Přejít na obsah
mrobo

Peugeot 205 1.6 Gti elektrika, vstrekovanie

Recommended Posts

mam problem na vstrekovacoch mam slaby tlak nejde nastartovat resp. vstrekuje malo benzinu ? iskra ide palivo tiez ale malo, ked ukostrim jeden koniec vsrekovacov tak da neprerusovany vstrek cez vstrekovace a motor chyti ale ide naplne gule :D ten kabel ide z pocitaca-Fuel Injection ECU ako keby daval slabu prerusovanu kostru

skusal som iny pocitac a aj ine Tachymetric rele nic nepomaha

[align=center]:mrkbudem vdacny za kazdu radu :mrk[/align]

(prehadzoval sa motor aj s kabelazov z druheho peugeota, lebo bol vadny)

stary pokazeny motor mal jednobodovy vstrek a nemal rozdelovac

novy funkcny motor ma viacbodovyvstrek a ma rozdelovac

a este by som chcel vediet ake kontrolky maju svietit pri zapnuti spinacky a ci maju kontrolky pristrojovky pri startovani z hasnut ?

mala by to byt schema noveho funkcneho motora Diagram1b: XU5J/JA a XU9JA

povodna stara schema stareho pokazeneho motora DiagramB: TU1M/l a XU5M3/Z/L

este mi to robi aj taketo nieco :

ked zapnem ventilator kurenia tak priblizne v polovici otocenia ovladania mi rozsvieti vsetky kontrolky na pristrojovke(budikoch)

:super takze zavada odstranena pre vsetkych ktory maju problem s nastartovanim moze to byt zlymi hodnotami z cidla prudenia vzduchu (skusit odpojit konektor a ak nastartuje asi je vadne) :D

[upravil dne 10.7.06 mrobo]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Se vstřikováním ti bohužel neproadím..Po zapnutí klíčku mi svítí červená kontrolka u tlaku oleje,červená kontrolka u teploty chladící kapaliny,kontrolka stop,ruční brzdy(samozřejmě pokud je zatažená),dobíjení a kontrolka diagnostiky(něco jako písmeno K v bloku motoru).Po nastartování všechny zhasnou,pokud je vše OK.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: michal.doubravsky

Se vstřikováním ti bohužel neproadím..Po zapnutí klíčku mi svítí červená kontrolka u tlaku oleje,červená kontrolka u teploty chladící kapaliny,kontrolka stop,ruční brzdy(samozřejmě pokud je zatažená),dobíjení a kontrolka diagnostiky(něco jako písmeno K v bloku motoru).Po nastartování všechny zhasnou,pokud je vše OK.

takze kontr. ruc. brzdy svieti iba pri zatiahnuti rucnej brzdy ?

pytam sa lebo su to vlasne dve kontrolky spojene jedna (P) ako parking a druha ako kontrolka stojaceho motora (!) a obidve svietia naraz.

este pri startovani ked tocis starterom kontrolky ostavaku svietit alebo zhasnu ?

Dakujem !

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

(P)(!) je jedna kontrolka, pro zataženou ruční brzdu a plovák v nádobce brzdové kapaliny. Brzda má spínač u ručky, pod plastovým krytem, plovák v nádobce ve víčku. Oboje dvoje je spínáno proti kostře. Takže když je zatažená ručka, nebo málo kapaliny tak se rozsvítí kontrolka.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: michal.doubravsky

Jenom při zatáhnutí ruční brzdy.Ty 2 kontrolky,jak píšeš jsou vlastně jedna(zhasnou a rožnou se vždy společně).Pokud je vše v pořádku,tak by hned po nastartování měly ostatní kontrolky zhasnout.Alespoň tak je to u mě.

takze pocas startovania ked este tocis starterom tak kontrolky svietia stale ? ano ? dobre tomu rozumiem ? :myslim a nema este aj pocas startovania rosvietit nejaku kontrolku ? :nevim

[upravil dne 28.6.06 mrobo]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pocas startovania nesviti, pripadne pohasnou. Vsecek proud jde na starter, kontorlky v tuto chvili nejsou dulezite.

Jinak zkus ukostrit primo jednotku, pripadne kousek od konektoru jednotky byva (nekde u personu tlumice) drat s ockem a ten ma prijit na kostru, pak je jeste jedna primo v kastliku u jednotky. Mohlo by to pomoct. Pak jeste muzes porovnat starou a novou kabelaz. Treba najdes nejake rozdily

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: voštík

pocas startovania nesviti, pripadne pohasnou. Vsecek proud jde na starter, kontorlky v tuto chvili nejsou dulezite.

Jinak zkus ukostrit primo jednotku, pripadne kousek od konektoru jednotky byva (nekde u personu tlumice) drat s ockem a ten ma prijit na kostru, pak je jeste jedna primo v kastliku u jednotky. Mohlo by to pomoct. Pak jeste muzes porovnat starou a novou kabelaz. Treba najdes nejake rozdily

pri tlmicoch mam dva kostrove kable s plochou koncovkou tie som vycistil a ukostril ale kde ja ta kostra v kastliku u jednotky neviem mozes to blizsie popisat kde ju hladat ? co sa tyka kabelaze tak ta nie je rovnaka je tam hlavne rozdiel v pripojeni cerpadla paliva a tych kontroliek.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×