Charlie 607 Posted April 18 Share Posted April 18 Už nějakou dobu jsem koukal po cabriu a zalíbila se mi 307cc do které se s trochou dobré vůle v pohodě vejdem všichni čtyři. I když většinu mých pojížděk jezdím sám nebo ve 2. Sledoval jsem inzerci jak tady v ČR, tak v D a to celkem intenzivně. Chtěl jsem nejlépe po faceliftu, nebo alespoň už s novou elektrikou, v hadru a s benzínovým motorem (nejlépe 1.6), protože diesela bych zabil na trasách co jezdím. A jelikož rozpočet byl hodně nízký, tak klidně s vadou, nebo po "dobré" nehodě. Měl jsem nastavené vyhledávání do €1000 a většinou se objevovali samé pelechy s viditelnou opravou v zadní části, zmačkanými prahy, atd, nebo to bylo na mě moc daleko, u Holandských hranic, u Brém a podobně což by se mi prodražilo na dovozu. Ale minulý týden na mě vykoukl celkem hezkej kousek ve Zwickau, bouraný na levé přední světlo, s malým nájezdem, servisem, novou TÜV. Tak jsme si s prodejcem 2dny psali, domluvili cenu akceptovatelnou pro oba a já se v sobotu vydal s vypůjčeným vlekem pro vysněnou 307cc. Prodával to sám privát, auto stálo v autorizáku PSA, kde bylo i předtím servisované. Po obhlídce auta, hlavně poškozené části jsem shledal že to není nic vážného, spíš to jen hrozně vypadá. Ale byl jsem celkem udiven z celkového stavu auta. Na autě není snad jediný škrábanec, jsou 2 lehké důlky na předních dveří, jinak moc hezký stav. Motor běžel, okna i střecha funkční, všechny kryty zadních světel na svém místě, minimum rzi na podvozku, vyvoskované dutiny, atd. Všechna okna původní. S autem jezdila žena. Dost plkání, teď k autu: Peugeot 307cc, rok výroby 2006, motor 2.0 103kW benzín, barva černá obsidián, látkové čalounění, vyhřívaná sedadla, 18" originál disky, sportovní podvozek, jinak asi taková klasická výbava ccčka. Stav tachometru 120tis, vyměněná spojka, olej, všechny filtry. Následkem nehody bude potřeba vyměnit: kompletní nárazník, kapota, levý blatník, levé světlo, obal motorové pojistkovky, kryt řídící jednotky (ta to naštěstí neodnesla), asi filtrbox a vedení vzduchu. A musí se trochu porovnat vrchní nosník pod blatníkem. Výztuha nárazníku to přežila skoro bez úhony, jen přesah je ohnutý, ale dostal jsem k autu zdravou. Dál musím pořešit otevírání kufru - nefunguje na tlačítko v nule, jen dálkovým ovladačem. A klasicky jsou rozlepená zadní světla, takže vymontovat, vysušit, zalepit. No přivezl jsem si spoustu práce, ale to jsem tak nějak chtěl. Pár foto z transportu: (zadní světla mám přelepená záměrně, aby mi cestou neopadali). MJSytic, VojtouNerCZ, pavelu96 and 7 others 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radim.1008 Posted April 18 Share Posted April 18 Napíšu dvě věci. Jsi dobrodruh a gratuluji ke splnění snu. Charlie 607 and Medvěd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrinza Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Blahopřeju, vypadá pěkně, samozřejmě až na tu ránu. S tím zamykáním kufru, nerad bych kecal, ale mám dojem, že otevírání tlačítkem v nule se dalo deaktivovat - možná je to jen deaktivované. Až s tím vyrazíš na cesty, budeš se divit, jak jsi bez cabria do teď mohl žít. Ve čtyřech je auto prima jen na cesty mimo dálnice. Do takových 90 km/h je to pro lidi vzadu ještě tak na hraně, ale při ještě rychlejší jízdě hodně trpí větrem. Ve dvou s větrolamem je jízda příjemná za jakékoliv rychlosti. Edited April 18 by petrinza OK406 and Charlie 607 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted April 18 Share Posted April 18 chlap si má semtam udělat radost OK406 and Charlie 607 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 18 Share Posted April 18 Kam se to s tím trefila? To je hodně šikovná bouračka, dole nosník netknutej a nahoře ta měkká část takhle vytržená... Charlie 607 and OK406 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VojtouNerCZ Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Pěkný, ať se oprava zadaří a dělá radost. 307 je čučavý auto, po CC stále pokukuji, ale pořád nevím, jestli spíš 307 v kábru nebo zábavnější mazdu, ale bez kabria... Ideálně oboje, ale to by manželka nedala xD Edited April 18 by VojtouNerCZ Charlie 607 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaKr Posted April 18 Share Posted April 18 "není nad dobře nabouranej auťák" věta z filmu Jak napálit advokáta je stále aktuální A zkontroluj při opravě i všechny dráty, ať za pár let nedopadneš jak já... Pochopitelně se také připojuji s přáním rychlé opravy a ať potom bez problémů slouží. Teoreticky tu mám jednu kapotu navíc, ale vzhledem ke vzdálenosti, je tato informace asi zbytečná.... Charlie 607 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted April 18 Author Share Posted April 18 O průběhu nehody nic nevím, takže ani co, kde proč. Ale spodní nosníky jsou v pohodě, zrovna tak chladiče, jen ten vršek je trošku zohýbaný. Už mám nějaké rady od klempíře co a jak, tak uvidíme. S různejma funkcema se musím teprv seznámit, to odemykání kufru asi někde blokované bude, ještě musím prolistovat příručku, i když je v němčině. Taky chci probádat servicebox