Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Auto po technický


MJSytic

Recommended Posts

Zdárec, tak jsem byl dneska na technický. Prošel jsem celkem v poho. Jen mám v lehkých závadách napsáno Kola-vůle v zavěšení, Vůle v kloubech. Technik říkal, taky něco o čepech a stabilizátorech. Tak trochu jsem s tím počítal, že bude nějakej ten čep-silentblok v čudu, ale že to bude až tak :o

No ale proč píšu. Auto (406 1,8 16V rv96) dostalo celkem zabrat - to co do teď neklepalo, tak se klepe. Skoro mi připadá, že to co bylo trošku načatý, mi na tý technický dodělali:D Hlavní věc, co jsem zpozoroval je, že hned po odjezdu z STK mi při točení volantu v řízení něco, jakoby drhne. Je to vždy jen z výchozí polohy do poloviny, pak je klid. Předtím byl chod volantu naprosto klidnej a úplně v poho. Co by to mohlo být?:(

P.S. Ještě by ste mi mohli poradit, co vše nechat v servisu zkontrolovat:nevim

Díky;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Zdárec, tak jsem byl dneska na technický. Prošel jsem celkem v poho. Jen mám v lehkých závadách napsáno Kola-vůle v zavěšení, Vůle v kloubech. Technik říkal, taky něco o čepech a stabilizátorech. Tak trochu jsem s tím počítal, že bude nějakej ten čep-silentblok v čudu, ale že to bude až tak :o

No ale proč píšu. Auto (406 1,8 16V rv96) dostalo celkem zabrat - to co do teď neklepalo, tak se klepe. Skoro mi připadá, že to co bylo trošku načatý, mi na tý technický dodělali:D Hlavní věc, co jsem zpozoroval je, že hned po odjezdu z STK mi při točení volantu v řízení něco, jakoby drhne. Je to vždy jen z výchozí polohy do poloviny, pak je klid. Předtím byl chod volantu naprosto klidnej a úplně v poho. Co by to mohlo být?:(

P.S. Ještě by ste mi mohli poradit, co vše nechat v servisu zkontrolovat:nevim

Díky;)

No tak ty jejich pneumatický desky na zkoušení vůle v čepech ti načatý věci spolehlivě odrovnaj, to je bohužel chlupatá skutečnost. :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ajdamek

Máš jezdit na technickou, kde na takovýhle věci kašlou :D

No tak to je sice dobrá rada, ale nemám známý, abych dělal technickou jen tak aby se neřeklo :(

Nevíte někdo, nakolik to tak vyjde dát tohle vše dokupy? Jsem ten typ člověka, co má rád vše v rámci možností v pořádku a nerad bych nějakou tu výměnu zanedbal :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Nevíte někdo, nakolik to tak vyjde dát tohle vše dokupy? Jsem ten typ člověka, co má rád vše v rámci možností v pořádku a nerad bych nějakou tu výměnu zanedbal :roll

Koukám, že jsi z P-9. Co to tak hodit k Vašendům, ať se mrknou, co všechno je potřeba udělat a kolik to bude stát? Ono takhle od počítače se těžko radí, co s tím je. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych naopak rekl, ze to zkouseni a \"dodelani\" nacatejch veci neni vubec od veci. Aspon ma ta technicka vyznam, kdyz se odhali dalsi potencionalni problemy, ktery potom majitel muze opravit a neohrozovat tak ostatni na silnici :D :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: MJSytic

Nevíte někdo, nakolik to tak vyjde dát tohle vše dokupy? Jsem ten typ člověka, co má rád vše v rámci možností v pořádku a nerad bych nějakou tu výměnu zanedbal :roll

Koukám, že jsi z P-9. Co to tak hodit k Vašendům, ať se mrknou, co všechno je potřeba udělat a kolik to bude stát? Ono takhle od počítače se těžko radí, co s tím je. ;)

