C.A.T. Odesláno 11. květen 2003 Sdílet Odesláno 11. květen 2003 Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 11. květen 2003 Sdílet Odesláno 11. květen 2003 mne to robi taky. voda u mna ide prec cez ten bezpecnostnu dierku pri viku na chladici. zohreje sa a potom ked zastavim tecie:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 11. květen 2003 Sdílet Odesláno 11. květen 2003 tomyka: to mi delalo taky, pak sem odvzdusnil chladici soustavu a mam pokoj sahara? vyndej konektor z termostatu na chladici a propoj krajni konce... mely by pustit obe ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 11. květen 2003 Sdílet Odesláno 11. květen 2003 ondra: ale robi mi to az poslednych 200KM. ako by sa tam dostal vzduch? ako sa to odvzdusnuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stembi Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Chlapi co blbnete ? Jestli tam máte max 100 stupňů v dopravní zácpě, tak to uje prosto v poho. Mě to dělá taky, přehoupne se to ke stovce, sice tak na minutu, než to ventilátory zase uchladí ale teplota ve městě mi kolísá 80-98 stupňů (odhadem). Kdyby vám nefachaly ventilátory, tak bude teplota pořád stoupat ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 jo je mi jasny, ta teplota 100 stupnu nevadi, ale spis ze tece voda z chladice... me to delalo, kdyz seem to mel zavzdusneny.... odvzdusnis to tak, ze na nejvyssim miste motoru (u 405ky je to kousek napravo od nalejvani oleje) je tam sroub a ten staci povolit aby odchazel vzduch..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clown Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou... jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec... a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clown Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou... jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec... a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clown Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 tak ted mi to nejak zamotalo ruce a mysku :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 Originally posted by C.A.T. Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky Pokud se Ti chce,tak mi callni a hodíme konzultaci.Případně Ti na to číhnu,začínám být fundovanej přes sahary... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 to Clown: a jak to dopadlo? Hlava nebo vrakáč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 12. květen 2003 Sdílet Odesláno 12. květen 2003 vadi kdyz tam nemam saharu ale jen vetrak ... ? Proste kolem nej neni ten plast ... je to po bouracce na predek a nektere plasty tam proste chybi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 14. květen 2003 Sdílet Odesláno 14. květen 2003 Mám občas stejný problém s nesepnutím vrtule, ale zatím to bylo vždy uvolněným konektorem u sahary (holt pražská dlažba). Určitě bych neriskoval vaření vody, taky mám zkušenost se zkroucenou hlavou a vypadnutým sedlem ventilu. Jak to jde ke sto stupňům a nespustí se ventilátor, hned pouštím naplno topení a hledám flek na zastavení. A plasty okolo sahary mi taky u 106 chyběly, pokud nechybí i ta vrtule, tak je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 14. květen 2003 Sdílet Odesláno 14. květen 2003 rozhodně bych začal odvzdušněním, pokud to nepomůže, zkusil bych přdat ty chybějící plasty, určitě tam budou mít svoji funkci - proud vzduchu atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 14. květen 2003 Sdílet Odesláno 14. květen 2003 a kdyz nepomuze ani to tak oupim si vrtulnik. ten ma dost velkou saharu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.