Vertex Odesláno 1. červen 2006 Sdílet Odesláno 1. červen 2006 Pořád mě trápí svítící diagnostika - \"Káčko\". V nejbližší době vyměním váhu vzduchu a lambdu. Když tím tuhle rudě červenou kontrolku neuspím, mohla by bejt ještě závada v katalyzátoru. Pokud budu řešit katalyzátor, mám ho vůbec měnit nebo ho jen vymontovat?:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 2. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 zatim kdo vyndal katik, tak ho zase varil zpatky. Se to vetsinou nejak neosvedcilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Jestli nemáš rád životní prostředí,tak dej místo katu rezonátor,když tam dáš jen trubku tak to má hrozně plechovej zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venep Odesláno 4. červen 2006 Sdílet Odesláno 4. červen 2006 uriob si sam diagnostiku motora a uvidis co to je:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Takovej odborník zas nejsem. Myslíš sám jako sama doma nebo sám jako někde v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Můj názor na katalyzátor znáš...... Jinak Motronic ti umí vyblikat kód závady......mě to 2x dělal Holly - zavolej mu a určitě ti to popíše. Já vím, že tam blbnul s nějakou dvoulinkou drátem - toŤ vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 No já u 205 GTI katalyzátor taky nemám ale kvůli tomu mi ta kontrolka nesvítí.Dělal jsem si diagnostiku a mám prý špatný magnetický ventil odsávání benzínových par [upravil dne 5/6/06 michal.doubravsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 A diagnostiku jsi si dělal jak??? Bohouš: díky, brnknu mu, ale jsem na tohle antitalent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 v motorovém prostoru u nádržky chladící kapaliny je diagnostický konektor(ještě jsem slyšel,že u některých modelů je u baterky).Vezmi si dlouhý drát (2 m) a nasuň ho do jednoho konektoru na diagnostickém kabelu(nevím který,ale jsou tam jenom dva),zapni klíček do polohy 2(t.j.poloha,ve které je klíček když jedeš),podrž ten drát někde na kostře asi 3 sekundy(pozor ne víc jak 10 sekund,jinak si smažeš registr závad!),kontrolka začne blikat,nejdřív blikne jednou a po pauze asi 1,5 sekundy ještě dvakkrát.To znamená jednu desítku a dvě jednotky,tedy kód 12=začátek diagnostiky.Pak počkáš,až se kontrolka znovu rozsvítí a přiložíš ten drát znovu na 3 sekundy na kostru.Začne ti blikat chybový kód(pokud teda máš nějakou závadu),u mě to bylo 3x a po pauze 1,5 sekundy 4x,tzn.chybový kód 34.Některé chybové kódy jsou napsané v knížce Jak na to a tohle tam zrovna bylo,tak vím co to je.Jak kontrolka začne znovu svítit,přiloříš drát znovu na 3 sekundy na kostru a bliká další chybový kód...jestliže ti blikne chybový kód jedenáct,znamená to konec diagnostiky a tím pádem žádné závady.Myslím,že je lepší nejdříve vyzkoušet toto,abys zbytečně neměnil věci,které fungují. P.S:katalyzátor nemám a řídící jednotka to nepoznala,asi proto,že tam mám lambda sondu.. [upravil dne 5/6/06 michal.doubravsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Jasný, super, díky. Jen ještě: Kdybych to náhodou vymazal, řídící jednotka to stejně znovu po určitých ujetých km pozná a načte? Pokud mi svítí Káčko, počítám dobře s tím, že nějaká závada je? Bliká Káčko v autě??? Ten drát je jen jeden? Jeden konec přikládám do konektoru a druhý na kostru? Mám 205 GTI GRIFFE r. v. 91, řídící jednotka motronic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 To jsem nezkoušel,ale myslím,že by se to mělo po nějaké době zase v tom registru objevit.Drát je jen jeden.Při nějakých závadách se ti ta kontrolka rozsvítit ani nemusí(na to je dobrá ta diagnostika) U mé závady mi ale svíti(kód 34-magnetický ventil odsávaní benzínových par) Pár kódů je v knížce,jak jsem psal,kdyby si nevěděl co to je tak napiš a zkusím se do ní podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 jo a abych nezapomněl-jeden konec drátu do konektoru a jeden někde na kostru.Pokud ti taky svítí tak tam nějaká závada určitě bude.Při jízdě to káčko jenom svítí,bliká když provadíš diagnostiku(tzn.bliká ten chybový kód) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Jasný, teď už to chápu. Vezmu drát, šoupnu ho do konektoru, druhej konec budu přikládat v autě na kostru a čučet na tu kontrolku. Nějaká závada to bude, protože káčko svítí už do chvíle, co jsem auto koupil. Vyměnil jsem váhu, odpojil přes noc baterku, ráno zapojil, nastartoval, káčko zhaslo, auto jelo znatelně líp, ale ujel jsem cca 1 km, s autem to škublo a káčko se zas rozsvítilo. Takže to asi nebylo ještě ono. Snad se k tomu dneska dostanu. Když tak napíšu, jaký číslo to vyblikává. Díky moc :super:super:super:super:super:super:super:super:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 To znamená,že se po nějaké době asi ta závada znovu načte.Není zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Tak hotovo. Brnknul jsem ještě Hollymu, protože se mi nějak nedařilo, ale nakonec to vyšlo. Výsledek jsou dvě chyby: 34 a 52 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 34-to máš to samy jako já,čili špatný magnetický ventilbenzínového odsávání par a u 52ky je v knížce napsáno:řídící přístroj na zkoušku vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 5. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2006 Hmmmm, takže 52 je špatná řídící jednotka? Už jsi se pídil, co stojí vyměnit ten ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 S tou 52kou nevím,dost dobře to nechápu,ale je to napsáno v knížce.Na ten ventil jsem se ještě neptal,ale štve mě,jak to na mě pořád svítí,tak ho v nejbližší době půjdu koupit.Myslím,že moc drahý nebude.Jestli nevíš,kde je(ja sem ho hledal docela dlouho ) tak je na hadičce,která vede z nádobky s aktivním uhlím do sání ke škrtící klapce(zespodu).Vypadá asi jako benzínový filtr na motorku a vede do něj konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 5. červen 2006 Sdílet Odesláno 5. červen 2006 52-ku dělá lambda, toť z mé zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.