Přejít na obsah
OndraCaha

prosím motoráře o pomoc

Recommended Posts

Poradtě prosím někdo, začínám být zoufalý...

Moje 306 s motorem 1.6 r.v. 10/1997 najeto 90 tis. km, žrala olej. Svěřil jsem jí tedy místnímu vyhlášenému motoráři, který měl vyměnit těsnění ventilů a hlavy. To udělal.

Od této výměny však motor netáhne (víc jak 130km/h neudělám) a navíc nějak hodně žere benzín cca 10l/100km.

Nevím zda už to pozoruju moc, ale zdá se mi, že na volnoběh kolísají otáčky mezi 850-900.

Co se mohlo stát, nebo co udělal špatně?

díky za každou radu...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To asi nebude moc vyhlášený :-). Zkus si zjistit a toho mechanika zeptat jak to nastavoval atd. TU5JP jsou dvě varianty 90 a 100 PS. Podívej se na VIN a zjisti jestli máš pismeno T někde jak jsou tečky (nevím z hlavy) VF37-NF....3xxxxxxx. - je typ karoserie, to za 3 není podstatné. Jestli je tam T máš 100 PS. Dost lidí si to plete, nedá se to jinak poznat a je toho málo.

[upravil dne 1.7.06 Milhaus65]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

můj kámoš byl jednou taky u vyhlášenýho servismana, vyměňoval mu hardyspojku, vůz mu byl vrácen, ale s jinou lambda sondou, taky se mu zvýšila spotřeba a když se koukl na ni tak se málem zhrozil, ožvejkaná sikovkama

prostě jak u toho nejsi v servisu tak nevíš co se děje

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo to by byla paráda, kdybych našel mechanika, kterému bych mohl koukat na ruce...

Pokud někdo někoho takovýho znáte tak mi ho doporučte.

Já už opravdu nevím co s tím, jsem opravdu zoufalej...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Rebik

Taky mi to tak přijde- nastavený o zub jinde, samotné sundání hlavy s tím nemá nic společného + pro jistotu vůle ventilů

Já sem ssi taky říkal, že to vypadá jako přehozenej rozvoďák, ale nějak mi nedošlo, že sundaval rozvody, když o tom nemluvil, asi už stárnu :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky po výměně gufer, těsnění, rozvoďáku, vodní pumpy atd. Taky to netáhlo, žralo to a mělo to děsný zvuk, nedrželo otáčky. Po zabroušení ventilů mi servisák hned řekl, že ventyly nastavil, ale chce to trochu pojezdit a nedivočit až si to sedne. Asi po 500 km jsem tam jel znovu na seřízení a teď je to OK.

ras

306, 1.4, 55kW

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×