Zdenáll Odesláno 15. červenec 2006 Sdílet Odesláno 15. červenec 2006 :olidíí asi novej zákon se mne podepsal na světlech pááč mne praskly žárofkýý...na pravou jsem vyzrál ale na levou po směru když jsem na to jen tak zběžně mrknul ..noo nevím abych něco nepokonil...kua to je situace v životě jsem si nemyslel že na výměnu žárofkýý budu psát o radu jak se kní dostat a nic moc nerozebírat ale todlecto se mne zdá že budu muset rozebrat půl odplastovaní........jak se nejsnáze vymění huž jste to někdo dělal???dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenáll Odesláno 15. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2006 Tak snad praskly žárovky jenom mne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 Původně zaslal: Zdenáll Tak snad praskly žárovky jenom mne? to asi ne, ale pres vikend to je tady mrtvejsi ...v moji 307 to problem neni, strcim ruku, odmontuji kryt atd. - takze nevim co bych ti k tomu poradil:xvul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 presne tak, vyzera to sice zlozito, ale vymiena sa rovnako ako na pravej strane. nahmataj rukou ten plastovy dekel a uz to ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 Kolegovi na SW praskli obidve žiarovky naraz to je ale smola ... Dá sa to vymeniť \"po pamäti\", nieje to až také zložité ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 Původně zaslal: El Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat. je to tim ze zarovky jsou stavene na 12V, kdezto v palubni siti se objevuje i 14.5V, to zpusobuje prehrati vlakna, ktere pak snadneji praska, resenim je dat ke kazde zarovce predradny odpor, tak aby bylo na zarovce tech 12V, u Fabii to tusim delali dokonce v autorizovanem servise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 16. červenec 2006 Sdílet Odesláno 16. červenec 2006 ferry, presne ako hovoris, robia to aj v peugeote, o tomto probleme vedia. mne zatial ziarovka odisla iba 1 a tiez svietim nonstop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naspo Odesláno 17. červenec 2006 Sdílet Odesláno 17. červenec 2006 přepětí v tom má malí vliv, spíše je to způsobeno tím, že v dnešní době se vyrábí světla z polikarbonátu a né ze skla jak dříve a tak žárovka nemá kde odevzdat teplo a přehřívá se. Má seminární práce \"Funkce halogenových zdrojů\" Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené [upravil dne 17/7/06 Naspo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 17. červenec 2006 Sdílet Odesláno 17. červenec 2006 Naspo, ja ti verim, ale uvazuj, Martnsk pise, ze kolegovi odisli NARAZ, nemyslis, ze je to sakra nahoda? V jednej diskusii sa to uz riesilo: Zaslal: 15. 2. 2006 20:11 Predmet: Ziarovky Zajdi s tym do servisu a nechaj si namontovat prechodovy odpor a mas po problemoch. Ja mam svetla (servisne) zapnute non-stop pocas roka a mal som podobny problem. Po namontovani odporu je to uz O.K. a dalsi: Zaslal: 16. 2. 2006 23:36 Predmet: Tie žiarovky sú riešiteľné Tie žiarovky sú riešiteľné. Máš proste v aute vyššie napätie, ako treba. Rieši sa to pridaním odporu pred žiarovky, ktorý zníži napätie a výrazne predĺži ich životnosť. Si zober že moja 307 bude mať o 3 mesiace 2 roky a doteraz mi neodišla ŽIADNA žiarovka. a tak dalej...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor Odesláno 17. červenec 2006 Sdílet Odesláno 17. červenec 2006 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: El Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat. je to tim ze zarovky jsou stavene na 12V, kdezto v palubni siti se objevuje i 14.5V, to zpusobuje prehrati vlakna, ktere pak snadneji praska, resenim je dat ke kazde zarovce predradny odpor, tak aby bylo na zarovce tech 12V, u Fabii to tusim delali dokonce v autorizovanem servise Tady o tom něco takovýho píšou http://www.autoelektrika.cz/zarovky/zivotnost-autozarovek.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 18. červenec 2006 Sdílet Odesláno 18. červenec 2006 Původně zaslal: Naspo Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené. [upravil dne 17/7/06 Naspo] Svatá pravda. Žárovky z pohledu ze předu vlevo se mění dobře. Jenom je nutné vytahat čudlíky z plastového krytu nad světlem, vyndat ho, ajeto. [upravil dne 18/7/06 Bohumil] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. červenec 2006 Sdílet Odesláno 18. červenec 2006 Původně zaslal: Naspo přepětí v tom má malí vliv, spíše je to způsobeno tím, že v dnešní době se vyrábí světla z polikarbonátu a né ze skla jak dříve a tak žárovka nemá kde odevzdat teplo a přehřívá se. Má seminární práce \"Funkce halogenových zdrojů\" Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené [upravil dne 17/7/06 Naspo] no ale proc se prehriva ? nebude to tim,ze je na ni prepeti ? Myslim ze malY vliv to neni, spis bych se dohadoval o velikosti vlivu kdyz je kryci sklo z polYkarbonatu a nebo ze skla, tepelne vodivosti neznam a nemam porovnani, a hledat se mi je nechce ty predradne odpory jsou v praxi overene a funguji [upravil dne 18/7/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošK Odesláno 18. červenec 2006 Sdílet Odesláno 18. červenec 2006 Jelikož jsem měl zrovna před garančkou, nechal jsem je vyměnit v servisu, neb mi to připadalo jako příliš velká náhoda. V servisu žárovky vyměnili, ale příčinu, proč odešly obě najednou, prý nenašli. Jenže ty \"vypálené\" žárovky mi pak nebyli schopni vrátit, a když jsem to po nich požadoval, dali mi dvě nové, neb ty vypálené už prý vyhodili:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 18. červenec 2006 Sdílet Odesláno 18. červenec 2006 hhe, menit ziarovky v ramci garancie, to je sila! vsak je to spotrebak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenáll Odesláno 22. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 Chlapíí je to dobrýýýý jsem to asi mooc dramatizoval a měl z toho bobana já jen viděl samej plast a neviděl hned kam mám dát ruku.Hůůž je to v cajku koupil jsem ty ligh žárofkýý svítí jak u verdunůů.................dííííky za informejš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobulin2 Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 Ja jsem prave take ten stastlivec, kteremu zarovky odchazeji take velmi rychle. Cca za posledni 3 mesice 4 ks. Je sice pravda, ze kupuji ty nejlevnejsi vetsinou na pumpe a tak to muze byt take tim. Mate nekdo osvedcenou nejakou znacku, typ - zarovek??? Nechaval si nekdo z vas davat pred zarovky dany predradny odpor? Diky za zkusenosti. S pozdravem Pavel Peugeot 307 SW HDI 2.0;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 daj si ten odpor, namontuju ti to v servise. dvom kamosom to davali a odvtedy tuky-tuk, ziadny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
telesystem Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 skus natočit 0,5mm lanko CU - izolovany kabel / reprokabel / asi tak 1.5m ako cievku a zapoj na vstup + drot do žiarovky.mne to robili v peugeote a zatial je to ok .Doteraz mi žiarovky max. vydržali tak 2mesiace a bolo jedno kolko stali či 100,alebo 500sk . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobulin2 Odesláno 28. červenec 2006 Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 Diky moc za rady. Danou praci necham radsi ale na servisu, protoze ja a elektrina to nejde absolutne dohromady. V kazdem pripade zkusim dle vasich zkusenosti si nechat nejaky ted odpurek pred zarovky namontovat.:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.