ohledně dílů, jak jsme tu řešili že by předek měl být stejný na všech karosářských verzí, tak zas mám info že je to vpředu všechno jiné, tak to porovnám podle čísel dílů z různých aut a uvidíme. Původní plán byl dovézt ještě dárce orgánů ve stejné barvě až se něco objeví a pak přeházet co bude potřeba, ale musím nejdřív pozjistit aby to opravdu sedělo. Jinak střecha už prošla několikrát slušným slejvákem a uvnitř sucho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vena garážmistr Posted April 18 Share Posted April 18 Ano chlap si má plnit sny. Ty jsi šikovnej takže si to dáš dohromady z velký části sám. Jen moje těžce nabitá zkušenost CC neshánej díly z vrakoviště pokud to nemáš za rohem a pokud ho nemáš prověřené. Pokud by jsi chtěl brát tu karosařinu z nějakého eshopu tak znám jeden který je ochotný karosařinu poslat a umí to i českou poštou což je levnější než specíálem PPL . Ale celkově bych do takového auta asi po těch zkušenostech z minulých týdnů kdy se mi na dílně objevila ta bílá 308CC po " lehkém ťuknutí " nešel. Trochu se obávám jestli letošní sezonu stihneš ale tak výhodoa CC oproti hadrovému cabriu je že se dá provozovat i v zimě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichVa Posted April 18 Share Posted April 18 před 6 hodinami, Charlie 607 napsal: S různejma funkcema se musím teprv seznámit, to odemykání kufru asi někde blokované bude, ještě musím prolistovat příručku, i když je v němčině. Kousek příručky: (z https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html ) . A gratuluji k práci a krásným projížďkám Charlie 607 and OK406 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted April 18 Author Share Posted April 18 @Vena garážmistr co bylo za problémy s tou 308cc? Sledoval jsem tu vlákno hned po nehodě a pak to utichlo. @RichVa díky, taky už jsem na to koukal v příručce a na autě je to samozřejmě deaktivované. Takže o starost míň. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vena garážmistr Posted April 19 Share Posted April 19 @Charlie 607 chystám až bude auto hotové do toho vlákna příspěvek. Momentálně je to ve fázi u lakýrníka. Charlie 607 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted April 25 Author Share Posted April 25 K autu byli dva klíče, ale jeden už měl vyměněný obal který byl stejně nějaký podivný a planžeta nešla vyklápět. Tak jsem z číny objednal nový klíč. Přehodil jsem desku, vyměnil baterku, nechal vyřezat planžetu, načetl dálku v autě a už funguje. Navíc oproti origo klíčku vypadá super. Jinak jsem se trošku pohrabal v katalogu dílů a vše co potřebuju z předku je shodné na všechny karosářské verze. Liší se to jen v některé plechařině pod blatníkem. Péťa, pavelu96 and radim.1008 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted July 29 Author Share Posted July 29 (edited) Konečně jsem se dostal k nějaké práci na autě. Už v průběhu času jsem odstrojil nárazník, sundal rozlámaný levý blatník a nahrubo porovnal pokroucené plechy. Vršek jsem vytáhl a musím to ještě překlepat. Klempířský kladívka přijdou zítra. Po ohledání co všechno je polámané a zjištění cen po vrakovištích (hledal jsem jen v barvě, abych se vyhnul lakování) padlo rozhodnutí že přivezu další auto na díly, sehnal jsem v Německu Breaka ve stejné barvě a motorizaci. Dneska jsem začal odstrojovat z Breaka potřebné díly, kapotu už jsem namontoval na cabrio (barva zdá se je opravdu úplně stejná) a zítra se snad bude pokračovat dál. Edited July 29 by Charlie 607 radim.1008, Pe.Tr, PaKr and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted July 30 Author Share Posted July 30 Dneska překlepáno, už to začíná vypadat k světu. Vyměněn obal pojistkovky, vedení vzduchu k filtrboxu, držák ABSka s klaksony, přední výztuha a držák nádobky ostřikovačů. Při odstrojování nešli povolit některé šrouby na plastovém držáku (blatník/nárazník/světlo), tak jsem ty držáky objednal nové. A ještě dotaz, co je prosím tohle s tím prasklým obalem? Je to uchycené na obalu pojistkovky/řídící jednotky. Jde to zaměnit z jiného auta, nebo to jen pořádně zaizolovat? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VojtouNerCZ Posted July 30 Share Posted July 30 (edited) Tipl bych relé ABS U předfaceliftu je peugeot dodělával zvlášť, facelift už je má z výroby (aspoň u mých 307 to tak je) Na breaku ho vidím taky. Edited July 30 by VojtouNerCZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted July 30 Author Share Posted July 30 Jo mám to na obou autech stejné, jen jsem nevěděl k čemu to je a jestli to jde jen přehodit kus za kus, nebo ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VojtouNerCZ Posted July 30 Share Posted July 30 Jo, ty relátka jsou stejný. Charlie 607 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 607 Posted July 31 Author Share Posted July 31 Tak podle označení je to relé palivového čerpadla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarokare Posted July 31 Share Posted July 31 To je možný , ale používali je i jako napájecí relé ABS Charlie 607 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.