Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

auto na tahani voziku s konem


lampa

Recommended Posts

znama by chtela nejake auto (nejlepe peugeot) an tahani voziku s konem v cene tak cca do 200 tisic a nafta

rikal jsem ji ze asi peugeot nebude to prave, ale kdyz to xce tak ho muze zkusit - podle me by byl vhodna 406 s 2.2 hdi (2.0 je na to slabe) kombi, ja jsem ji rikal ze to auto docela brzo utaha a pujde do kytek, kdyz jsem ji rikal az si koupi nejakeho nisana nemo mitsubishi, tak mi bylo receno ze to zere moc (8 - 9 litru) bez voziku s vozikem (cca tuna) 15 - 20. poradte co ji na to mam rict, ze nema rozum to nemuzu, poslat do haje ji taky nexcu, ale potom poslouchat ze sem ji poradil blbe, kdyz po 2 letech bude muset prodat 406, ze je uplne v haji..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Jakejkoliv starší diesel od Mercedesu, nejlépe 2,5TD.

Pak Alfa 164 2,5TD (trochu starý už) - ten motor měl místo rozvodů ozubený kola.

To sou naprosto nezničitelný motory :roker

Alfa 164 2,5TD a nezničitelnej motor? Tos asi upad, ne? Tahle skládačka od VM Motori je snad jeden z vůbec nejhorších dieselů, co na trhu existuje, z hlediska sypavosti. Hlavy na něm praskaj pomalu rychleji, než je servisy stíhaj objednávat. Než tenhle motor, tak tisíckrát radši budu jezdit s neblaze proslulým fordím 1,8TD, a zdaleka se o něj nebudu tak bát! Nehledě na to, že Alfa 164 je stará paštika a průser obecně, kdežto dotyčná chce auto na úrovni 200tis Kč.

A stejně tak starší diesel od mercedesu - pro ženskou, co do toho nevidí, opravdu super rada! 15 let starou pixlu s najetými 1mil km+, opravdu super auto pro laika! Neřeknu pro kutila, co si staré mergly pořeší sám, ale laika takovéhle auto sežere i s chlupama. A jen tak mimochodem, když už starou W124, tak 3,0D či 3,0TD, a ne tu dvaapůlku, ta vskutku není \"nejlépe\".

Jinak nevidím, co má být na 2.0HDI slabého na tahání vozíku s koněm? Kolik s tím vozíkem s koněm na palubě proboha chcete jezdit??? Tunovej vozejk pro tuhle potřebu bez jakýchkoliv problémů utáhne i 405 1.9D, protože se s tím musí jet stejně piánko, aby se ten kůň někam nevyklopil - 2.0HDI jej pak utáhne naprosto luxusně. A že by se to auto tím brzo utahalo? Prdlajz, a beztak nebude jezdit furt jen s tím vozejkem. Jediné, co tam může hrozit, je častější odcházení spojky s tím odpruženým setrvákem, která není zrovna laciná, ale to není u žádného dnešního auta.

Pokud chce Peugeota, na tunovej vozejk s jedním koněm stačí 406 combík 2.0HDI s naprostým přehledem a rezervou (mmch. tažné na 406 je na 1500kg).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamos za 405 taha bezne dvouosak se zbozim, ma 405 1,9 nebo co TD, z nakyho 93 - 96 roku, nevim presne, ma ji uz asi 4 roky, a jezdi mu to porad dobre.

v tom dvouosaku vozi zbozi do do st velky restaurace, i treba sudy atp .. proste tu tunu to ma dycky dyz jede z nakupu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: Fusion

Jakejkoliv starší diesel od Mercedesu, nejlépe 2,5TD.

Pak Alfa 164 2,5TD (trochu starý už) - ten motor měl místo rozvodů ozubený kola.

To sou naprosto nezničitelný motory :roker

Alfa 164 2,5TD a nezničitelnej motor? Tos asi upad, ne? Tahle skládačka od VM Motori je snad jeden z vůbec nejhorších dieselů, co na trhu existuje, z hlediska sypavosti. Hlavy na něm praskaj pomalu rychleji, než je servisy stíhaj objednávat. Než tenhle motor, tak tisíckrát radši budu jezdit s neblaze proslulým fordím 1,8TD, a zdaleka se o něj nebudu tak bát! Nehledě na to, že Alfa 164 je stará paštika a průser obecně, kdežto dotyčná chce auto na úrovni 200tis Kč.

A stejně tak starší diesel od mercedesu - pro ženskou, co do toho nevidí, opravdu super rada! 15 let starou pixlu s najetými 1mil km+, opravdu super auto pro laika! Neřeknu pro kutila, co si staré mergly pořeší sám, ale laika takovéhle auto sežere i s chlupama. A jen tak mimochodem, když už starou W124, tak 3,0D či 3,0TD, a ne tu dvaapůlku, ta vskutku není \"nejlépe\".

