Přejít na obsah
Guest mriso

Ventilátor topení

Recommended Posts

Guest mriso

Ventilátor topení na mém Peugeotu 306, r.v. 1997 (nemám klimatizaci) jede pouze na nejvyšší rychlost. Nevíte někdo kde by mohl být zakopaný pes? :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zakopany pes je ve spalenem vykonovem tranzistoru na telese vetraku, vetrak vyndej, lokalizuj na nem takovou stribrnou ovalnou soucastku a tu je treba vymenit, ZDE jsou mozne nahrady, ktere se tam daji dat misto originalniho tranzistoru MOTOROLA

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kolega,aj ja som mal problém s ventilátorom topení, tak som sa rýpal v elektrike a objavil som chybu! Medzi červeným vodičom od poistky F40(na scheme číslo 152) a šedým vodičom k konektoru modolu riadenia je ešte jedna spojka. Tá nieje nijak uchytená a otrasmi sa uvolnil kontakt. Po prečisteni a znovu spojení ventilátor kúrenia už fachčí!!! Pozri si aj Ty aby si nemal s tým problém a nemusel to celé rozoberať.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové, u P-306 bez klimatizace je řízení rychlosti větráku stupňovité pomocí odporové kaskády. Je třeba sundat přední stěrače skla, umělou hmotu před čelním sklem a dostat se ke vstupu vzduchu do topení.V tomto kanálu je zmíněná odporová kaskáda /jsou to takové spirálky z odporového drátu/. Je to tam zacvaknuté jako bajonet, je potřeba odjistit a pootočit, odpojit ze zásuvky a vyndat ven. Přímo u odporů je tepelná pojistka, ktará se přerušila /je to takový malý váleček/. Teď jsou dvě možnosti - koupit v servisu Peugeot novou odporovou kaskádu anebo tepelnou pojistku vyštípnout a místo ní tam vložit trubičku se šroubkami z elektrikářské čokolády, zasunout do ní zbylé drátky a utáhnout, fungovat to bude i bez tepelné pojistky.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Uz som to mal rozobrane a na ziadnu zavadu som neprisiel orem toho ze sa vobec nerozbehne ventilator - na priamo ide.

Nemal niekto podobny problem?nemate kompletnu schemu zapojenia toho ventilatora?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem řešil něco podobného, ale mám klimu, takže to berte spíš jako inspiraci. Ale výsledek je, že skoro nefunkční větrák jde jedna báseň. :super

Rozebral jsem středový panel (autorádio ven, plast okolo hodin ven, plast okolo autorádia ven) až jsem se dostal k ovládacím knoflíkům větráku. Ten předek i s ovládáním se pomocí plochého nože vycvakne, je tam na čtyřech pacičkach (upozorňuju - předtím otočit všema knoflíkama do krajní levé polohy!!!). Potom vyndáš plast s odporama a žárovičkama podsvětlení (asi nejhorší práce, nechvátej - zezadu vlevo dole, na tý desce je konektor, srovnej si dráty a tahej velmi pomalu): Odpojíš ten konektor a máš v ruce tištěný spoj. Ten má u ovládání rychlosti ventilátoru plastové kolečko, které musíš opatrně sundat (tři kolíčky z opačné strany a pružinka na boku), bacha ať ti nevyskočí měděné pacičky. Většinou jsou pokryté sajrajtem, který nejjemnějším smirkem obruš a vyhlaď. Dráhy paciček na tišťáku taky vyčisti, nejlepší je kontaktol. Je to děsná piplačka, ale netrvá dlouho. :D:D

[upravil dne 20.12.06 pavel.happy]

[upravil dne 20.12.06 pavel.happy]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×