Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo řízení


detrhomer

Recommended Posts

Původně zaslal: detrhomer

Lidičky nevíte proč mi zlobí posilovač řízení,někdy jde lehce a někdy jde na půl,volant ztěžkne a je to znát.

ahoj, mne robilo to iste a bol pokazeny snimac/cidlo (neviem ako to nazvat) premenliveho ucinku posilovaca. Moze to byt v tom, teda pokial mas posilovac s premenlivym ucinkom samozrejme. Ale moze to byt aj nizka hladina oleja do posilovaca, ale to si pravdepodobne kontroloval....ak nic z toho, tak potom poradit neviem,,, cau :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak tento problém mám u 2.1 TD a dělá mi to přesně jak popisuješ. Snímač otáček (uložený v blatníku na levé straně pod mlhovkou) by to mohl být ale nejspíš to bude přímo v \"mixeru\" na servu a to by bylo na výměnu serva. Ten snímač zjistíš tak, že ho odpojíš a pak by to mělo jít lehce. On při určité rychlosti zavírá servo. Uz sem s tím najel 100tis km a dělá to pořád. Jakmile to začne zlobit tak už to samo od sebe nepřestane.

Pokud máš servo s proměnlivým účinkem tak vybírej se třemi vstupy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Obnovuju starý téma protože mám stejnej problém.

Dá se říct, že s tím byly problémy vždycky ale jenom na místě pří parkování a tak takže trochu posilka ale nic hroznýho.

Jenže teď mě to dělá při 50 do zatáček, čož není vůbec příjemný.

Prostudoval sem vlákna a našel tyto informace:

1) Takhle vypadá snímač kterej by mohl blbnout

1.JPG

2.JPG

2) Snímač zkusit pročistit a mohlo by jít o kapalinu, ale ještě sem se nedíval.

Takže info mám, pokud by to byl snímač tak bych rovnou vyměnil aji lanko tacha, který už dlouho hapruje.

A zajímá mě následující:

Vyřešil někdo problém na 100%?

Kupoval někdo snímač, za kolik, kde?

Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel sem \"snímač otáček vačky\" ale to asi není ono nebo jo?

fc90021.JPG

Výrobce / Popis ----- Kód ---- Zdroj ----- Cena bez DPH ---- Cena s DPH

FACET ------------- fc90021 -- dod. 1 -------- 840,34 --------- 1.000,00

KW ------------- KW453021 -- dod. 1 -------- 924,37 --------- 1.100,00

Edit:

U Peugeotu

snimac_rychl.gif

[upravil dne 6/1/2007 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle se mi taky chová ta moje 2,5, má proměný řízení, snímač na převodovce je vpořádku protože je společnej i pro tachometr a ten chodí dobře, zatim jsem to vyřešil tak že jsem odpojil kabel co jde k regulátoru, jak už někdo psal je vepředu za mlhovkou a dostaneš se kněmu zespoda vyndáním kousku plastu a kabel je zajištěnej ještě závlačkou a pak se dá lehce vyndat. Timhle se ten regulátor dá vyřadit a pak ti funguje servo jako na autech bez regulátoru. :papa:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kapalina OK, servo tlak má protože když dám plnej rejd hadice se cukne a servo zasyčí.

Zvýšení otáček taky nemá na nic vliv a zřejmě to je stejnej případ jako se tu dřív psalo, občas se chytne na hrbolu a proto sem si nedávno myslel že je kluzká silnice - servo z ničeho nic zabralo tak to bylo jakobych trochu ujel na ledě.

Takže se zaměřím na to čidlo, jen nevím kdy se dostanu ke kámošovi na rampu abych nemusel pod autem ležet v tomto počasí :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to čidlo bys tam měl pouze pokud by jsi měl servo s proměnlivým tlakem, ale to nemáš, vedli by ti do řízení 3 trubky, ale asi vedou jenom 2, že? Taky mi to dělá, prvně jsem myslel, že je to něco s řízením jako takovým, ale jestli je to spojené s hydraulikou řízení nevím. Nemohl by to být třeba ohnutý tlumič? Dělalo mi to něco podobného, ale na jinem autě, po havárce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To snad ani ne. Ležel sem pod autem a kontroloval všechno možný a vypadá to v pohodě.

Aji ty hydraulika vypadá tak nějak jak předtím.

Může to nějak souviset z volným klíňákem?

Někde to funguje tak jak má a někdy ne, hrozně divný.

Dělka trasy a teplota motoru nemá žádnej vliv.

A taky je divný že to začlo až po tom co auto 3 dny stálo.

[upravil dne 9/1/2007 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fusion máš tam opravdu to proměnlivý řízení? protože jak starej tak novej model maj snímač na stejnym místě a to zezadu jak jsi fotil. Tohle vypadá na to, že ti buď klouže řemen, nebo ti nechodí správně ten ventil v servo čerpadle, taky jsem už viděl, že nechodili správně ty přepouštěcí ventilky přímo na řízení, ale to bylo jednou víckrát jsem to nepotkal.:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No čerpadlo serva máš nad alternátorem, jdou z něj dvě hadice. Jedna jde do nádobky a druhá pokračuje přímo k řízení - tlaková. Když ji odšroubuješ od čerpadla tak potom můžeš vyšroubovat z čerpadla ten ventil s pružinou, kterej je dál a zkontrolovat jestli se pohybuje a neni ucpanej.:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Freedy

No čerpadlo serva máš nad alternátorem, jdou z něj dvě hadice. Jedna jde do nádobky a druhá pokračuje přímo k řízení - tlaková. Když ji odšroubuješ od čerpadla tak potom můžeš vyšroubovat z čerpadla ten ventil s pružinou, kterej je dál a zkontrolovat jestli se pohybuje a neni ucpanej.:papa:papa

Ajóó já si říkal jaký je tam ještě čerpadlo :D

O tomdle samozřejmě vím a vím k tomu tohle - do nedávna ještě syčelo, přestalo. Dloooouho sem neměnil ten klíňák co k tomu vede, což může být taky chyba. K hadici - když dám plnej rejd tak ta co de do řízení sebou cukce tak bych řekl že v tom tlak je.

Možná by stačilo vyměnit ten blbej klíňák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Zkusím ho zítra napnout, když to pomůže tak rychle koupím novej než tendle praskne.

Jestli to jde po čtvrtkách otáček, tak to na volný řemen nevypadá, bo otáčky pumpy jsou vyšší a že by prokluzoval tak pravidelně?? S napínáním to nepřežeň, ať nakonec neměníš pumpu kvůli ložisku, které napnutí řemenu enormně namáhá. Stačí, když zkontroluješ průhyb uprostřed, cit ti řekne, jestli je volný, nebo ne. Zase nesmí zvonit jako struna. Zkus taky vytočit kola do maxima a podržet tam volant, někdy, pokud je slabší funkce přepouštěcího ventiu v řízení, tak tlak umí i pumpu jakoby zablokovat a donutit proklouznout. Pokud to slyšitelně sníží otáčky motoru, tak bych víc nenapínal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřešil někdo někdy gufera na hydralickým pístu řízení?

Něco mě z auta vykapalo ale nejsem si jistej jestli to je servokapalina nebo jestli tam ten flíček už byl.

Kdyby obvod serva někde netěsnil bude se to chovat tak jak se to chová?

Fakt už nevím kde pátrat :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...