Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Já už se na to.......


C.A.T.

Recommended Posts

Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi co blbnete ?

Jestli tam máte max 100 stupňů v dopravní zácpě, tak to uje prosto v poho. Mě to dělá taky, přehoupne se to ke stovce, sice tak na minutu, než to ventilátory zase uchladí ale teplota ve městě mi kolísá 80-98 stupňů (odhadem). Kdyby vám nefachaly ventilátory, tak bude teplota pořád stoupat ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo je mi jasny, ta teplota 100 stupnu nevadi, ale spis ze tece voda z chladice... me to delalo, kdyz seem to mel zavzdusneny.... odvzdusnis to tak, ze na nejvyssim miste motoru (u 405ky je to kousek napravo od nalejvani oleje) je tam sroub a ten staci povolit aby odchazel vzduch.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou...

jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec...

a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot :(

tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou...

jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec...

a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot :(

tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Originally posted by C.A.T.

Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky

Pokud se Ti chce,tak mi callni a hodíme konzultaci.Případně Ti na to číhnu,začínám být fundovanej přes sahary...:P
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám občas stejný problém s nesepnutím vrtule, ale zatím to bylo vždy uvolněným konektorem u sahary (holt pražská dlažba). Určitě bych neriskoval vaření vody, taky mám zkušenost se zkroucenou hlavou a vypadnutým sedlem ventilu. Jak to jde ke sto stupňům a nespustí se ventilátor, hned pouštím naplno topení a hledám flek na zastavení. A plasty okolo sahary mi taky u 106 chyběly, pokud nechybí i ta vrtule, tak je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...