Přejít na obsah
jedai

sviecky

Recommended Posts

tak mi to davali podla katalogu, predtym som tam mal super4 od Bosch a teraz tam mam tiez Bosch Super ale zasa som mal uhlikove kabvle a na tych svieckach som najazdil asi 35 000 Km asi ich budem musiet vymenit ci ako???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: jedai

tak mi to davali podla katalogu, predtym som tam mal super4 od Bosch a teraz tam mam tiez Bosch Super ale zasa som mal uhlikove kabvle a na tych svieckach som najazdil asi 35 000 Km asi ich budem musiet vymenit ci ako???

Zivotnost sviecok je podla typu rozna, mne predajca pri vyrobcovi NGK tvrdil takych 30tkm, v praxi som najazdil 23t-24tkm a uz zacali obcas skubat motorom. Po vymene OK. Kable su tiez dolezite, ak su uz stare, mozu sposobovat podobne problemy, ako stare sviecky.

A aky nepravidelny chod to ma - kolisu otacky, alebo je taky nekludny? Moze to byt vela veci... Od stareho oleja, cez zapalovanie az po palivovy filter. A aky motor mas?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 1,6 karburator a kable uz boli stare uhlikove tie som vymenil ale skube to stale proste to ide hladko cez zimu, sice som to vzdy nastartoval az na niekolky raz ale ked to chytlo tak to slo jak hodinky, akonahle sa oteplilo tak to skube jako blazen musim tam mat zvysene otacky aby mi to pri neutrale nezdochynalo na stalej rychlosti sa neda jazdit ide to asi tak akoby si mal zaradenu dvojku a tukal do plinoveho pedala skus a uvidis ta rozhadze v tom aute

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja karburatorom moc nerozumiem (teda, viem, na co to je ;), ale do hlbky ich az tak nepoznam). Kedze to skubanie suvisi s teplotou, tak tam bude pravdepodobne zly pomer vzduch-benzin v zmesi. Hovoris, ze v zime je to ok - vzduch je studeny, teda viac kyslika v jednotke objemu, ako teply vzduch. Takze vtedy je pomer zmesi ok. Pri vacsej teplote vonku je vzduchu menej (v jednotke objemu), ale benzinu rovnako, takze to bude asi prechlastane, nie? Vela benzinu a dusi sa to, preto to moze skubat. Mozno je vadny nejaky sytic na tom karburatore, alebo take nieco, co stale obohacuje zmes... To je len moja teoria na zaklade informacii, ktore si mi napisal. Ci to tak naozaj je, neviem...:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×