Přejít na obsah
Vertex

205 GTI katalyzátor - ano nebo ne?

Recommended Posts

Pořád mě trápí svítící diagnostika - \"Káčko\". :myslim V nejbližší době vyměním váhu vzduchu a lambdu. Když tím tuhle rudě červenou kontrolku neuspím, mohla by bejt ještě závada v katalyzátoru. :grr

Pokud budu řešit katalyzátor, mám ho vůbec měnit nebo ho jen vymontovat?:myslim:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor na katalyzátor znáš......:roker

Jinak Motronic ti umí vyblikat kód závady......mě to 2x dělal Holly - zavolej mu a určitě ti to popíše. Já vím, že tam blbnul s nějakou dvoulinkou drátem - toŤ vše :myslim:papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

v motorovém prostoru u nádržky chladící kapaliny je diagnostický konektor(ještě jsem slyšel,že u některých modelů je u baterky).Vezmi si dlouhý drát (2 m) a nasuň ho do jednoho konektoru na diagnostickém kabelu(nevím který,ale jsou tam jenom dva),zapni klíček do polohy 2(t.j.poloha,ve které je klíček když jedeš),podrž ten drát někde na kostře asi 3 sekundy(pozor ne víc jak 10 sekund,jinak si smažeš registr závad!),kontrolka začne blikat,nejdřív blikne jednou a po pauze asi 1,5 sekundy ještě dvakkrát.To znamená jednu desítku a dvě jednotky,tedy kód 12=začátek diagnostiky.Pak počkáš,až se kontrolka znovu rozsvítí a přiložíš ten drát znovu na 3 sekundy na kostru.Začne ti blikat chybový kód(pokud teda máš nějakou závadu),u mě to bylo 3x a po pauze 1,5 sekundy 4x,tzn.chybový kód 34.Některé chybové kódy jsou napsané v knížce Jak na to a tohle tam zrovna bylo,tak vím co to je.Jak kontrolka začne znovu svítit,přiloříš drát znovu na 3 sekundy na kostru a bliká další chybový kód...jestliže ti blikne chybový kód jedenáct,znamená to konec diagnostiky a tím pádem žádné závady.Myslím,že je lepší nejdříve vyzkoušet toto,abys zbytečně neměnil věci,které fungují.

P.S:katalyzátor nemám a řídící jednotka to nepoznala,asi proto,že tam mám lambda sondu..

[upravil dne 5/6/06 michal.doubravsky]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, super, díky.

Jen ještě:

Kdybych to náhodou vymazal, řídící jednotka to stejně znovu po určitých ujetých km pozná a načte?

Pokud mi svítí Káčko, počítám dobře s tím, že nějaká závada je?

Bliká Káčko v autě???

Ten drát je jen jeden? Jeden konec přikládám do konektoru a druhý na kostru?

Mám 205 GTI GRIFFE r. v. 91, řídící jednotka motronic

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jsem nezkoušel,ale myslím,že by se to mělo po nějaké době zase v tom registru objevit.Drát je jen jeden.Při nějakých závadách se ti ta kontrolka rozsvítit ani nemusí(na to je dobrá ta diagnostika) U mé závady mi ale svíti(kód 34-magnetický ventil odsávaní benzínových par) Pár kódů je v knížce,jak jsem psal,kdyby si nevěděl co to je tak napiš a zkusím se do ní podívat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, teď už to chápu.

Vezmu drát, šoupnu ho do konektoru, druhej konec budu přikládat v autě na kostru a čučet na tu kontrolku.

Nějaká závada to bude, protože káčko svítí už do chvíle, co jsem auto koupil.

Vyměnil jsem váhu, odpojil přes noc baterku, ráno zapojil, nastartoval, káčko zhaslo, auto jelo znatelně líp, ale ujel jsem cca 1 km, s autem to škublo a káčko se zas rozsvítilo. Takže to asi nebylo ještě ono.

Snad se k tomu dneska dostanu. Když tak napíšu, jaký číslo to vyblikává.

Díky moc :super:super:super:super:super:super:super:super:super:super:super:super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

S tou 52kou nevím,dost dobře to nechápu,ale je to napsáno v knížce.Na ten ventil jsem se ještě neptal,ale štve mě,jak to na mě pořád svítí,tak ho v nejbližší době půjdu koupit.Myslím,že moc drahý nebude.Jestli nevíš,kde je(ja sem ho hledal docela dlouho :) ) tak je na hadičce,která vede z nádobky s aktivním uhlím do sání ke škrtící klapce(zespodu).Vypadá asi jako benzínový filtr na motorku a vede do něj konektor.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×