Přejít na obsah
Saimon1

Po vyp. klíčku zapal. pořád svítí kontrol. bat. Vyřešeno!

Recommended Posts

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

[upravil dne 8/7/06 Saimon1]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Saimon1

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

No buď je tam někde odběr, nebo se ti speklo relé dobíjení.

Najdi relátko na dobíjení a zkus ho proměřit. TAky by v něm mělo cvaknout, když vypneš klíček. Třeba na Shade šel urazit vršek, očistit a přihnout kontakty, ale tady bude asi lépe provedené :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim tak peugeot ma 4 polohy klicku (0,pro prislusenstvi,pro jizdu,startovani),na rozdil od vetsiny jinych aut ktery maj jen 3. Mozna bude nekde bota prave tam,pripadne jestli se pri startovani nekdo neoprel o nejaky drat... kontrolka baterie sviti prave v poloze \"prislusenstvi\" Tak to je alespon u 306. Jeste zmer,jestli to dobiji,pokud ne,bude asi vadnej regulator.Muze tam bejt skatulka,nebo to muze bejt uz na alternatoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

me se to stalo u feldy. Kontrolka dobijeni sice jen problikavala, ale i po vytazeni klicku. Problem byl v alternatoru, ale nevim jestli konkretne rele nebo nejakej regulator

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ta 205 1.8 GLD je z roku 1985. Do alternátoru vedou dva kabely, jeden je ze startéru druhý tenký vede asi do palubky, když ho vytáhnu z alternátoru, tak ta kontrolka zhasne, teď jsem to zkoušel, tak bude asi vadný altík !

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no u alternatoru s integrovanym regulatorem to bejva udelany tak,ze de regulator odmontovat,bejva to takova mala skatulka prisroubovana k deklu a vede do ni prave ten dratek. Aby se kvuli tomu menil celej altik,to se mi nezda..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Saimon1

Ten regulátor je zalisovaný v tom altíku s uhlíkama, takže výměna alternátoru za druhý. :(

No vida, regulátor přímo na altíku, to sem netušil jak je 205 moderní vůz.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Saimon1

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

Mě to samé dělalo u 406 a byla špatná dioda v altíku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×