Jinak nevidím, co má být na 2.0HDI slabého na tahání vozíku s koněm? Kolik s tím vozíkem s koněm na palubě proboha chcete jezdit??? Tunovej vozejk pro tuhle potřebu bez jakýchkoliv problémů utáhne i 405 1.9D, protože se s tím musí jet stejně piánko, aby se ten kůň někam nevyklopil - 2.0HDI jej pak utáhne naprosto luxusně. A že by se to auto tím brzo utahalo? Prdlajz, a beztak nebude jezdit furt jen s tím vozejkem. Jediné, co tam může hrozit, je častější odcházení spojky s tím odpruženým setrvákem, která není zrovna laciná, ale to není u žádného dnešního auta.

Pokud chce Peugeota, na tunovej vozejk s jedním koněm stačí 406 combík 2.0HDI s naprostým přehledem a rezervou (mmch. tažné na 406 je na 1500kg).

Prosimtě klid.

Nechápu jak tě někdy pár vět dokáže rozburcovat tak, že o tom napíšeš knížku.

U Mercedesu sem měl na mysli auto \"starý\" třeba 4-5 let s ohledem na požadovanou cenu žejo.

Mmch. \"Éčka\" ze začátku 90. let jsou takovej malej technickej zázrak, svědčí o tom i cena přes sto tisíc za 16 let starý auto, to mě nikdo nerozmluví.

A k té Alfě - vyráběly se 2 verze 2,5 TD, nevím jestli mluvíme o stejné. Každopádně má známej na svým 380tis. bez jakýchkoliv velkých problému, teď to akorát trochu hulí naftu (aby ne). Jinak se od všech Alf (možná kromě 2,4JTD) držím zásadně pryč.

Jo a na závěr - ten 15 let starej Mercedes se pro ženskou opravdu hodí. Mělo ho moje máti dokud ji ho neukradli. Nikdy nikde nezůstala viset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kveton

a co treba Expert nebo Partner? ty by na to mohly bejt stavenejsi, ne?

Chce to jako osobák s možností tahání vleku, asi ne jen na tahání - takže ten Expert nic moc, to už je moc dodávka... no a Partner/Berlingo? To už je ta 406 podstatně stabilnější a má víc na kouli, Partner/Berlingo jsou dost malé. Za 406 bych to osobně s klidem vozil, za Partnerem bych si tedy netroufl )výjimečně možná, ale pravidelně ne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten vozik se bude tahat na zavody, ktere jsou po cele republice, vzhledem k tomu ze kun ma cca 400 - 500 kilo vozik je na dva kone, takze aby se to oplatilo (aby zaplatil pulku nekdo), tak se bude jezdit 2 kone(salamy) (800 - 1000kg) + 200 kg vozik, jezdit se bude wikendy (asi tak 2x, 3x za mesic) v letnim obdobi (kveten, zari), nekdy se jede 80 km v jednu stranu, nekdy min, nekdy zase vice, samozrejme se jezdi max rychlost 80km, kdyz se jede po dalnici, o ostatnich autech sem ani neuvazoval (mylim od peugeotu), protoze to auto, kdyz nebude za nim vozik (jak podotknul uz oddie) ne jen na tahani

[upravil dne 28.6.06 lampa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to bude jen v létě a jen na parkoviště k závodišti (a ne do lesa), tak ta 406 stačí bohatě, když chce Peugeota. Pokud by to mělo jezdit po nějakých rozbitých polních cestách a výmolech, tak by to muselo být to 4x4, už jenom kvůli výšce podvozku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy nevím, jestli jste někdo s koňma jezdil, ale máte dost iluzorní představy o stabilitě nákladu. Vozík s koňma jak správně píše Lampa váží klidně 1500kg a ty koně tam fakt jenom nestojí. Minimum je auto velikosti a váhy Škorpia či Superbu, 406 odtlačí ten vozík ze silnice jedním jančením. Všichni na závodech mají jeepy a těžké limuzíny jako nouzovou alternativu. Není ani vyjímkou konibus na podvozku třeba Jumpera právě kvůli stabilitě a bezpečnosti. Takže já bych volil jedině teréňák, pokud se nechci zabít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

No jo jenže do 200tis sežene např. Patrola starýho cca kolem 12 let a ten by jí s klidem jak tu někdo poznamenal mohl sežrat i s chlupama. Kamarádova přítelkyně má na tahání koně právě Patrola. Jinak co píše Rebik s tou stabilitou je fakt, mě stačilo když jsem zažil jak se začne vlnit přívěs s naložených autem a ještě když si představím, že mi tam začne poskakovat kobyla.

[upravil dne 28/6/2006 Driver]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis

Tady bych vyzkoušel podívat se na nějaké japonce, 4x4, nabídka dost veliká. Na silnici bude lehce plavat, s vlekem pohodička (Patrol, Terrano, Pajero)

Názor na MB v naftě - majitelé co mají 5 válce jsou spokojeni, prý vydařený motor. Zbytek prý s problémy ... Sám netuším kde je pravda, cena dílů nebude asi nezanedbatelná.

můžu potvrdit...máme 2,5 5ti vál a je to super. najeto necelejch 400k. v automatu.

ale na koně bych šel do offrouda....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...