Přejít na obsah
Guest ZILA

Je to je favorit??????????

Recommended Posts

Zeby zhorel kvoli plynu? Moze vlastne auto s plynom byt garazovane? Pokial viem, tak s plynom sa nesmie ist do podzemnych garazi...:P

Vyzera to (ako sa u nas povie) dzivo...:mrk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: skupko

Zeby zhorel kvoli plynu? Moze vlastne auto s plynom byt garazovane? Pokial viem, tak s plynom sa nesmie ist do podzemnych garazi...:P

Vyzera to (ako sa u nas povie) dzivo...:mrk

proc by nemohlo byt garazovane? do podzemnich garazi (a obcas tunelu) nesmi proto, ze plyn se drzi u zeme a pri pripadnem uniku by ho ventilace nevzala a hrozilo by nebezpeci vybuchu...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No ale 307 hori z duvodu ABS to kazdy vi a svolavacka nic neresila jen se kontrolovalo napeti a ukostreni , uz jsem videl jak horela u autorizovaneho servisu na place po tehle svolavacce . Kdyz 307 tak bez ABS od Bosche.

Ono se rika ze co se tyce vybusnosti je LPG na tom daleko lepe nez benzin .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

JJ nápodobně!!!Hlavně Š120 a podobné jiné zvěrstva.Já taky jezdil ve Š120,ale LPG bych si tam nedal ani náhodou!!!:roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

No, já jsem majitelem 2 jak ty říkáš bouchacích autíček, ale zrovna tento Favorit, co Zila ukazuje je na plyn (LPG) a jak vidíš z auta je škvarek, ale drží tvar, což si myslím, že po výbuchu 50l plynu, (i takový nádrže se dávali do Favorita, sám jsem ji měl) by to auto a garáž vypadali trošičku jináč.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

No, já jsem majitelem 2 jak ty říkáš bouchacích autíček, ale zrovna tento Favorit, co Zila ukazuje je na plyn (LPG) a jak vidíš z auta je škvarek, ale drží tvar, což si myslím, že po výbuchu 50l plynu, (i takový nádrže se dávali do Favorita, sám jsem ji měl) by to auto a garáž vypadali trošičku jináč.:myslim

ono jde hlavne o to, jak je udelana montaz a jak moc se v tom majitel (ne)rejpe...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Smeták

Původně zaslal: Medvěd

Stejně všechna ta bouchací autíčka (LPG) NEMÁM RÁD

JJ nápodobně!!!Hlavně Š120 a podobné jiné zvěrstva.Já taky jezdil ve Š120,ale LPG bych si tam nedal ani náhodou!!!:roker

Mno kolega v praci si dal namontovat plyn do S105...ale to uz je dost uletene...;) Do kopca sa plizi a plizi a plizi a nieanie sa doplizit...:P a to na tom chodi kazdy den z a do prace 50 km! Obdivujem ho.

Raz ma na parkovisku pred nasou budovou zablokoval, tak mi dal kluce, aby som mu tu jeho parku preparkoval....bol asi 5 cm sneh...kym som ja len nastartoval....:mad:

A potom mi TO asi patkrat zdochlo kym som sa s tym cereslom vobec pohol....bol som jak totalny lamer...fuuuj az som sa hanbil :D. Ale podarilo sa, len som si povedal nikdy viac....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ono s tim kufrem se da dat toroid nebo toroit ? Proste misto rezervy sice je mensi ,ale da se to . Jeste nevyhoda ,ze odchazi vstriky kdyz se jezdi pouze na plyn .

Ale ty naklady na Km jsou po prestavbe uplne super :-) .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

2Adjamek: me zase po pusteni klimy v lete zavani benzin... a nikde nic neutika. Delal to zigulik, 309, dela to 306... pritom veskere vedeni je ok.

ale souhlasim s tim, ze mit pul kufru pryc a nemoct do podzemnich garazi je hooodne velke omezeni.

2barenst: a rezervu das kam?

co se tyka prestaveb na plyn, jsou lidi kterym se to vyplati. je potreba jen hodne velky najezd - autoskola, rozvoz ruznych veci, taxi, atd...

pro normalniho cloveka naklady na montaz a vicenaklady na odstranovani problemu, ktere se pri nebo po instalaci vyskytnou prevazi usporu na palivu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ajdamek

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Když budu konkrátní, tak moje 406 1,8 16V má namontované zařízení na LPG (sekvenční vstřikování LPG od firmy Tartalini). Testoval jsem jaká je spotřeba při normální, klidné jízdě po vysočině. Žádná dálnice. Natankoval jsem plnou, najezdil 330km a dojel na tu stejnou čerpačku a dotankoval za 300 Kč. Když jsem to rozpočítal, tak spotřeba vyšla na 6,8 l plynu na 100km a to mám laděnej výfuk, kterej obvykle nějaké to decko na spotřebě přidá. Mě se to jako ušetřených pár korun nezdá. Spíš mi to připadá jako ušetřených hodně korun. A co se týká prostoru v kufru, mám toroidní nádrž místo rezervy na 50 litrů a tu dojezdovou rezervu mám jen tak v kufru. Nezabere moc místa. Prostě jsem spokojenej úúúúúplně maximálně. Provoz je taky bezproblémovej. :super :super :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: Ajdamek

LPG nikdy, znám 2 lidi s originální instalací od automobilky a to auto stejně smrdí plynem, když pustí klimu, tak je to ze začátku masakr. Auto navíc huř jede, má zabrabou část kufru a nesmí do podzemních garáží. Tohle by mi za ušetřených pár korun rozhodně nestálo.

Když budu konkrátní, tak moje 406 1,8 16V má namontované zařízení na LPG (sekvenční vstřikování LPG od firmy Tartalini). Testoval jsem jaká je spotřeba při normální, klidné jízdě po vysočině. Žádná dálnice. Natankoval jsem plnou, najezdil 330km a dojel na tu stejnou čerpačku a dotankoval za 300 Kč. Když jsem to rozpočítal, tak spotřeba vyšla na 6,8 l plynu na 100km a to mám laděnej výfuk, kterej obvykle nějaké to decko na spotřebě přidá. Mě se to jako ušetřených pár korun nezdá. Spíš mi to připadá jako ušetřených hodně korun. A co se týká prostoru v kufru, mám toroidní nádrž místo rezervy na 50 litrů a tu dojezdovou rezervu mám jen tak v kufru. Nezabere moc místa. Prostě jsem spokojenej úúúúúplně maximálně. Provoz je taky bezproblémovej. :super :super :super

Tak, pokud se to správně udělá s kvalitním zařízeníma člověk se o to stará jak má, šetří to slušné peníze.

Benzin taky hoří a dokáže vybouchnout a zkoušky, které se dělají na plynové nádrže by mnohá benzivová nepřežila ani náhodou.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no kamosovi tuhle chytla 205tka. Zaparkoval sel dom, koukl jeste z vokna na auti. Chvili prej cumel jak puk ze se z toho kouri, sebehl dolu foukl vitr a uz horelo od svetla plaminky. Vzali to rychle hasicakem ale kdyby ho nemeli tak auto shorelo na prach...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×