Piwec Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Při nastartování se mi ozývá z motoru pískot, který tak po 5-10 sek,nebo při prudkém zvýšení otáček(kolem 2500-3000) utichne.Za deště je to mnohem častěji, někdy i při jízdě....můžete mi někdo poradit, co by to mohlo být??? Dík.. [upravil dne 5/7/06 Piwec] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 No piska až vrže klínový řemen(proluzuje),zkus ho vic natahnout nebo radsi vymenit....a jestli mas servo tak to nekdy dela i při rejdovaní....:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Jj, to bude klíňák. Mladý to na 106 taky dělalo. Jsem ho přitáhnul a bylo to v poho. Zkus to taky a uvidíš, jestli je to ono. Mladá s tím jezdila pak asi měsíc, a potom ho u Vašendů stejně vyměnili. Ono když se takhle vytáhne, tak je lepší tam dát časem rovnou novej:myslim než čekat, až rupne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwec Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Původně zaslal: MJSytic Jj, to bude klíňák. Mladý to na 106 taky dělalo. Jsem ho přitáhnul a bylo to v poho. Zkus to taky a uvidíš, jestli je to ono. Mladá s tím jezdila pak asi měsíc, a potom ho u Vašendů stejně vyměnili. Ono když se takhle vytáhne, tak je lepší tam dát časem rovnou novej:myslim než čekat, až rupne ... A zvládnu si ho vyměnit sám??? Nebo to mám radši nechat na servisu...mám totiž náhr. klíňák v autě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 No já si myslím, že to zvládneš v klidu sám. Zespoda na altíku povolíš ten \"napínák\" a vyměníš řemen(Teda takhle to má mladá na svý 106 obsah 1.0). Pak napnout, utáhnout a je to hotový. Hlavně je potřeba ho správně napnout. Já to vždycky dělal podle woka, ale to asi není to pravý wořechový :aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 No to neni,ale melo by myslím:myslim platit pravidlo,že když dáš palec na řemen(zruba v prostřed od altiku a řemenice) a stlačíš,tak by měl se prohnout max 3mm:myslim...a natažení nebo vymenu určitě zvladneš,povolíš zajištovaci sroub(je to 13 klič) a pak pootačíš šroubem napínaku..pak utahneš zajištovak a je hotovo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwec Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Díky za rady, jdu na to...pak sem napíšu,zda je to OK.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwec Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Je to v pořádku, už to šlape jak má....díky moc za radu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Akorát ho nesmíš moc přešpónovat nebo ti za chvíli odejde ložisko v alternátoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.