Saimon1 Odesláno 4. červenec 2006 Sdílet Odesláno 4. červenec 2006 Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!! [upravil dne 4/7/06 Saimon1] [upravil dne 8/7/06 Saimon1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Původně zaslal: Saimon1 Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!! [upravil dne 4/7/06 Saimon1] No buď je tam někde odběr, nebo se ti speklo relé dobíjení. Najdi relátko na dobíjení a zkus ho proměřit. TAky by v něm mělo cvaknout, když vypneš klíček. Třeba na Shade šel urazit vršek, očistit a přihnout kontakty, ale tady bude asi lépe provedené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Pokud vim tak peugeot ma 4 polohy klicku (0,pro prislusenstvi,pro jizdu,startovani),na rozdil od vetsiny jinych aut ktery maj jen 3. Mozna bude nekde bota prave tam,pripadne jestli se pri startovani nekdo neoprel o nejaky drat... kontrolka baterie sviti prave v poloze \"prislusenstvi\" Tak to je alespon u 306. Jeste zmer,jestli to dobiji,pokud ne,bude asi vadnej regulator.Muze tam bejt skatulka,nebo to muze bejt uz na alternatoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 me se to stalo u feldy. Kontrolka dobijeni sice jen problikavala, ale i po vytazeni klicku. Problem byl v alternatoru, ale nevim jestli konkretne rele nebo nejakej regulator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Ta 205 1.8 GLD je z roku 1985. Do alternátoru vedou dva kabely, jeden je ze startéru druhý tenký vede asi do palubky, když ho vytáhnu z alternátoru, tak ta kontrolka zhasne, teď jsem to zkoušel, tak bude asi vadný altík ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 No ten tenký kablín z alternátoru vede právě k té kontrolce dobíjení. A znamená to, že máš vadný regulátor v altíku - takže oprava či výměna alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Ten regulátor je zalisovaný v tom altíku s uhlíkama, takže výměna alternátoru za druhý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 no u alternatoru s integrovanym regulatorem to bejva udelany tak,ze de regulator odmontovat,bejva to takova mala skatulka prisroubovana k deklu a vede do ni prave ten dratek. Aby se kvuli tomu menil celej altik,to se mi nezda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Původně zaslal: Saimon1 Ten regulátor je zalisovaný v tom altíku s uhlíkama, takže výměna alternátoru za druhý. No vida, regulátor přímo na altíku, to sem netušil jak je 205 moderní vůz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 5. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Tak už to víte ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrM. Odesláno 8. červenec 2006 Sdílet Odesláno 8. červenec 2006 Původně zaslal: Saimon1 Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!! [upravil dne 4/7/06 Saimon1] Mě to samé dělalo u 406 a byla špatná dioda v altíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 8. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2006 Diody jsem proměřil a vpořádku. Zjistil jsem, že vinutí jde do zkratu, takže jsem na vrakáču koupil druhý za 1.500,- a vše OK !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.