Jj, k Vašendům to půjde určo - jinde jsem s autem zatím nebyl, tak tradici porušovat nebudu ;) Spíš jsem chtěl tak trochu vědět víc o daným problému - jak se pohybujou ceny atd., resp. jaký díly se tam mění (cenu už si na netu najdu). Přecejen nejsem milionář, abych nemusel řešit rozpočet :(

P.S. Celekem úsměvný je, že už jsem označenej, jako \"Znalec\" a ptám se na tokový věci, který by znalci měli vědět :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rebik

Počítej čep řízení či ramene 500Kč/ks, stabilizátor cca 1000 Kč/ks, práce do 2h a případně geometrie 1000 Kč, Takže krizová varinta je 5800....

Díky za info;)

5800? To se mi zdá nějak málo. To myslíš asi jen předek, co?:myslim

Hmm takže to vidím se zadkem tak 12000,- :mad::( V zádu sice nevím, jak to je, ale už mi to slušně vrže, takže to asi taky nebude růžový... No tak to bude muset péčko ještě tak měsíc vydržet, než dofinancuju garáž...

[upravil dne 2.7.06 MJSytic]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

NO nevim jak se ze zadní nápravou vejít do 10tisíc. Právě jí mám u kámoše na dílně do šroubku rozhozenou a jediná vůle je na sponím kuláku který je v těhlici. A teď konečně k věci samotnej čep se mi nedaří sehnat a těhlice je za 8000Kč bez práce. Pěkny ne 16000 kůly dvoum čepum. Ale pokud někdo ví kde se dá sehnat samotnej čep či kde to zrepasujou tak sem s tim prosim. Jinak jsem s mou dravou 406 2.0 Turbo benzin spokojen. Spoustu spokojených kylometku bez nehod přeju čágo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak musím dodat, jak jsem dopadl. Auto už je uzdravený. Nebylo to nakonec, tak hrozný, jak to na první pohled vypadalo, takže: 2x čep řízení a 2x zadní stabilizátor a 1x geometrie :)

Drhnutí volantu zůstalo, ale to by se mělo odstranit výměnou tlumičů (dělá to asi horní uložení), což jsem po dohodě nechal na někdy příště :D

Takže max. spokojenost :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ještě dobrej výsledek :super

Já jedu na technickou v pondělí, tak jsem zvědavej, na co mi tam přijdou. Všechno na přední nápravě mám vyměněný, ještě musim seřídit (nebo nechat seřídit) ruční brzdu a mělo by bejt všechno v pohodě. Dám pak vědět, jak jsem dopadl:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Tak musím dodat, jak jsem dopadl. Auto už je uzdravený. Nebylo to nakonec, tak hrozný, jak to na první pohled vypadalo, takže: 2x čep řízení a 2x zadní stabilizátor a 1x geometrie :)

Drhnutí volantu zůstalo, ale to by se mělo odstranit výměnou tlumičů (dělá to asi horní uložení), což jsem po dohodě nechal na někdy příště :D

Takže max. spokojenost :super

Jen tak btw, mam podobně starý auto jako ty a horní uložení tlumičů jsem měnil nedávno. Sice nic nedrhlo, ale po sundání se to uložení úplně rozpadlo a bylo vidět, že kuličky z toho ložiska byly už dávno různě přeskákaný, takže někde byla mezera a někdy zas dvě řady kuliček, docela jsem na to čuměl. Uložení jsem nakonec koupil Monroe, nebudu platit 3x tolik za to samý od Febi, i kdyby to mělo znamenat dělat tu samou práci dvakrát častěji (stejně jsem si to dělal sám)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hurá!!!:D

Prošel jsem TK na venkově v Praze!:D:super Na čepy mají třepačku jen ruční, takže pohoda a jediná výtka technika byla k hůž fungující ručce kvůli lanovodům (ráno mi to seřizovali v servisu :( ), jinak závady jsou klasický, co vim: stav a spoje karoserie, spojka, netěsnost na motoru a převodce řízení.

Jsem ani netušil, že je to auto v tak dobrym stavu, technik ho i pochválil :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...