Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motorizacia v 806 tke


pavex

Recommended Posts

Ahojte,

zaujimalo by ma ake motory (naftove) sa montovali do tohto modelu a do akej miery sa lisili od Citroena.

Aky je vlastne rodiel v motorizacii medzi 806 a Evasion?

Mozete sem niekto vlozit fotografie aj s popisom typu motora?

Ja mam totiz v papieroch 2,0HDI a vykon 66kW, co sa mi nezda. Da sa nejako z motora zistit aky je to model?

P. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citroen a Peugeot nemá žádný rozdíl v motorizaci. Oba typy používají totožné motory, jemom s malými odlišnotmi v software. Diesely se montovaly: 1.9TD(1905cm) 67,5kW, 2.1TD(2088cm),80kW a 2.0HDi. Přesný objem ani výkon HDička neznám. Já osobně jsem byl přesvědčen, že 806 má silnější verzi HDi, ale 66kW nemohu vyloučit. V koncernu každopádně existuje a montoval se třeba do Xsary Picasso.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mi připadá nelogické, aby byla na takhle velké auto použita slabší verze motoru HDi. Ale u Citroenu nikdo neví. Já bych ho nedal ani do toho Picassa - a je tam. Sranda je, že dnes se do Xsary Picasso montují nové motory 1.6HDi (stejné poušívá Peugeot třeba v 307) a ty jsou o víc než třetinu výkonnější než původní 2.0 HDi. Tento motor byl asi nějaký úlet Citroenu. Slyšel někdo z vás, že by se montoval 2.0 HDi 66kW do některého typu Peugeota?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1.9 TD a to je standartně vypadajísí diesel s čerpadlem Bosh nebo Lucas. Používá jenom jednoduchou řídící jednotku, takže se nedá čipovat a nemá ani palubní počítač. Turbo má ze zadu, takže není vidět. Nemá žádné plastové kryty. Je vidět celé čerpadlo a vstřiky včetně trubiček a přepadů. Za víkem ventilů je přidělané k hlavě válců paroží od turba a hliníková nádrž tlakového vzduchu je hranatá, spojená tlustou hadicí s Intecoolerem a umístěná zezadu nad motor. Olej se nalévá na stejném místě jako je měrka oleje a to přibližně veprostřed motorovéhu prostoru.

HDi má podle mě turbo paroží zepředu a na dolití oleje má zvlášní víčko poblíž masky a vlevo od středu motorového prostoru. Samotná měrka oleje sice je na stejném místě jako u 1.9TD ve středu u masky, ale není uprostřed víka na nalévání oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi těch HDi provedení přecejen bude víc. Když dolejváš olej, tak musíš vytáhnout měrku? Prochází přímo středem víčka?

Já to takhle mám. Ale Evasion, ke kterému mimo jiné patří český manuál z této diskuse to má tak jak jsem popsal v předchozím příspěvku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JKosta

Slyšel někdo z vás, že by se montoval 2.0 HDi 66kW do některého typu Peugeota?

Určitě se montoval do 307sw před faceliftem, píšou to v manuálu (u sebe ho nemám, ale jsem si jistej, že nekecám).

Já sám mám 100k verzi a jsem naprosto spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: orlik.99

Ja mam Ulysse 2.0 JTD -> je to to samy jako Evasion a 806 a taky mam 80kW a o 66kW verzi jsem neslysel, to meli snad jen ty 1,9 TDI. Chci se zeptat jestli taky nekomu s 2.0 HDI kdyz tomu poradne slapne na plyn tak mezi 2000 a 3000 otacek tak trochu klepe v motoru? Dik

Asi nepotesim. Mam 806 1.9TD a klepani bylo podobneho razu. Znamy co to servisuje tipoval v 1. kole zdvihatko, v 2.kole lozisko na klice nebo ojnicni cep. Bohuzel je to cep a musim menit pist - je to ta nejhorsi varianta - vetsinou se dela vymena vsech 4 pistu, a k tomu lozisek atd., cena 30-40kkc. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...