nevadí mi benzín),spíše mi jde o spolehlivost... :-) Předem díky za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Č Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Nebral bych 1,9 TD .... bohužel z vlastní zkušenosti, ale jinak jsem za cca 30 000 km neobjevil nic jiného na co dávat pozor. Jo a ještě bych určitě nebral 1,9 TD bez intercooleru (je sice docela ojedinělé na něj v Čechách narazit, ale pár jich tady je) ten motor je hrozně slabý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Karle co je na 1.9td špatnýho? ja měl zato že v této kombinaci to je super vozejk hlavně kombík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Taky nevim proc nebrat 1.9TD.....pravda je linejsi nez 405ka, ale bylo mi receno, ze klsika je klasika. Pry kdyz se podela vstrik u HDI, tak je to pekna palka:( Zamyslel se nekdo jak na tom budou HDIcka, az tady budou jezdit deset let stare kousky? S temi 406kami bez IC s Karlem souhlasim. Dovazeji se z Holanska a ty jsou opravdu lini lenosi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Č Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Pokud jezdí tak je to samozřejmě super, ale vzhledem k tomu, že už 3 týdny mám auto odstavené v Ďáblicích a motor v několika krabicích o 40 km dále ..... tak na tom už nic super nevidím Začal klepat motor a příčina: vylágrované ojniční ložisko + chycená ojnice a klikovka. Ve firmě, kde mi brousí klikovku, prý tyto motory od PSA se stejnou závadou dělají dva do měsíce ..?? Na vrakovišti je motor 1,9 TD k nesehnání. Seženeš 2.1, HDI, benzíny, ale 1,9 TD prostě nejsou. Proč asi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Tak to sem nevěděl a hlavně bych to ani nečekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Tak ti teda pekne dekuju......to se teda mam na co tesit:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Č Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Já tě nechtěl tolik vystrašit, třeba to je jenom náhoda, třeba jsem jenom trefil na špatný kus. Ale těch náhod je u tohoto typu motoru zbytečně moc. Vím o dalším dvou lidech (a jsou to žijíci bytosti a ne žádné jedna paní povídala), kterým vypadla vstřikovací komůrka z hlavy do válce. Před touto závadou mě varoval i můj dvorní mechanik. A občas v annonci najdeš na prodej nebouranou 406 bez motoru, a pochopitelně tam má být 1,9 TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 U 1,9TD je nejvíc závad proto, že jich taky zdaleka nejvíc jezdí. Nejen ve 406-kách, ale i ve 405-kách a citrónech, a taky jsou dost časté snahy nacpat to 205, 309 apod, proto je o ty motory takový zájem. Já bych si auto s 1,9TD koupil celkem klidně - i když samozřejmě té 406-ce 2,1TD sluší trochu víc. Mnohem častější závada u těchto TD, než lízlé ložisko na klice, je ale prasklá hlava - důsledek toho, že motoru někdo šlapal zastudena na krk, na to jsou tyhle motory dost háklivé. Ostatně, o jednom 1,9TD motoru s touhle závadou bych taky věděl... Nebouranou 406 bez motoru jsem teda ještě v inzerátech neviděl. Za kolikpak se tak prodává? Za nějaký super peníz bych klidně vzal, motor se vždycky nějakej najde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 12. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2003 a jak je to s těma benzíňákama?Mám přístup k benzínu :-)) Jinak nápravy ap. se už tak neserou jako u 205/405 ? Na obou autech je mám již nové :-( a nechtěl bych to samé hned dělat na 406..mě se 406 líbí a navíc není moc drahá (jetá) nové auto nechci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Č Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 To oddie: o jedné momentálně bez motoru bych věděl - mojí :) začínám šilhat po nějaké HDI. Nevím jak teď, ale před cca rokem jsem během 3 měsíčního shánění svojí 406 narazil na 2 bez motoru. V Annonci byly šikovně ukryté v rubrice díly: \"koupím motor nebo prodám auto bez ...\" Jo a motor 1,9 TD 405 a 406 nejsou až tak úplně totožné. To Harry: kamarád má tuším 1.8 něco okolo 100 koní a je s ní spokojen. Spotřeba 7-8 l mimo město. Co se týče náprav a ostatního, tak zatím to auto nemám tak dlouho abych mohl srovnávat co vydrží. Nicméně ty nápravy jsou uplně jiné než ve starších Peugeotech, tak můžeme doufat, že budou lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 12. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2003 jaké se tedy dělaly/í motory ?Bych chtěl něco pružného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clown Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 k tem TD - ja po nich taky koukal - jsou to ty z 96 a 97, ze jo, ale to se snad vubec neprodava - neni nahodou ten TD trosku silnejsi nez novejsi a tedy ekologictejsi HDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Co jsem se koukal na info Peugeotu tak HDi do 406 mají výkony 90k a 110 k. Ta 1.9 TD má myslím výkon taky 90 k (když tak mě někdo opravte jestli se pletu). No taky bych bral radši do mojí 306 silnější TDI, ale když se zrovna naskytlo tohle auto. Ta 1.9 non-turbo (51 kW) taky jede celkem slušně, ale musí se jí dát trochu času Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. květen 2003 Sdílet Odesláno 13. květen 2003 Tak HDI mě naopak vůbec neláká. Pochybuju, že bude mechanicky spolehlivější, než ty starší TD. Zato má navíc elektroniku, která se časem bude sypat, a to bude pro akorát pro zlost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 13. květen 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2003 tak v inzerátech na tipcars mají 97 nebo i 100kW 406...máte někdo s těmito motory zkušenosti? Na ty HDI asi fakt nemá cenu pokukovat.znám několik lidí co je mají a jsou dost nasraní,každou chvíli jim seřizují nebo mění nějaké čidla a prý to nic moc nejede :-((( S benzínem právě neznám nikoho,takže nevím jak se serou ty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapitán Odesláno 13. květen 2003 Sdílet Odesláno 13. květen 2003 Doporučuju 2,1 tD 12 V. Mám ji v 605 (která bude podstatně těžší než 406) a je to opravdu tryskáč. Spotřeba 7, když se snažím tak i 5,9 a když se snažím opačně, tak 9, což je strop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 14. květen 2003 Sdílet Odesláno 14. květen 2003 Já osobně bych do 406 šel, je to přeci už jen generačně někde jinde, než ty naše vozejčky, kamárád jí má v TD a bez problémů !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.