Přejít na obsah
Tomáš X.

Oprava po havárii

Recommended Posts

Nabourala mě před přechodem pro chodce ženská zezadu, mám P306 1.6i XR, zničený zadek + levý zadní blatník, srolovaná zadní část dna kufru, zničená zadní a střední část výfuku, 5. dveře mají jen jednu malou promáčknutinu, zborcená sedačka řidiče zřejmě v důsledku nárazu. Auto je ročník 1997, ovšem bylo ve vynikajícím stavu, jen 45 000 km po dálnicích. Limit opravy od pojišťovny 85 000,- Kč kvůli stáří. Autorizovaný Peugeot IC West spočetl 95 000,- Kč + do 5 000,- Kč navíc pokud se ještě něco dodatečně najde včetně toho, že dno kufru by se nevyměňovalo, ale vytáhlo, protože stojí 20 000,- Kč. Dosavadní zkušenosti s IC West Plzeň výborné. Neautorizovaný servis z neoriginálních dílů včetně dna kufru by vyšel na 80 000,- Kč, tedy vešlo by se to do limitu. Mám připlatit až krvavých 15 000,- Kč ze svého za jistotu kvality, když to auto chci na výdrž a i nadále na dlouhé cesty po Evropě? Mám strach, aby po opravě šly zavřít 5. dveře, nehrkalo to jako starý žebřiňák, ale aby auto bylo tak spolehlivé jako dosud.

Jinak v rámci opravy si chci připlatit za preventivní výměnu těch pryžových součástí, které by mohly po 9 letech způsobit nepojízdnost na dlouhé cestě. Samozřejmě mi napadl rozvodový řemen, ale jaké hadičky v motoru a podobně mám nechat preventivně na své náklady vyměnit? Díky za odpověď laikovi, kterému jde o co nejlepší stav jeho auta na další roky. Po městě jezdím popojíždědlem a tohle je na dlouhé trasy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nebylo by lepsi nechat si vyplatit od pojistovny tzv. rozpoctem tech 80 tis.Kc , zbytek auta prodat na nahradni dily a koupit neco jineho ? Kolem 130 - 150 tis uz se prodavaji moc pekne 406ky rocniku 98-00

a treba tahle 406 vypada moooc pekne ;)

[upravil dne 13/7/06 Ferry]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hele neznamená kdyz ti opravuje auto neznačkový nebo neautorizovaný servis že to musí být na prd. Znám spousty lidí co do servisů jezdily a dnes by tam nejely ani zadarmo . Šikovnej mechanik dokáže zázraky a když to poskládá ze starších dílů, ty ani nikdo jinej nemáte šanci poznat že to bylo trefený a složený ze st dílů. Jen výsledná cena bude o polovinu nižší. A k tomu rozvoďáku, ten si určitě vyměň ! Ono když se to potká přijde to asi na 10-15 tis... a sada rozvodu stojí kolem 3000,- Není nic lepšího než jistota... Jo a stěma hadičkama , ty se nemění preventivně když jsou v pořádku, tak to neřeš

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Když je to takhle nabořený tak já osobně bych si asi nechal od pojišťovny vyplatit těch 85tis, to nabořený prodal a koupil něco jiného. Nedávno tu někdo prodával rozstřelenou 306 kombi na bok povedlo se mu jí prodat za 40tis ODKAZ TADY

Za nějakých 110 tis. myslím seženeš pěknou 306 to samý co jsi měl, sice to nebude mít těch 45 tis. km jak píšeš, ale zase to nebude po takovýhle bouračce.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Driver

Když je to takhle nabořený tak já osobně bych si asi nechal od pojišťovny vyplatit těch 85tis, to nabořený prodal a koupil něco jiného. Nedávno tu někdo prodával rozstřelenou 306 kombi na bok povedlo se mu jí prodat za 40tis ODKAZ TADY

Za nějakých 110 tis. myslím seženeš pěknou 306 to samý co jsi měl, sice to nebude mít těch 45 tis. km jak píšeš, ale zase to nebude po takovýhle bouračce.

ja bych si priplatil za pohodli a koupil 406 ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Tomáš X.

