Přejít na obsah
sochy

diagnostika 205

Recommended Posts

Původně zaslal: sochy

Jo mám Mono jetronik A2.2

Tak buď máš Motronic - tuším že třířádkovej konektor a nebo Jetronic - tuším že dvouřádkovej spoj

Co je to za motor?

[upravil dne 12/7/06 Vertex]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, a ta řídící jednotka? Netuším, jestli to jetronic umí vyblikat. Jde taky o to, jestli máš vůbec na palubovce kontrolku diagnostiky - \"Káčko\"

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je ale náhoda, právě jsem se o tohle taky tak trochu zajímal a ono je téma už tady a právě teď ..no SUPER.:super

Takže sem taky trochu přispěju.

-Popsanej postup pomocí doidy a přepínače je na http://auto-diagnostika.com/hardware/vyblik.htm .

-Pomocí kusu gáblu jak dal Vertex odkaz to jde taky.

-A myslím že to jde i pomocí tý metody přepínaní klíčku do polohy start a nazpátek.....jednou my tutiž kára nechtěla naskočit a já si asi po třetím neuspěšným startu všimnul, že mi to \"K\" na palubce bliká, ale nijak zvlášť mi to podivný nepřišlo.

Jednou jsem ale viděl diagnostiku na 205, která měla 2 nebo 3 řádky, zapojovala se na diag kábl, kostru a +baterky a byla hodně stará, a na ty dva řádky to vypisovalo rovnou chybový čísla. Nevíte jak něco takovýho levně sehnat nebo vyrobyt. Jde mi o to abych nemusel počítat blikání \"K\"-čka......no jsem línej no:mad:

Ještě bych chtěl poprosit jestli by mi někdo neposlal vypsaný ty čísla chyb (hlavně co znamenaj:) ), který jsou na 100% správný, díky moc.:papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To si piš, že to jde pomocí klíčku, teda na mým GTI jo, mám řídící jednotku motronic. Kabel je taky dobrej, ale klíček je jistější a pohodlnější, s kabelem mi to chvíli trvalo

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: sochy

Já když jsem byl v servise tak to napojil na kabel,a hned sosal chyby.nevíš kolik stojí škrtící kapka?

Jenže milej zlatej, za to pěkně cvakáš a já mám servis nějakej ten kilometr, musíš se objednávat atd. Tohle si uděláš za dvě minuty (varianta klíček) a za 4 minuty (varianta drátek) :roker

Varianta přístroj, co popsal Vopičí, 20 let, protože na tom strávíš mládí, než tu věcičku seženeš :D:D:D

Zkus ten klíček a uvidíš:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já mam asi Bosch Monopoint (1.4 motor).

Ale jak na tom přemejšlím, tak to \"K\" je stejnak super věc. Stačí vozit v kaslíku lístek s chybama a až mi to zdechne někde na půli cestě, tak hned zjistím co tomu je...no paráda :D:D....ale ještě sebou budu muset začít vozit nějakej šroubovák a kleště abych to hnedle i opravil:D:D:D.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Vertex

Varianta přístroj, co popsal Vopičí, 20 let, protože na tom strávíš mládí, než tu věcičku seženeš :D:D:D

To máš pravdu ale mě to tenkrát tak chytlo, že bych jí chtěl taky.:D:D

Ale klíček je přece jenom nejrychlejší a nejspolehlivější.:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jenže stejně, uděláš si diagnostiku a pak je Ti to k h...., pokud za Tebou nebudou denně jezdit kámoši, abys jim jí udělal taky, pak je to na zbláznění :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×