Nabourala mě před přechodem pro chodce ženská zezadu, mám P306 1.6i XR, zničený zadek + levý zadní blatník, srolovaná zadní část dna kufru, zničená zadní a střední část výfuku, 5. dveře mají jen jednu malou promáčknutinu, zborcená sedačka řidiče zřejmě v důsledku nárazu. Auto je ročník 1997, ovšem bylo ve vynikajícím stavu, jen 45 000 km po dálnicích. Limit opravy od pojišťovny 85 000,- Kč kvůli stáří. Autorizovaný Peugeot IC West spočetl 95 000,- Kč + do 5 000,- Kč navíc pokud se ještě něco dodatečně najde včetně toho, že dno kufru by se nevyměňovalo, ale vytáhlo, protože stojí 20 000,- Kč. Dosavadní zkušenosti s IC West Plzeň výborné. Neautorizovaný servis z neoriginálních dílů včetně dna kufru by vyšel na 80 000,- Kč, tedy vešlo by se to do limitu. Mám připlatit až krvavých 15 000,- Kč ze svého za jistotu kvality, když to auto chci na výdrž a i nadále na dlouhé cesty po Evropě? Mám strach, aby po opravě šly zavřít 5. dveře, nehrkalo to jako starý žebřiňák, ale aby auto bylo tak spolehlivé jako dosud.

Jinak v rámci opravy si chci připlatit za preventivní výměnu těch pryžových součástí, které by mohly po 9 letech způsobit nepojízdnost na dlouhé cestě. Samozřejmě mi napadl rozvodový řemen, ale jaké hadičky v motoru a podobně mám nechat preventivně na své náklady vyměnit? Díky za odpověď laikovi, kterému jde o co nejlepší stav jeho auta na další roky. Po městě jezdím popojíždědlem a tohle je na dlouhé trasy.

Řešil sem podobnou vec, ale už je to dlouho, nicméně na 306Hdi, kterému byly dva roky.

Perfektní srovnání celého zadku i dna kufru plus základovka 20 000

Výfuck 3 500 , nárazník z vrakáče ve stejné barvě 2500 zadní podběh 1400 (ale moje verze měla ten nejdražší)

15 000 lak.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferry

nebylo by lepsi nechat si vyplatit od pojistovny tzv. rozpoctem tech 80 tis.Kc , zbytek auta prodat na nahradni dily a koupit neco jineho ? Kolem 130 - 150 tis uz se prodavaji moc pekne 406ky rocniku 98-00

a treba tahle 406 vypada moooc pekne ;)

[upravil dne 13/7/06 Ferry]

No to nevim, kde to žiješ rozpočtem nedostane ani 50, jako smrtelník je na pojišťovnu krátkej.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za názory, jenže tohle auto je od začátku moje, vždy garážované, nikdy s ním nebyl žádný problém, každý rok jsem proti korozi ošetřoval spodek a vím na 100%, že nemá žádnou skrytou závadu, takže mám asi oprávněné obavy, že cokoliv koupím za 120 000,- Kč, tak bude v podstatně horším stavu a nevím, co se kdy projeví. Mám pocit, že ač je tohle auto nabořené, tak motor, elektrika, podvozek, interiér a podobně je v ideálním stavu a vzadu se zničilo pár plechů, které nemají na jízdní vlastnosti žádný vliv. Jinak stříbrnomodrá metalíza, 2 airbagy, střešní okno v elektrice, interiér jako nový, ... Proto se domnívám, že je nejperspektivnější ho spravit. Ovšem otázka je, zda dráž od autorizovaného servisu nebo levněji od neautorizovaného. Co pozink neautorizovaných plechů? Riziko, že z toho v servisu něco ukradnou a vymění za horší??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pozink tě vůbec nemusí zajímat, když se tam bude něco svařovat. Naopak zřejmě bude lepší oprava od neautorizovaného solidního klempíře, který uřízne tu odpovídající část z vraku a přivaří, takže ten pozink zařve jen v místě svaru, než to natahování co píšeš že ti nabízeli - ale to by se muselo vidět, rtěžko soudit takhle dle popisu. A co se týče rizika, že ti z auta něco ukradnou či vymění? Když si přečteš různé diskuse, tak si právě na toto stěžují dost u autorizovaných servisů, kde je kupa mechaniků tak tak po vyučení, kteří chtějí všechno hned a mají prd plat... Ten, kdo má svůj solidní servis, něco takového nemá zapotřebí. Dělej jak myslíš, ale já bych to dal do nějaké solidní klempírny - a v Praze můžu i takovou doporučit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×